اقتصاد

هکرها 700000 دلار از مک دونالد سرقت کردند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

هکرها 700000 دلار از مک دونالد سرقت کردند – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

حمله سایبری اخیر به حساب رسمی مک دونالدز در اینستاگرام منجر به خسارت قابل توجهی بالغ بر 700000 دلار شد. هکرها از این پلتفرم برای تبلیغ پروژه جعلی میم کوین به نام Grimace استفاده کردند. در همین حال، ETF اتریوم طولانی‌ترین جریان خروجی خود را از زمان پیدایش خود تجربه می‌کند و برداشت‌های عظیم سرمایه‌گذاری‌های جدید را پنهان می‌کند. در مقابل، iShares Ethereum Trust BlackRock در حال نزدیک شدن به نقطه عطف ۱ میلیارد دلاری خالص ورودی است.

محتوا پنهان 1 هک چگونه اتفاق افتاد؟ 2 در بازار ETF اتریوم چه اتفاقی می افتد؟ 3 غذای کلیدی

هک چگونه اتفاق افتاد؟

در 21 آگوست، مجرمان سایبری صفحه اینستاگرام مک دونالد را ربودند و از آن برای انتشار اطلاعاتی در مورد یک توکن جعلی به نام گریمیس استفاده کردند و از طلسم بنفش قابل تشخیص زنجیره فست فود استفاده کردند. کلاهبرداران موفق شدند بیش از 700000 دلار در سولانا جمع آوری کنند که منجر به خسارات مالی هنگفتی شد. اسکرین‌شات‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی پخش می‌شوند نشان می‌دهند که حساب هک شده چندین پست را منتشر کرده است که به دروغ ادعا می‌کند که میم کوین یک پروژه آزمایشی توسط مک‌دونالد در بلاک چین سولانا است. برای اطلاع از آخرین اخبار مالی و تجاری به COINTURK FINANCE مراجعه کنید.

هکرها از پلتفرم Solana Pump Fun برای ایمن سازی 75 درصد از کل عرضه توکن های Grimace استفاده کردند که سپس در حدود 100 کیف پول مختلف توزیع شد. این دستکاری سریع باعث شد که ارزش توکن در ابتدا افزایش یابد و سپس با انحلال هکرها دارایی های آنها سقوط کرد و در نهایت حدود 700000 دلار سود غیرقانونی برای آنها به ارمغان آورد.

در بازار ETF اتریوم چه اتفاقی می افتد؟

در بخش دیگری از بازار ارزهای دیجیتال، ETF اتریوم دوره بی سابقه ای از خروج را تجربه کرده است. صندوق قابل معامله در بورس اتریوم پنج روز متوالی خروجی را تجربه کرده است که طولانی ترین مدت آن از زمان راه اندازی آن در 23 جولای است. Grayscale Ethereum Trust به ویژه آسیب جدی دیده است و تا 21 آگوست خروجی آن از 2.5 میلیارد دلار فراتر رفت. علی‌رغم این چالش‌ها، iShares Ethereum Trust (ETHA) BlackRock در آستانه عبور از نقطه عطف قابل توجه ۱ میلیارد دلاری در جریان خالص ورودی است.

طبق گزارش مورنینگ استار، ETHA جریان خالص ورودی تقریباً 992 میلیون دلاری را جمع آوری کرده است و انتظار می رود به زودی از مرز 1 میلیارد دلار فراتر رود. برایان آرمور، مدیر تحقیقات استراتژی های غیرفعال در مورنینگ استار، خاطرنشان کرد که اعتماد ممکن است قبل از پایان معاملات در 21 آگوست به این نقطه عطف دست یابد. این پیشرفت علیرغم اینکه قیمت اتریوم حرکت صعودی کمی را نشان می‌داد، با سرمایه‌گذاران نهادی که علاقه زیادی به ارز دیجیتال دارند، رخ داد.

نکات کلیدی

اطلاعات آماری کلیدی:

    همانطور که هک اینستاگرام مک دونالد نشان می دهد، امنیت سایبری برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی همچنان یک مسئله مهم است. سرمایه گذاران باید مراقب طرح های تقلبی باشند که از طریق حساب های هک شده تبلیغ می شوند. بازار ETF اتریوم با نوسانات قابل توجهی مواجه است و برخی از صندوق‌ها مانند Grayscale خروجی بلندمدت را تجربه می‌کنند. با این حال، iShares Ethereum Trust BlackRock همچنان به جذب سرمایه‌گذاری قابل توجهی ادامه می‌دهد و به نقطه عطف ورودی خالص ۱ میلیارد دلاری نزدیک می‌شود.

این تحولات تصویری از چشم انداز امنیت سایبری و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

نتیجه‌گیری: رویدادهای اخیر چالش‌های دوگانه تهدیدات امنیت سایبری و نوسانات بازار در صنعت ارزهای دیجیتال را برجسته کرده‌اند. سرمایه گذاران و کاربران به طور یکسان باید هوشیار و آگاه باشند تا به طور موثر این پیچیدگی ها را کنترل کنند.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا