اقتصاد

پیش بینی قیمت بیت تورنت: با افزایش 20 درصدی BTT از بیت کوین، بعد چه اتفاقی می افتد؟

پیش بینی قیمت بیت تورنت: با افزایش 20 درصدی BTT از بیت کوین، بعد چه اتفاقی می افتد؟

پیش بینی قیمت بیت تورنت: با افزایش 20 درصدی BTT از بیت کوین، بعد چه اتفاقی می افتد؟

Bijie.com گزارش داد:

    در 21 آگوست، بیت تورنت با 20 درصد افزایش، بزرگترین سود روزانه بود. با این حال، رالی به منطقه عرضه Q3 می رسد آیا گاوها می توانند جلو بیفتند؟

طبق داده‌های CoinMarketCap، BitTorrent [BTT]، توکن بومی که عملکرد پروتکل BitTorrent پلتفرم اشتراک‌گذاری فایل را افزایش می‌دهد، توکنی با بیشترین سود روزانه در 21 آگوست بود.

حجم معاملات روزانه آن +230٪ افزایش یافت، در حالی که قیمت آن +20٪ در نمودار روزانه منفجر شد.

در زمان نگارش این مقاله، سکه 20 درصد افزایش یافته است، بهتر از سایر بازارها از جمله بیت کوین. با این حال، به منطقه عرضه کلیدی Q3 در 0.00000095 دلار رسید. آیا تجمع ادامه خواهد داشت؟

قیمت بیت تورنت به منطقه عرضه Q3 رسید

سقوط در اوایل آگوست، BTT را به پایین ترین سطح سالانه رساند و رکورد قبلی 0.00000077 دلاری را که در فوریه ثبت شده بود، شکست.

با این حال، یک تخلیه گسترده در 20 آگوست به BTT اجازه داد تا تمام ضررهای خود را در اوایل آگوست معکوس کند. اما قیمت با منطقه عرضه 0.00000095 دلار (که با رنگ قرمز مشخص شده است) به اوج خود در سه ماهه سوم رسید. آیا گاوها می توانند برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر تلاش کنند؟

بسته به خوانش نشانگر نمودار، مناطق عرضه ممکن است چالش برانگیز باشند. استوکاستیک RSI (شاخص قدرت نسبی) در قلمرو فروش بیش از حد است که اغلب نشانه معکوس شدن قیمت است.

به طور کلی، این شاخص‌ها به فشار خرید بالاتر اشاره می‌کنند، اما روند نیز می‌تواند معکوس شود.

اگر چنین است، فروش در منطقه عرضه می‌تواند BTT را به 0.00000084 دلار برساند.

برعکس، اگر سکه بیشتر به سمت هدف غیرمستقیم 0.000001 دلار یا SMA 200 روزه (میانگین متحرک ساده) افزایش یابد، BTT می تواند 8٪ یا 16٪ اضافی افزایش دهد.

سود BTT به سطوح اولیه 2024 افزایش یافت

نقدینگی جاری به بازار مشتقات BTT، که با بهره باز (OI) دنبال می‌شود، به بیش از 1.5 میلیون دلار افزایش یافت، آخرین بار در مارس زمانی که BTT به بالاترین سطح سالانه 0.0000022 دلار رسید. این امر احساسات صعودی را در بازار آتی برجسته می کند.

با این حال، طبق نقشه حرارتی انحلال که نقاط عطف احتمالی کلیدی قیمت را ردیابی می کند، 0.00000097 دلار یک سطح کلیدی برای صعود است.


پیش‌بینی قیمت BitTorrent [BTT] 2024-2025 را بخوانید


در انتهای پایین تر قیمت، 0.0000008 دلار بسیار مهم است. این سطوح با مناطق عرضه و سطوح حمایتی در نمودار قیمت منطبق است.

به طور خلاصه، BTT ممکن است در زیر منطقه عرضه سه ماهه سوم محدود شود، به خصوص اگر احساسات کلی بازار ضعیف باقی بماند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا