اقتصاد

پل متقابل زنجیره ای آلت کوین پرش می کند، کوین بیس به طور ناگهانی پشتیبانی معاملات را اعلام می کند

پل متقابل زنجیره ای آلت کوین پرش می کند، کوین بیس به طور ناگهانی پشتیبانی معاملات را اعلام می کند

Bijie.com گزارش داد:

توکن بومی پروژه پل زنجیره‌ای متقابل پس از اینکه صرافی ارزهای رمزنگاری شده ایالات متحده، Coinbase ناگهان پشتیبانی معاملاتی خود را اعلام کرد، به رنگ سبز درآمد.

در اعلامیه جدیدی از کوین‌بیس، این پلتفرم اعلام کرد که پل متقابل زنجیره‌ای (ACX) را برای تجارت در شبکه اتریوم (ETH) فهرست کرده است.

“اگر شرایط نقدینگی برآورده شود، معاملات تقریباً در ساعت 12:00 ظهر ET در 21 آگوست 2024 آغاز خواهد شد. هنگامی که عرضه این دارایی کافی باشد، تجارت در جفت معاملاتی ACX-USD ما به صورت مرحله‌ای آغاز خواهد شد. در یک زمان معین date پشتیبانی از ACX ممکن است در برخی از حوزه های قضایی پشتیبانی شده محدود باشد.”

در 24 ساعت گذشته، Across Protocol از پایین ترین سطح 0.371 دلار به بالاترین سطح 0.419 دلار، نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است. ACX، دویست و هفتاد و یکمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.39 دلار معامله می شود که در دو هفته گذشته نزدیک به 25 درصد رشد داشته است.

Coinbase در حال افزودن یک برچسب “تجربی” به ACX است که پلتفرم از آن برای توکن هایی استفاده می کند که خطراتی مانند نوسانات قیمت و لغو سفارش به دلیل حجم معاملات و در دسترس بودن کم دارند.

طبق گفته توسعه دهندگان پروژه، پروتکل Across یک پروتکل پل زنجیره ای مبتنی بر هدف است، نوعی توالی که در آن کاربر به جای مسیر اجرا، نتیجه را مشخص می کند. هدف این پروژه سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای انتقال ارزش بین بلاک چین بدون به خطر انداختن اقدامات امنیتی است.

>

تصویر ایجاد کنید: DALLE3

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا