اقتصاد

با پیوستن Grayscale و Franklin Templeton به شبکه، AVAX 7% افزایش یافت

با پیوستن Grayscale و Franklin Templeton به شبکه، AVAX 7% افزایش یافت

توکن

توکن AVAX Avalanche تقریباً 7 درصد افزایش یافت و به حدود 25 دلار رسید پس از اعلام این که شرکت‌های بزرگ — مقیاس خاکستری و فرانکلین Templeton — در حال گسترش محصولات خود به اکوسیستم شبکه بلاک چین بودند.

این افزایش قیمت به معکوس کردن روند نزولی اخیر برای AVAX کمک کرد، که طی ماه گذشته در بحبوحه رکود گسترده بازار، 20 درصد کاهش یافته است. بر اساس داده‌های CryptoSlate ، علیرغم بهبود، این توکن همچنان 82 درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر 2021 یعنی بیش از 145 دلار کاهش یافته است.

با این حال، Avalanche همچنان متمایز است. در میان شبکه‌های بلاک چین بزرگ، نقش مهمی در پذیرش نشانه‌گذاری دارایی در دنیای واقعی (RWA) از طریق مشارکت‌های استراتژیک ایفا می‌کند.

AVAX Fund

در ۲۲ اوت، Grayscale اعلام کرد. راه‌اندازی آوالانچ تراست، یک صندوق سرمایه‌گذاری رمزنگاری که به سرمایه‌گذاران در معرض دید مستقیم AVAX قرار می‌گیرد. این اعتماد منعکس کننده محصولات سرمایه گذاری تک دارایی موجود Grayscale است و به طور انحصاری بر AVAX تمرکز دارد.

ریحانه شریف عسکری، رئیس بخش محصولات و تحقیقات Grayscale راه اندازی را به عنوان گسترش قابل توجهی از پیشنهادات رمزنگاری این شرکت برجسته کرد.

او اشاره کرد که Avalanche در پیشبرد توکن سازی RWA از طریق «پلتفرم قرارداد هوشمند سه زنجیره ای» منحصر به فرد شبکه که برای بهینه سازی همزمان مقیاس پذیری، امنیت شبکه و تمرکززدایی طراحی شده است.

در طول ماه گذشته، Grayscale شاخه محصولات خود را گسترش داد، تراست های جدیدی را برای چندین رمزارز از جمله پروتکل DeFi MakerDAO، پروژه غیرمتمرکز هوش مصنوعی Bittensor و شبکه بلاک چین لایه 1 Sui.< /p>

فرانکلین تمپلتون به بهمن گسترش می‌یابد

به طور مشابه، شرکت پیشرو مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون، صندوق بازار پول زنجیره‌ای خود – صندوق پول دولتی فرانکلین OnChain ایالات متحده (FOBXX) – را به شبکه بهمن گسترش داده است. طبق اعلام 22 اوت.< /p>

صندوق سود سهام از بازده دارایی های خزانه داری ایالات متحده ارائه می کند در حالی که قیمت هر سهم را ثابت نگه می دارد. سرمایه گذاران می توانند سهام را از طریق پلت فرم Benji Investments خریداری کنند، جایی که هر توکن BENJI برابر با 1 دلار در سهام FOBXX است.

راجر بایستون، رئیس دارایی دیجیتال در فرانکلین تمپلتون، گفت:

” آوردن پلت فرم Benji به شبکه Avalanche دسترسی به اولین صندوق توکن شده بازار پول ما را بیشتر می کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با جامعه توسعه دهندگان پر جنب و جوش Avalanche هستیم تا نوآوری های جدید مبتنی بر بلاک چین را وارد بازار کنیم.”

FOBXX که در سال 2021 راه اندازی شد، اولین صندوق بازار پولی بود که از بلاک چین عمومی برای ثبت معاملات و مالکیت طبق داده‌های Dune Analytics، این صندوق دومین پلتفرم بزرگ توکن‌سازی اوراق بهادار ایالات متحده است که ارزش بازار آن 420 میلیون دلار است.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا