اقتصاد

تغییر بازار سیگنال استخراج کنندگان بیت کوین – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

تغییر بازار سیگنال استخراج کنندگان بیت کوین – آخرین اخبار ارزهای دیجیتال

Bijie.com گزارش داد:

یافته‌های جدید یک شرکت تحلیلی زنجیره‌ای نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین ممکن است به مرحله تسلیم خود پایان دهند، که می‌تواند نشانه آغاز روند صعودی ارزهای دیجیتال باشد. اگرچه بیت کوین نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد، اما در حال حاضر با قیمت 59076 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته اندکی حدود 0.72 درصد کاهش یافته است. با کاهش فشار فروش بر ماینرها، تغییرات در احساسات بازار مثبت تر می شود که می تواند شرایط مطلوبی را برای رشد بازار ایجاد کند.

محتوا پنهان 1 در جبهه بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟ 2 جزئیات موضوع 3 استنتاج های کلیدی

در جبهه بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟

CryptoQuant نشانگر Hashband را برجسته می کند که میانگین متحرک 30 و 60 روزه نرخ هش را ردیابی می کند. این ابزار پایان کاپیتولاسیون ماینر را نشان می‌دهد و همزمان با رسیدن نرخ هش به بالاترین حد جدید 638 اگزاهش در ثانیه (EH/s) است. این امر به ویژه قابل توجه است زیرا این اولین بازیابی پس از نصف شدن بیت کوین است که پاداش بلاک را به تقریباً 3.125 BTC کاهش داد که تقریباً 185000 دلار است. طبق گفته CryptoQuant، این اندیکاتور پایین قیمت دقیق را تعیین نمی کند، اما به طور کلی نشان دهنده کاهش فشار فروش از سوی ماینرها است که قبل از افزایش قیمت است. برای اطلاع از آخرین اخبار مالی و تجاری، از COINTURK FINANCE دیدن کنید.

سطح مشابهی از تسلیم ماینرها در طی مراحل ورشکستگی FTX در اواخر ژوئن مشاهده شد زیرا هزینه های عملیاتی از درآمد استخراج ارزهای دیجیتال بیشتر بود. داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که ماینرها بین ژانویه تا آگوست ۲۰۲۴ تقریباً ۲۸،۰۱۸ بیت‌کوین فروخته‌اند که معادل ۱.۶۸ میلیارد دلار به قیمت‌های فعلی بازار است.

جزئیات موضوع

ماارتون، تحلیلگر CryptoQuant در مصاحبه ای اشاره کرد که فشار مالی بر ماینرها کاهش یافته و نیاز به فروش بیت کوین های استخراج شده را کاهش داده است. علیرغم جوایز کمتر ماینینگ، شرکت‌های ماینینگ توانسته‌اند عملیات خود را حفظ کنند و به کمک هش‌ریت به شبکه ادامه دهند. این منجر به یک محیط بازار باثبات‌تر شده است و نشان می‌دهد که فاز یکپارچه‌سازی بیت‌کوین ممکن است به پایان برسد.

استنتاج کلیدی

– نشانگر Hash Ribbons می تواند به عنوان سیگنال پایان تسلیم ماینر عمل کند. – کاهش فشار مالی بر ماینرها منجر به کاهش فروش بیت کوین می شود.

تحلیلگر مشهور اکسل آدلر جونیور اشاره کرد که پس از رسیدن بیت کوین به سطح 57000 دلار، میانگین حجم انتقال رمز روزانه از 650000 دلار به 765000 دلار افزایش یافت. این افزایش همزمان با تثبیت قیمت بیت کوین در محدوده ادغام محلی آن بین 57000 تا 68000 دلار است. افزایش حجم انتقال تا حد زیادی ناشی از فروش وحشتناک بود و در واقع توسط بازار جذب شد، که نشان دهنده تقاضای قوی برای بیت کوین است. آدلر جونیور معتقد است که این نشان می دهد که بیت کوین به پایان مرحله تثبیت خود نزدیک می شود که به لطف رفتار معمول پس از نصف شدن، نشانه ای از روند صعودی آینده است.

می توانید اخبار ما را در تلگرام، توییتر (X) و Coinmarketcap دنبال کنید. سلب مسئولیت: اطلاعات موجود در این مقاله به منزله توصیه سرمایه گذاری نیست. سرمایه گذاران باید بدانند که ارزهای دیجیتال بسیار نوسان و در نتیجه ریسک هستند و باید تحقیقات خود را انجام دهند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا