اقتصاد

Metaplanet دارایی بیت کوین را با 57 بیت کوین اضافی تقویت می کند

Metaplanet دارایی بیت کوین را با 57 بیت کوین اضافی تقویت می کند

Metaplanet فهرست شده در توکیو گفت که با خرید اضافی 57.273 بیت کوین دارایی خود را افزایش داده است. یک href=”https://cryptoslate.com/coins/bitcoin/”>BTC با مبلغ 500 میلیون ین (حدود 3.4 میلیون دلار)، طبق بیانیه.

با این مقدار دارایی بیت کوین 30 به 38 کل شرکت می رسد. 3.45 میلیارد ین، معادل بیش از 23 میلیون دلار.

شرکت سرمایه گذاری بیت کوین اعلام کرد که آخرین خرید آگوست. 8 اعلامیه برای به دست آوردن 1 میلیارد ین از دارایی دیجیتال پرچمدار از طریق وام دریافت شده از MMXX Ventures Limited.

علیرغم این خرید قابل توجه، Metaplanet اعلام کرده است که قصد دارد 70 میلیون دلار اضافی را برای کارهای بیشتر جمع آوری کند. کسب ها از این مبلغ، 58.76 میلیون دلار برای خرید بیت‌کوین بیشتر در نظر گرفته شده است.

Metaplanet Bitcoin

در ماه‌های گذشته، Metaplanet به‌عنوان بخشی از استراتژی خود برای دارایی دیجیتال را به عنوان دارایی ذخیره کلیدی خزانه داری بپذیرید. این شرکت این تغییر را به چالش‌های اقتصادی در ژاپن، از جمله تضعیف ین نسبت داد.

این شرکت همچنین توضیح داد که در حال بررسی سرمایه‌گذاری‌های تجاری بالقوه آینده در اکوسیستم BTC است و اضافه کرد که می‌تواند درآمد بیشتری از بیت کوین خود ایجاد کند. دارایی‌های دیجیتالی با فروش تماس‌های تحت پوشش.

طبق وب‌سایت خود:

«Metaplanet [همچنین در حال ارائه] خدمات مشاوره تخصصی برای کمک است. کسب و کارها در پذیرش بیت کوین این شرکت راهنمایی استراتژیک برای به حداکثر رساندن پتانسیل در چارچوب‌های شرکتی موجود ارائه می‌کند و بر سازماندهی مجدد جامع سازمان نظارت می‌کند.”

این رویکرد منعکس‌کننده استراتژی MicroStrategy، بزرگترین دارنده بیت کوین در سطح جهان. شرکت تحت رهبری مایکل سیلر دارای بیش از 220000 بیت کوین به ارزش بیش از 13 میلیارد دلار است.

قابل توجه، به نظر می رسد محور بیت کوین متاپلانت تأثیر داشته باشد. داده های Google Finance نشان می دهد که از زمان پذیرش بیت کوین، قیمت سهام Metaplanet از سال تا به امروز 643 درصد افزایش یافته است. تا زمان انتشار، سهام بیش از 10٪ افزایش یافته و به 1193 ین (8.11 دلار) رسیده است.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا