اقتصاد

Bitfarms ظرفیت برق را با 125 میلیون دلار افزایش می دهد

Bitfarms ظرفیت برق را با 125 میلیون دلار افزایش می دهد

Bijie.com گزارش داد:

شرکت استخراج بیت کوین Bitfarms Ltd. از خرید ماینینگ Stronghold Digital به ارزش تقریبی 125 میلیون دلار خبر داد. این معامله شامل حدود 50 میلیون دلار بدهی فرضی است.

بن گاگنون، مدیرعامل Bitfarms گفت که این خرید تا 307 مگاوات ظرفیت برق اضافه می‌کند و به شرکت معدن اجازه می‌دهد تا سبد انرژی خود را تا پایان سال 2025 به بیش از 950 مگاوات افزایش دهد.

سهامداران قوی از ارزش‌گذاری و معاوضه سهام سود خواهند برد

شرکت‌ها در بیانیه‌ای در روز چهارشنبه گفتند که سهامداران Stronghold برای هر سهم 2.52 سهم Bitfarms را به عنوان بخشی از معامله دریافت خواهند کرد. این نشان دهنده حق بیمه تقریباً 70 درصدی نسبت به قیمت میانگین وزنی حجمی 90 روزه Stronghold در نزدک از 16 اوت است.

پس از انتشار اخبار خرید، قیمت سهام Stronghold در معاملات پیش از بازار نزدک با حدود 55 درصد افزایش به 4.55 دلار رسید. این واکنش بر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به خرید و تأثیر بالقوه آن بر ارزش سهامداران تأکید می‌کند.

خرید Bitfarms در زمانی چالش برانگیز برای شرکت‌های استخراج بیت‌کوین انجام می‌شود، زیرا پاداش‌های استخراج پس از نصف شدن بیت‌کوین کاهش می‌یابد. افزایش بار بدهی و مسائل مدیریتی نیز از موضوعات برجسته این صنعت است.

رشد درآمد 27 درصدی در سه ماهه اول 2024

استرانگهولد دیجیتال ماینینگ در حال بررسی گزینه‌های فروش بوده است و اخیراً در ماه آوریل اظهارنامه ثبتی برای فروش تا سقف 250 میلیون دلار اوراق بهادار ارائه کرده است. این اقدام با هدف حل و فصل مشکلات بدهی از طریق کاهش سهام انجام می شود.

در سه ماهه اول سال 2024، درآمد Stronghold 27.5 میلیون دلار بود که نسبت به سه ماهه قبل 27 درصد و نسبت به سال قبل 59 درصد افزایش داشت. تقسیم درآمد شامل 26.7 میلیون دلار از عملیات ارزهای دیجیتال، 700000 دلار از فروش انرژی و 100000 دلار از سایر فعالیت ها است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا