اقتصاد

کوانت ارز دیجیتال: تقاضای بیت کوین علیرغم انباشته شدن توسط دارندگان بلندمدت ضعیف است

کوانت ارز دیجیتال: تقاضای بیت کوین علیرغم انباشته شدن توسط دارندگان بلندمدت ضعیف است

کوانت ارز دیجیتال: تقاضای بیت کوین علیرغم انباشته شدن توسط دارندگان بلندمدت ضعیف است

Bijie.com گزارش داد:

آخرین داده های محققان Cryptoquant نشان می دهد که رشد تقاضای بیت کوین همچنان نشانه های ضعف را نشان می دهد. با این وجود، این گزارش خاطرنشان کرد که دارندگان درازمدت بیت کوین را در سطوح بی سابقه ای انباشته کرده اند که تا حدی انعطاف پذیری را برای بازار فراهم می کند.

گزارش نشان می دهد که تقاضای بیت کوین در میان سیگنال های ضعیف بازار به شدت کاهش یافته است

طبق داده های تجزیه و تحلیل شده توسط cryptoquant.com، تقاضای بیت کوین از ابتدای آوریل به طور قابل توجهی کاهش یافته است. تحقیقات نشان می‌دهد که تقاضای آشکار برای بیت‌کوین در این ماه به محدوده منفی سقوط کرد و رشد کل دارایی‌های سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین، که اغلب به آنها “نهنگ” می‌گویند، به شدت کاهش یافت.

به طور خاص، نرخ رشد ماهانه تعداد نهنگ ها از 6 درصد در مارس به 1 درصد در هفته های اخیر کاهش یافته است. این تقاضای ضعیف در قیمت بیت کوین منعکس شد که از حدود 70000 دلار به 49000 دلار کاهش یافت و نیاز به بازیابی تقاضا برای بهبود پایدار قیمت را برجسته کرد.

منبع: گزارش “بینش های نهادی” Cryptoquant که در 20 آگوست 2024 منتشر شد.

یافته‌های Cryptoquant همچنین نشان‌دهنده کاهش قابل توجه خرید بیت‌کوین توسط صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) ایالات متحده است. حجم خرید روزانه از 12500 بیت کوین در ماه مارس به میانگین 1300 بیت کوین در هفته گذشته کاهش یافت. کاهش فعالیت ETF همزمان با کاهش قیمت بیت کوین در کوین بیس است که از 0.25 درصد در اوایل سال جاری به 0.01 درصد در حال حاضر کاهش یافته است.

محققان توضیح دادند که کاهش حق بیمه‌ها، ضعف تقاضا در بازار ایالات متحده را بیشتر نشان می‌دهد، و نشان می‌دهد که اگر خرید ETF احیا نشود، ممکن است تقاضای کلی برای بیت‌کوین پایین بماند. با این حال، همه شاخص ها به چشم انداز نزولی اشاره نمی کنند. محققان کمیت ارزهای دیجیتال اشاره می کنند که دارندگان بلندمدت بیت کوین را با نرخ رکورد 391000 بیت کوین در ماه انباشته می کنند.

علاوه بر این، کل سرمایه بازار استیبل کوین ها به بالاترین حد خود یعنی 165 میلیارد دلار رسیده است که نشان دهنده رشد نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال است. این عوامل نشان می‌دهند که اگرچه تقاضای کوتاه‌مدت ممکن است ضعیف باشد، اما عوامل بنیادی ممکن است زمینه را برای رشد آتی فراهم کنند که توسط دارندگان بلندمدت و افزایش نقدینگی استیبل کوین هدایت می‌شود.

نظر شما درباره گزارش تحقیقاتی Cryptoquant چیست؟ نظرات و نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.


Bitcoin.com News به دنبال یک خبرنویس برای تولید محتوای روزانه در مورد ارزهای دیجیتال، بلاک چین و اکوسیستم ارز دیجیتال است. اگر مایلید عضو اصلی تیم جهانی نوآورانه ما شوید، لطفاً اینجا درخواست دهید.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا