اقتصاد

Anchorage Digital برنامه پاداش برای دارندگان PYUSD را در میان نقطه عطف 1 میلیارد دلاری راه اندازی کرد

Anchorage Digital برنامه پاداش برای دارندگان PYUSD را در میان نقطه عطف 1 میلیارد دلاری راه اندازی کرد

Anchorage Digital، یک پلتفرم پیشرو در سطح سازمانی رمزنگاری، یک جایزه راه اندازی کرده است. طبق گزارش 22 آگوست، برنامه ای برای سرمایه گذاران نهادی که PYUSD را روی پلتفرم خود یا در کیف پول خود پورتو نگهداری می کنند. یک href=”https://www.anchorage.com/insights/anchorage-digital-introduces-stablecoin-rewards-holders-paypal-usd”>بیانیه.

این شرکت اعلام کرد که موسساتی که از خدمات آن یا پورتو استفاده می کنند اکنون می توانند “جوایز رقابتی” در دارایی های PYUSD خود کسب کنند. بر خلاف سایر برنامه‌های پاداش که شامل بازپرداخت، شرط‌بندی یا وام‌دهی هستند، برنامه Anchorage Digital به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا در عین حال که دارایی‌های خود را کاملاً در دسترس و در حساب‌هایشان برای استقرار سریع جدا نگه می‌دارند، جوایزی کسب کنند.

این اعلامیه اشاره می‌کند که در حین اجرای برنامه. در حال حاضر از PYUSD پشتیبانی می‌کند، استیبل کوین‌های دیگری ممکن است در آینده گنجانده شوند.

ناتان مک‌کاولی، مدیر عامل Anchorage Digital اظهار داشت که این برنامه با تمایل نوآوران رمزنگاری برای ایجاد بازدهی از دارایی‌های خزانه‌داری خود بدون به خطر انداختن امنیت یا دسترسی، هماهنگ است. وی افزود:

“Anchorage Digital مشتاق همکاری با نوآوران رمزنگاری – از جمله پروتکل‌ها، بنیادها، VCها و استارت‌آپ‌ها – است تا با حمایت از دسترسی به آن، مرحله بعدی رشد را باز کند. برنامه پاداش stablecoin ما.”

PayPal مدیر کل بلاک چین، رمزنگاری و دیجیتال Currency همچنین اظهار داشت که این ابتکار باعث گسترش ابزارهای PYUSD و به نفع کاربران سازمانی خواهد شد.

1 میلیارد دلار نقطه عطف

این مشارکت در حالی انجام می‌شود که PYUSD PayPal به ارزش بازار یک میلیارد دلاری نزدیک می‌شود، که توسط قوی‌ها هدایت می‌شود. پذیرش استیبل کوین در شبکه Solana.

عرضه PYUSD در ماه گذشته حدود 400 میلیون دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش 60 درصدی است. بر اساس داده‌های CryptoSlate، این رشد PYUSD را به عنوان سریع‌ترین استیبل‌کوین در حال رشد قرار داده است و طبق داده‌های CryptoSlate به 960 میلیون دلار رسیده است.

PYUSD Solana
تامین PYUSD در Solana و Ethereum SourceSource DeFillama

DeFillama داده همچنین نشان داد که بیشتر PYUSD در بلاک چین سولانا است، با 590 میلیون دلار در Solana در مقایسه با حدود 366 میلیون دلار در اتریوم.

ناظران بازار موفقیت PYUSD در Solana به بازده بالا ارائه شده توسط پروتکل های DeFi مبتنی بر Solana مانند Drift. این پلتفرم جوایز قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار می دهد و تقریباً 20٪ بازده سالانه را برای کسانی که استیبل کوین را واریز می کنند ارائه می دهد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا