اقتصاد

بیت کوین به تقاضای بیشتری نیاز دارد – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

بیت کوین به تقاضای بیشتری نیاز دارد – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

همانطور که داده‌های اخیر پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant نشان می‌دهد، رسیدن به سطوح رکورد جدید برای بیت کوین نیازمند افزایش تقاضا است. با وجود تبلیغات معمول، انباشت نهنگ کاهش قابل توجهی را نشان داده است که بر حرکت صعودی بیت کوین تأثیر می گذارد.

محتوا پنهان 1 در جبهه بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟ 2 جزئیات موضوع 3 استنتاج های کلیدی

در جبهه بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟

آخرین گزارش CryptoQuant نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین، که اغلب به آنها نهنگ گفته می‌شود، به میزان قابل توجهی نرخ انباشت خود را کاهش داده‌اند. درصد تغییر 30 روزه در ذخایر نهنگ از 6 درصد در فوریه به 1 درصد در حال حاضر کاهش یافته است. از نظر تاریخی، نرخ رشد بالای 3 درصد با افزایش قیمت بیت کوین همراه بوده است، اما این روند هنوز مشاهده نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار مالی و تجاری، از COINTURK FINANCE دیدن کنید.

نگران‌کننده‌تر، صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) آمریکا کمبود فعالیت نهنگ‌ها را جبران نمی‌کنند. ورودی خالص روزانه به این ETF ها در مقایسه با داده های ماه مارس بسیار کمتر است، با آخرین میانگین ورودی روزانه 1300 بیت کوین. برای بازگشت قیمت، تجدید حیات در خرید نقدی ETF بسیار مهم است.

جزئیات موضوع

یک انحراف جالب از این روند از طرف دارندگان بیت کوین است که هرگز نمی فروشند. برخلاف نهنگ ها، این دارندگان به طور پیوسته بیت کوین را با نرخ رکورد 391000 بیت کوین در ماه انباشته می کنند. تقاضای این گروه حتی از سه ماهه اول سال 2024 که قیمت بیت کوین از 70000 دلار فراتر رفت، فراتر رفت.

استنتاج کلیدی

اطلاعات آماری به دست آمده از سناریوی بازار فعلی برای درک پویایی ها بسیار مهم است:

– تجمع نهنگ ها به شدت کاهش یافت و بر افزایش بیت کوین تأثیر گذاشت. – ETF های بیت کوین ورودی کافی برای افزایش تقاضا نمی بینند دارندگان پایدار بیت کوین در حال انباشت بیت کوین با سرعتی بی سابقه هستند که کاهش کلی تقاضا را جبران می کند.

اقدامات اخیر قیمت، سرمایه‌گذاران سفته‌باز بیشتری را نیز ترسانده است، زیرا بیت‌کوین در اوایل آگوست به پایین‌ترین سطح شش ماهه سقوط کرد. مبنای هزینه برای این سرمایه گذاران بالاتر از قیمت های لحظه ای است که حدود 63000 دلار هستند. تا 20 آگوست، بیت کوین حدود 59000 دلار معامله می شد که یک شبه 2.5 درصد افزایش داشت.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا