اقتصاد

VanEck اصرار دارد که Solana ETF علیرغم عدم قطعیت نظارتی “در بازی باقی می ماند”.

VanEck اصرار دارد که Solana ETF علیرغم عدم قطعیت نظارتی “در بازی باقی می ماند”.

متیو سیگل، VanEck رئیس تحقیقات دارایی‌های دیجیتال، گفت: Solana صندوق قابل معامله در بورس (ETF) برنامه با وجود حذف فرم 19b-4 از وب سایت Chicago Board Options Exchange (Cboe) همچنان فعال است.

در آخر هفته، جامعه کریپتو متوجه شد که پرونده‌های 19b-4 برای VanEck و 21Shares – اسنادی که توسط صرافی‌ها به نمایندگی از صادرکنندگان ثبت شده‌اند – از سایت Cboe ناپدید شده‌اند. گزارش‌ها بعداً حاکی از این بود که این حذف ناشی از نگرانی‌هایی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است نشانه SOL را به عنوان یک اوراق بهادار طبقه‌بندی کند.

پرونده کردن فرم‌های 19b-4 گامی مهم در فرآیند تأیید ETF است، زیرا این فرم ها اطلاعات لازم برای فهرست کردن یک محصول ETF را مشخص می کنند. بنابراین، حذف آنها احتمال پیشرفت یک ETF سولانا را مورد تردید قرار می دهد.

با این حال، سیگل، ضمن تایید حذف فرم های 19b-4، تاکید کرد که اظهارات ثبت S-1 هنوز در دست بررسی است. . او توضیح داد:

“مبادله‌هایی مانند قانون فایل Nasdaq و CBOE تغییرات (19b-4) برای فهرست ETF های جدید. صادرکنندگانی مانند VanEck مسئول دفترچه (S-1) هستند. وضعیت ما همچنان در حال بازی است.”

وضعیت امنیتی SOL

در رابطه با طبقه بندی امنیتی SOL، سیگل اعتقاد راسخ VanEck را تکرار کرد که Solana باید به عنوان یک کالا در نظر گرفته شود، مشابه بیت کوین و اتریوم، که هر دو ETF های نقطه ای را تأیید کرده اند.

او اشاره کرد که دیدگاه‌های حقوقی در حال تحول از این باور پشتیبانی می‌کنند. به گفته وی، دادگاه‌ها و قانون‌گذاران شروع به درک این موضوع کرده‌اند که برخی از دارایی‌های دیجیتال ممکن است به عنوان اوراق بهادار در بازارهای اولیه عمل کنند، اما بیشتر شبیه کالاها در بازارهای ثانویه عمل می‌کنند.

سیگل همچنین پیشرفت سولانا در تمرکززدایی را برجسته کرد. وی خاطرنشان کرد که 100 دارنده برتر اکنون حدود 27 درصد از عرضه را در اختیار دارند که نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است. بعلاوه، اکنون 10 آدرس برتر کمتر از 9% دارند.

او افزوده:

“با بیش از 1500 تایید کننده در 41 کشور، که در بیش از 300 مرکز داده مجزا فعالیت می کنند، سولانا دارای ضریب ناکاموتو 18 است که از اکثر شبکه هایی که ما نظارت می کنیم پیشی می گیرد. مشتری آتی Firedancer تمرکززدایی را بیشتر تقویت خواهد کرد و تضمین می‌کند که هیچ نهاد واحدی نمی‌تواند بر زنجیره بلوکی تسلط داشته باشد.

سیگل به این نتیجه رسید که این ساختار غیرمتمرکز، همراه با ابزار مفید و نقش اقتصادی SOL، آن را در کنار کالاهای دیجیتال قرار می‌دهد. مانند BTC و ETH.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا