اقتصاد

کاردانو: آیا ADA می تواند TRX و DOGE را تغییر دهد؟

کاردانو: آیا ADA می تواند TRX و DOGE را تغییر دهد؟

Bijie.com گزارش داد:

نبرد برای ماندن در فهرست ده ارز دیجیتال برتر هر روز هیجان‌انگیزتر می‌شود. پس از سبقت گرفتن در اوایل این هفته، Cardano (ADA) ممکن است با نرخ قابل توجهی برای تلنگر ترون (TRX) و Dogecoin (DOGE) آماده شود. اکنون، بازار ارزهای دیجیتال منتظر است تا ببیند آیا این دو توکن می توانند در برابر بهبودی مقاومت کنند یا خیر.

TRX طی چند روز گذشته به سرعت افزایش یافته است. سکه ترون باید یک بار دیگر از پلتفرم اخیر SunPump، که توسط جاستین سان در اوایل هفته منتشر شد، مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این، DOGE ممکن است از اثر اخیر ایلان ماسک افزایش یابد. آیا چیز دیگری برای ADA وجود دارد؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

منبع: Pixabay
کاردانو: آیا ADA می تواند TRX و DOGE را تغییر دهد؟ 1

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت Cardano: ADA در سپتامبر 2024 چقدر می تواند بالا رود؟

نبرد برای 10 برتر: چالش های ADA TRX و DOGE

کاردانو در 24 ساعت گذشته محبوبیت خود را دوباره به دست آورده است. در این مدت، 8 درصد افزایش یافته و به سطح 0.37 دلار بازگشته است. با توجه به CoinMarketCap، این افزایش 10 درصدی در طول هفت روز گذشته است. اگرچه فشار فروش مورد انتظار است، بازگشت قیمت یک عامل مهم است.

در واقع، Cardano’s ADA ممکن است از این رالی برای چرخاندن TRX و DOGE استفاده کند. ADA اخیراً ده رتبه برتر خود را به ترون در حال افزایش از دست داده است. با این حال، مشخص شد که این امر باعث شد تا معامله گران وارد عمل شوند. این تغییر باعث شد تا کاردانو 5 درصد افزایش یابد.

منبع: نرخ بانکی
کاردانو: آیا ADA می تواند TRX و DOGE را تغییر دهد؟ 2

همچنین بخوانید: Dogecoin: ایلان ماسک ممکن است Doge را برای افزایش 90٪ آماده کند

ارزش بازار ترون کاهش یافت، اما در نهایت ثابت ماند. در حال حاضر، وضعیت به احساسات بازار بستگی دارد. هر سه سکه اعلامیه های مهمی داده اند. TRX باید از تلاش‌های اخیر ترون بهره ببرد، DOGE امیدوار است پس از تأثیر دیگری از ماسک منفجر شود و هارد فورک چانگ که مدتها در انتظار آن بود ADA در راه است.

این به به‌روزرسانی تغییردهنده بازی Cardano بستگی دارد تا به طور بالقوه بازیابی ارز دیجیتال را هدایت کند. به روز رسانی امروز انتظار می رود و باید احساسات صعودی را تحریک کند. بین ADA و ده برتر آن 252 میلیون دلار فاصله وجود دارد. فقط زمان نشان می دهد که آیا هفته آینده می تواند بر این مشکل غلبه کند یا خیر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا