اقتصاد

اگر کامالا هریس گری جنسلر را به عنوان رئیس SEC انتخاب کند چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر کامالا هریس گری جنسلر را به عنوان رئیس SEC انتخاب کند چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر کامالا هریس گری جنسلر را به عنوان رئیس SEC انتخاب کند چه اتفاقی می‌افتد؟

Bijie.com گزارش داد:

گزارش‌های تایید نشده حاکی از آن است که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ممکن است در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گری گنسلر را به عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند. منابع مورد اشاره کارکنان ارشد سنا و منابع جمهوری خواه بودند.

طبق گزارش اولیه واشنگتن ریپورتر، چند تن از کارکنان ارشد سنا گفتند که کامالا هریس در حال بررسی گنسلر برای سمت وزارت خزانه داری در دولت آینده است. این با هشدارهای گذشته جمهوری خواهان برجسته، به ویژه نماینده تام اِمر (R-Minn.)، که در مورد چنین اقدامی توصیه کرده بود، مطابقت دارد.

تام ایمر نماینده مینه سوتا قبلاً هشدار داده بود که کامالا هریس می تواند جنسلر یا در بدترین سناریو سناتور الیزابت وارن را به عنوان وزیر خزانه داری خود انتخاب کند. او گفت که چنین حرکتی “یک فاجعه برای اقتصاد خواهد بود.”

او اینجا و آنجا دعوا کرده و ضرر کرده است. آن دوران گذشت. گری جنسلر باید ادامه دهد. کار او در دولت باید تمام شود. نماینده Emmer

با توجه به سابقه نظارت دقیق گری گنسلر در SEC، نامزدی احتمالی او برای خدمت به عنوان وزیر خزانه داری تحت دولت کامالا هریس می تواند تأثیر قابل توجهی بر مقررات ارزهای دیجیتال داشته باشد. نامزدی او می‌تواند منجر به سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر و اقدامات اجرایی علیه نهادهای رمزنگاری شود و به طور بالقوه چشم‌انداز نظارتی را تغییر دهد.

انتخاب کامالا برای خدمت به عنوان رئیس SEC باعث دردسر او خواهد شد

کارکنان ارشد جمهوریخواه سنا انتظار دارند در صورت شکست کامالا هریس، جنسلر “اپوزیسیون یکپارچه جمهوریخواه” با گنسلر داشته باشد، اما منابع گفتند که او احتمالاً از حمایت قاطع دموکرات ها برخوردار خواهد شد.

در واقع، صنعت ارزهای دیجیتال ممکن است با بررسی دقیق‌تر و الزامات انطباق مواجه شود، که ممکن است مانع نوآوری و گسترش در صنعت شود، اما همچنین ممکن است منجر به پذیرش جریان اصلی بیشتر شود اگر، و شاید تنها در صورتی، مقررات شفاف‌تری در مورد مقررات

شایعات سیاسی به همین جا ختم نشد. همچنین گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه جنسلر ممکن است از ریاست SEC استعفا دهد. این به دولت بایدن اجازه می دهد تا پیش از انتخابات نوامبر، رئیس جدیدی را تعیین کند.

کمیته ملی دموکرات پلتفرم حزبی سال 2024 خود را روز یکشنبه منتشر کرد. سندی که بلندپروازی‌های سیاسی آینده دموکرات‌ها را قبل از انتخابات بعدی نشان می‌دهد، هیچ اشاره‌ای به ارزهای دیجیتال ندارد.

01jpg”>

وزیر خزانه‌داری ایالات متحده بر سیاست‌های اقتصادی کشور نظارت می‌کند، وجوه دولتی را مدیریت می‌کند، و موسسات مالی، به‌ویژه آن‌هایی را که با ارزهای دیجیتال سروکار دارند، تنظیم می‌کند. این موقعیت همچنین شامل مبارزه با جرایم مالی و نمایندگی ایالات متحده در امور مالی بین المللی است.

گنسلر، منصوب بایدن، مخالفت شدید خود را با مقررات رمزگذاری ابراز کرده است. پس از تصویب لایحه FIT21 توسط مجلس نمایندگان، او به شدت با این لایحه مخالفت کرد.

چهره‌های برجسته‌ای مانند مارک کوبان حتی گفته‌اند که اقدامات مربوط به ارزهای دیجیتال جنسلر می‌تواند پیامدهای سیاسی گسترده‌ای داشته باشد و شانس انتخاب مجدد رئیس‌جمهور بایدن را در هنگام خروج از رقابت تهدید کند. حالا کامالا هریس آن سوراخ ها را پر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا