اقتصاد

موسس CluCoin به کلاهبرداری سیمی اعتراف کرد

موسس CluCoin به کلاهبرداری سیمی اعتراف کرد

Bijie.com گزارش داد:

آستین مایکل تیلور، مردی که پشت سر CluCoin و CLU قرار دارد، به تازگی به کلاهبرداری از سرمایه گذاران اعتراف کرد. جنایت؟ 1.14 میلیون دلار از سرمایه گذاران ClubCoin دریافت کرد و همه آن را صرف قمار آنلاین کرد.

طبق گزارش SEC، تیلور هنگام راه‌اندازی CluCoin دقیقاً می‌دانست که چه کاری انجام می‌دهد. او دنبال‌کنندگان خوبی در شبکه‌های اجتماعی داشت، بنابراین تصمیم گرفت CLU را تبلیغ کند.

اگر بیش از پنج دقیقه در اطراف ارزهای دیجیتال بوده‌اید، فرآیند را می‌دانید – ICO، کاغذ سفید، کل فرآیند.

تیلور با این ایده که ICO CLU ویژه خواهد بود، به سرمایه‌گذاران فروخت، حتی قول داد که تمرکز آن بر امور بشردوستانه باشد. مردم یکی پس از دیگری خرید کردند و در 19 می 2021، عرضه اولیه سکه CluCoin (ICO) رسما راه اندازی شد.

تیلور پس از دریافت یک افزایش نقدی خوب از سوی سرمایه گذاران، فقط به توکن ها پایبند نبود. او شروع به صحبت در مورد پروژه های جدید، مانند NFT ها، بازی های ویدیویی و حتی پلتفرم Metaverse کرد.

اما وقتی تیلور تصمیم گرفت میزبان رویدادی در میامی به نام “NFTCon: Into the Metaverse” باشد، همه چیز تیره شد. کل این حادثه در یک هتل در 4 و 5 آوریل 2022 رخ داد.

تیلور امیدوار است که به تبلیغات ادامه دهد و برای سرمایه گذاری بیشتر در CLU و هر چیزی که به CluCoin مربوط می شود فشار بیاورد. بعد از این اتفاق بود که اوضاع بدتر شد.

در ماه مه 2022، تیلور راهی برای به دست آوردن وجوه در آدرس‌های ارزهای دیجیتالی که سرمایه‌های سرمایه‌گذاران در آن جریان داشتند، پیدا کرده بود.

حدس بزنید چیست؟ او به جای سرمایه گذاری در هر یک از پروژه هایی که متعهد به آن بود، تقریباً 1.14 میلیون دلار را مستقیماً به حساب شخصی خود منتقل کرد.

اما نه برای هیچ چیز قانونی. تیلور سپس پول را گرفت و در چندین کازینو آنلاین بین ماه می و دسامبر همان سال هدر داد و هر دلار را از دست داد.

اکنون، تیلور با موسیقی روبرو می شود. او قرار است در ساعت 10 صبح روز 31 اکتبر جلسه صدور حکم را برگزار کند، جایی که قاضی منطقه ای ایالات متحده، ژاکلین بکرا درباره سرنوشت او تصمیم خواهد گرفت. حداکثر مجازاتی که او در نظر دارد 20 سال زندان فدرال است.

تیم حقوقی تایلر ممکن است با اشاره به اینکه وی سابقه کیفری قبلی نداشته است درخواست نرمش کنند و حتی ممکن است ادعا کنند که او به قمار معتاد است.

اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که او از افرادی که به او اعتماد داشتند پول دزدیده است. دادگاه همچنین دستورالعمل های مجازات ایالات متحده را در نظر خواهد گرفت، اما این فقط یک نقطه شروع است. قاضی بسرا قبل از صدور حکم همه عوامل را می سنجد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا