اقتصاد

بایننس 2.4 میلیارد دلار کلاهبرداری بالقوه رمزارز را در سال 2024 مسدود می کند

بایننس 2.4 میلیارد دلار کلاهبرداری بالقوه رمزارز را در سال 2024 مسدود می کند

Binance، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اعلام کرد که از بیش از 2.4 دلار جلوگیری کرده است. بر اساس بیانیه 20 آگوست که با CryptoSlate به اشتراک گذاشته شده است، در هفت ماه اول سال 2024، میلیاردها ضرر احتمالی کاربر ناشی از کلاهبرداری و کلاهبرداری در هفت ماه اول سال 2024 نشان داده شده است.

Binance فاش کرد که بیش از 1.1 میلیارد دلار یا حدود 45 درصد از 2.4 میلیارد دلار ضررهای جلوگیری شده مربوط به برداشت های مرتبط با کلاهبرداری های رمزنگاری مشکوک است. صرافی گزارش داد که این تلاش ها از بیش از 1.2 میلیون کاربر در پلتفرم خود محافظت کرد.

Binance موفقیت خود را به یک موتور ریسک داخلی پیچیده نسبت داد که 24/7 با استفاده از ترکیبی از بررسی های مبتنی بر هوش مصنوعی و دستی برای کار می کند. نظارت بی‌درنگ.

روهیت واد مدیر ارشد فناوری بایننس گفت:

“جلوگیری از زیان‌های احتمالی بیش از 2.4 میلیارد دلار در تنها هفت ماه، تعهد بی‌وقفه ما را برجسته می‌کند. سال‌ها.»

او همچنین بر تمرکز بایننس بر حفاظت از کاربر تأکید کرد، که زیربنای آن ابزارها و فرآیندهای تکنولوژیکی پیشرفته است که از کاربران و دارایی‌های آنها در 24 ساعت هفته محافظت می‌کنند.

این اعلامیه به دنبال تلاش‌های اخیر این پلتفرم برای بازیابی یا مسدود کردن ۷۳ میلیون دلار از وجوه سرقت شده کاربران در سال جاری است. بایننس گفت که وجوه بازیابی شده تا کنون در سال جاری 33 درصد در مقایسه با 55 میلیون دلار بازیافت شده در سال 2023 افزایش یافته است.

طبق گفته این شرکت، 80 درصد از وجوه بازیابی شده در سال جاری از طریق هک، سوء استفاده به سرقت رفته است. و دزدی، در حالی که 20 درصد باقیمانده به دلیل کلاهبرداری از بین رفته است.

تلاش های انطباق

تحلیلگران بازار خاطرنشان کردند که تاکید اخیر بایننس بر بازیابی رمزارز دزدیده شده بخشی از استراتژی گسترده تر آن برای نشان دادن آن است. انطباق با مقررات جهانی این در پی چالش‌های نظارتی اخیر در ایالات متحده و نیجریه.

زمانی که ریچارد تنگ سال گذشته به عنوان مدیر عامل شرکت کرد، متعهد شد که ضد پول قوی را اجرا کند. اقدامات شستشو، اجرای سیاست های سختگیرانه درباره مشتریان خود و اطمینان از رعایت مقررات. از آن زمان، صرافی تلاش‌های قابل توجهی در این حوزه‌ها انجام داده است، که نشان‌دهنده آن ثبت نام در هند پس از یک وقفه هفت ماهه.

در ژانویه، این شرکت به دلیل عدم رعایت قوانین محلی از ارائه خدمات به کاربران هندی منع شد. با این حال، صرافی نشان داد که مجوز مناسب را در این ماه تضمین کرده است و می‌تواند به کاربران هندی خود خدمات بهتری ارائه دهد.

در این مقاله ذکر شده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا