اقتصاد

به روز رسانی Massive Cardano (ADA) برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

به روز رسانی Massive Cardano (ADA) برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

به روز رسانی Massive Cardano (ADA) برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده است: آنچه باید بدانید در اینجا آمده است

Bijie.com گزارش داد:

TL; Ph.D.

    پس از اعلام ارتقای آتی چانگ هارد فورک، ارزش ADA 4 درصد افزایش یافت و در حدود 0.35 دلار معامله می شود. علیرغم روند صعودی اخیر، اکثر دارندگان ADA همچنان در قرمز هستند و تنها 22 درصد در حال حاضر سیاه هستند که نشان دهنده چالش های اخیری است که ارز دیجیتال با آن مواجه شده است.

ADA سبز چشمک می زند

بازارهای ارزهای دیجیتال در چند ساعت گذشته سقوط کرده‌اند و بیشتر سودهای ثبت‌شده در 20 آگوست را از بین برده‌اند. به عنوان مثال، بیت کوین (BTC) به زیر 60000 دلار سقوط کرد در حالی که اتریوم (ETH) به زیر 2600 دلار سقوط کرد.

با این حال، همه ارزهای دیجیتال پیشرو در قرمز نیستند، ADA کاردانو یکی از معدود ارزهایی است که شاهد رشد بوده است. قیمت سکه روزانه 4 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر حدود 0.35 دلار معامله می شود (طبق داده های CoinGecko).

قیمت ADA، منبع: CoinGecko

صعود ADA به دنبال اعلامیه مهم تیم کاردانو است. تیم هریسون، معاون اجرایی ارتباطات اجتماعی و اکوسیستم در Input Output، گفت که انتظار می‌رود ارتقای Chang Hard Fork در 27 آگوست در شبکه اصلی منتشر شود. وی افزود که تصمیم نهایی برای رفتن/ممنوع شدن برای 23 آگوست برنامه ریزی شده است.

چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو نیز به روز رسانی آینده را برجسته کرد و ادعا کرد که “موشک در سکوی پرتاب است” و “حکومت در راه است”

طبق اعلام رسمی، پنجره مناسب بعدی برای هارد فورک 3 سپتامبر است (با فرض اینکه هفته آینده روی شبکه اصلی پخش نشود).

در این افشاگری آمده است: “با این حال، نشانه های فعلی حاکی از امکان پذیر بودن 27 آگوست است و این همان چیزی است که تیم فنی کارگروه هارد فورک به سمت آن کار می کند. پیش تولید برای هارد فورک در 22 آگوست آماده خواهد شد.”

چانگ هارد فورک ارتقاء بزرگی برای بلاک چین کاردانو است که گامی به سوی حکومتداری کاملاً غیرمتمرکز و جامعه محور است. این بخشی از نقشه راه توسعه تیم Era Voltaire است که بر اجرای چارچوب حکومتداری پایدار و توزیع شده تمرکز دارد. این ارتقا برای بهبود شفافیت، امنیت و مشارکت جامعه طراحی شده است.

دارندگان ADA چگونه عصبانی می شوند؟

افزایش قیمت اخیر دارایی، وضعیت سرمایه گذاران را اندکی بهبود بخشیده است. با توجه به IntoTheBlock، تقریباً 22٪ از HODLers ADA در حال حاضر بر روی مقداری سود کاغذی نشسته اند، در حالی که بیش از 75٪ در زیر آب هستند.

در مقابل، تقریباً هیچ‌کس در اوایل این ماه روی توکن سرمایه‌گذاری نکرد. در آن زمان، صنعت کریپتوکارنسی سقوط شدیدی را تجربه کرد و ارزش بازار جهانی آن بسیار کمتر از 2 تریلیون دلار بود. ADA یکی از سکه هایی بود که بدترین تأثیر را داشت و به پایین ترین سطح 9 ماهه 0.27 دلار سقوط کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا