اقتصاد

Tron در درآمد روزانه از اتریوم و سولانا با شوق SunPump پیشی گرفت

Tron در درآمد روزانه از اتریوم و سولانا با شوق SunPump پیشی گرفت

جاستین سان Tron به بالاترین حد خود یعنی 3.84 میلیون دلار رسیده است که توسط سازنده memecoin SunPump هدایت می شود.

این نقطه عطف ترون را از شبکه های مستقری مانند آن جلوتر می دهد. اتریوم و سولانا، که به ترتیب 1.36 میلیون دلار و 541000 دلار درآمد روزانه گزارش کردند.

Tron Blockchainهزینه های بلاک چین Tron (منبع: DeFillama)

SunPump درآمد ترون را افزایش می دهد

ناظران بازار، افزایش کارمزد ترون را به راه‌اندازی اخیر SunPump memecoin در شبکه مرتبط می‌دانند.

کارگزار memecoin، مشابه پمپ فان سولانا، به کاربران امکان می دهد ممکوین های خود را در شبکه ترون ایجاد و راه اندازی کنند. طبق داده‌ها از Dune Analytics، SunPump از زمان راه‌اندازی خود بیش از 8.4 میلیون TRX درآمد داشته است که ارزش آن تقریباً 1.39 میلیون دلار است. /p>

Tron memecoins
درآمد Tron SunPump منبع Dune Analytics

قابل توجه این پلتفرم بیشترین درآمد خود را در 20 آگوست با کسب 2.78 میلیون TRX به ارزش حدود 400000 دلار مشاهده کرد. این اوج همچنین همزمان با راه اندازی بیش از 6000 memecoin بود که به تقریباً 20883 memecoin کمک کرد که تا به امروز راه اندازی شده است.

موفقیت SunPump را می توان به تبلیغ تهاجمی Sun و تلاش برای قرار دادن Tron به عنوان یک رهبر در فضای memecoin مرتبط کرد.

این کارآفرین ارزهای دیجیتال تاکید کرد که نقدینگی استیبل کوین قوی ترون، که عمدتاً توسط USDT تتر هدایت می شود، یک مزیت حیاتی نسبت به شبکه های دیگر است. او گفت:

“در سایر بلاک‌چین‌ها، چند صد میلیون دلار استیبل کوین می تواند میم کوین های میلیارد دلاری را بیرون بیاورد. ترون بیش از 60 میلیارد دلار دارد، بنابراین می‌توانیم ده‌ها میم سکه میلیارد دلاری را ببینیم. عجیب به نظر می رسد، اما اعداد دروغ نمی گویند. با داده ها مبارزه نکنید.”

داده های DeFillama نشان می دهد که Tron دومین عرضه بزرگ استیبل کوین با نزدیک به 60 میلیارد دلار است که 35٪ از کل بازار را تشکیل می دهد.

سود سرمایه گذاران اولیه

در همین حال، داده های بلاک چین نشان می دهد که سرمایه گذاران اولیه در برخی از ممکوین ها در بلاک چین ترون شروع به کسب سود قابل توجهی از تبلیغات در این بخش کرده اند.

شرکت تحلیلی بلاک چین Arkham Intelligence گزارش داد که یک معامله گر در مدت شش روز پس از خرید 104.33 میلیون توکن SUNDOG به قیمت 1690 دلار، 20 میلیون دلار سود غیر واقعی به دست آورد. معامله‌گر SUNDOG به ارزش 1.08 میلیون دلار فروخته است، اما همچنان توکن‌هایی به ارزش 19.52 میلیون دلار در هفت آدرس در اختیار دارد.

به‌علاوه، فهرست برترین سودجویان CryptoSlate برای 21 آگوست نشان می دهد که SUNDOG و تغییرات آن در بین دارایی های دیجیتالی با عملکرد برتر در 24 ساعت گذشته رتبه بندی می شوند.

در این مقاله ذکر شد<< /h6>

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا