اقتصاد

در اینجا آمده است که چگونه ارتقاء پکترا اتریوم خرس‌های ETH را ممنوع می‌کند

در اینجا آمده است که چگونه ارتقاء پکترا اتریوم خرس‌های ETH را ممنوع می‌کند

Bijie.com گزارش داد:

اتریوم اخیراً عملکرد ضعیفی داشته است، به خصوص در مقایسه با بیت کوین و سولانا. اولین صندوق قابل معامله در ایالات متحده این دارایی ماه گذشته راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون قیمت دارایی نزدیک به 30 درصد کاهش یافته است.

با این حال، ارتقای پکترا (پراگ الکترا) که برای سه ماهه اول سال 2025 برنامه ریزی شده است، ممکن است چشم انداز نزولی اتریوم را تغییر دهد.

ارتقای عمده اتریوم

در 20 آگوست، محقق DeFi “Ignas” گفت که بدبین بودن در مورد اتریوم با توجه به عملکرد اخیر آن آسان است، اما او اضافه کرد که برخلاف ارتقاهای قبلی، “به نظر می رسد Pectra اصلا FOMO ندارد.” >

اتریوم در چند سال گذشته سه ارتقای عمده داشته است که هر کدام پیشرفت‌های قابل توجهی مانند انتقال به اثبات سهام، توانایی سوزاندن هزینه‌های شبکه و هزینه‌های پایین‌تر لایه دوم را به همراه داشته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا