اقتصاد

Conflux و China Mobile Migu برای راه‌اندازی مشترک مجموعه دیجیتالی زنگ‌های ویدیویی به همکاری رسیده‌اند

Conflux و China Mobile Migu برای راه‌اندازی مشترک مجموعه دیجیتالی زنگ‌های ویدیویی به همکاری رسیده‌اند

Bijie.com گزارش داد:

Conflux و China Mobile Migu به طور مشترک اعلام کردند که دو طرف برای همکاری عمیق در زمینه Web3.0 به توافق رسیده‌اند نقشه درختی بلاک چین (Conflux).

این همکاری مبتنی بر مبادلات محصولات و فناوری قبلی بین دو طرف است و پایه عمیقی از اعتماد ایجاد کرده است. طبق این توافق، Conflux و China Mobile Migu به طور مشترک مجموعه‌های آهنگ زنگ ویدیویی، هویت دیجیتال (DID) و سخت‌افزار ارتباطی بلاک چین را در زنجیره عمومی Treemap توسعه، اعمال و ترویج خواهند کرد.

图片

به‌عنوان یک شرکت نوآوری در فناوری رسانه‌ای محتوای دیجیتال با ویژگی‌های اپراتور و ویژگی‌های اینترنتی، میگو یک شرکت حرفه‌ای تحت چین موبایل است که در اوایل سال 2021 بر روی شبکه قدرت محاسباتی متکی بود با تمرکز بر روی نقشه راه تکامل متاورس MIGU با وضوح فوق العاده بالا در پنج جهت: آهنگ های زنگ ویدیویی، بازی های ابری، واقعیت مجازی ابری و ابر AR. این همکاری با Conflux اولین کاوش برنامه Web3.0 China Mobile Migu بر اساس زیرساخت زنجیره عمومی است.

Conflux یک زیرساخت اساسی برای زنجیره‌های عمومی است که دارای حقوق مالکیت معنوی کاملاً مستقل است گلوگاه های فنی از نظر حجم (TPS) و زمان تأیید (تأخیر تأیید) و سبقت بین المللی از زیرساخت های زیربنایی بلاک چین را به دست آورد. در این مرحله، به منظور از بین بردن موانع بین صنایع سنتی و فناوری‌های نوظهور، Conflux متعهد به گسترش فناوری Web3 به سناریوهای صنعتی سنتی است و در عین حال به صنایع سنتی کمک می‌کند تا بازارهای جدید Web3 را کشف کنند.

با افزایش فرهنگ گردشگری فرهنگی، China Mobile Migu و Conflux اولین محصول همکاری را در 23 آگوست عرضه خواهند کرد: جعبه کور مجموعه دیجیتالی حلقه ویدیویی “MIGO and TA’s Friends Roasted Boy”. این محصول گیم پلی محبوب “جعبه کور” را با زنگ های ویدئویی ترکیب می کند که به طور کامل از مزایای 5G بهره می برد. صحنه هایی در هنگ کنگ داستانی در مورد دوستی در آهنگ زنگ ویدیو از زبان لنز گفته می شود.

图片

جعبه کور صدای زنگ ویدیویی یک گیم پلی جدید است که شخصی سازی، اجتماعی شدن و تعامل را ادغام می کند. مصرف کنندگان پس از خرید جعبه کور، نیازی به نصب نرم افزار اضافی ندارند و می توانند با برقراری و پاسخ به تماس، زنگ های ویدئویی مربوطه را روی صفحه تلفن همراه تماشا کنند. در مجموع 5000 رینگ بک دیجیتال در این شماره از حلقه های ویدیویی “MIGO and TA’s Friends Roasting” با قیمت 13.9 یوان برای هر قطعه وجود دارد که 50 عدد از آنها مدل های کمیاب هستند و مصرف کنندگان می توانند “Video” را در Migu فشار دهند خرید برنامه موسیقی از طریق مسیر “CRBT-Plaza-Digital Collection Area”.

مجموعه‌های دیجیتال یک محصول فرهنگی مبتنی بر NFT است که در حال حاضر در کشور من محبوب است و ریشه در فناوری بلاک‌چین دارد و هم ارزش مجموعه هنری و هم ارزش تبلیغی نام تجاری دارد. با همکاری عمیق بین Conflux و China Mobile Migu، معماری زیربنای بلاک چین ایمن و قوی، سیستم هویت دیجیتال توزیع شده و محصولات سخت افزاری ارتباطی بلاک چین به همراه مجموعه دیجیتالی ویدئو در سطح اقتصاد دیجیتال تعبیه خواهد شد. زنگ های ورودی صحنه، و با بهبود مفهوم و قوانین متاورس، مدل های کسب و کار جدید به طور مداوم بررسی می شوند.

پروفسور لانگ فن، بنیانگذار Conflux، گفت: “من بسیار خوشحالم که مدل تجاری و چشم انداز برنامه های مجموعه های دیجیتال را با China Mobile Migu بررسی می کنم. مجموعه های دیجیتال یکی از پایه های اقتصادی دیجیتال Metaverse و طرح بندی هستند. در این زمینه، ما امیدواریم که با China Mobile برای کاوش و ایجاد یک اکوسیستم اقتصادی پایدار و سالم کار کنیم

درباره China Mobile Migu

China Mobile یک شرکت تابعه حرفه ای است که در زمینه اینترنت تلفن همراه تأسیس شده است. این شرکت از نزدیک به ماهیت “پلتفرم محتوای دیجیتال” و ویژگی های “هم ویژگی های اپراتور و هم ویژگی های اینترنت” پایبند است و به تبلیغ محتوا ادامه می دهد. فناوری با پشتیبانی از فناوری پیشرفته، فناوری پلت فرم، قابلیت ساخت هسته فناوری شبکه ابری و کنترل مستقل. China Mobile Migu به شدت نوآوری عملیاتی “اینترنت + محتوای دیجیتال” را بررسی می کند، جوجه کشی محتوا را با همکاری کانال ترکیب می کند، بر عملیات IP متقابل دامنه تمرکز می کند و فعالانه چهار پلت فرم اصلی را برای ادغام رسانه های جدید، تجمیع محتوای دیجیتال، تجارت حق چاپ و کارآفرینی محتوا ایجاد می کند. و نوآوری، و متعهد به ایجاد تغییرات در سبک زندگی سرگرمی برای کاربران است.

درباره Conflux

کانفلاکس که در سال 2018 تأسیس شد، یک شرکت فناوری تحقیقاتی علمی است که بر توسعه امکانات فناوری بلاک چین تمرکز دارد. بلاک چین به طور مستقل توسط این تیم توسعه یافته است و به مدت نزدیک به 4 سال است که به طور پایدار در حال اجرا بوده است. همکاری برند/IP تنها زنجیره عمومی در چین است که رتبه اول را در جهان دارد و از نظر عملکرد در جهان پیشتاز است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا