اقتصاد

موسسه تحقیقاتی Bitget: شاخص دلار آمریکا به زیر 102 عدد صحیح رسید که ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در دارایی های لحظه ای ایجاد کند.

موسسه تحقیقاتی Bitget: شاخص دلار آمریکا به زیر 102 عدد صحیح رسید که ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در دارایی های لحظه ای ایجاد کند.

موسسه تحقیقاتی Bitget: شاخص دلار آمریکا به زیر 102 عدد صحیح رسید که ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در دارایی های لحظه ای ایجاد کند.

Bijie.com گزارش داد:

در 24 ساعت گذشته، بسیاری از ارزها و موضوعات محبوب جدید در بازار ظاهر شده اند، به احتمال زیاد آنها فرصت بعدی برای ثروتمند شدن هستند

چکیده

در 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین نوسانات صعودی داشته است و از رقم صحیح 61000 دلار آمریکا عبور کرده است. از جمله:

  • بخش‌هایی که اثرات ثروت‌آفرینی قوی دارند عبارتند از: بخش هوش مصنوعی، سکه سولانا میم؛

  • محبوب ترین نشانه ها و موضوعات جستجو شده توسط کاربران عبارتند از: Particle Network، TON، Gary Gensler، Tron Network؛

  • فرصت های بالقوه airdrop عبارتند از: Gatto، Bcoin 2048؛

زمان آمار داده ها: 4:00، 20 اوت 2024 (UTC+0)

1 محیط بازار

در 24 ساعت گذشته، قیمت بیت کوین به سمت بالا در عرض یک ساعت نوسان کرد، قیمت بیت کوین به شدت 1000 امتیاز افزایش یافت و باعث شد پوزیشن های کوتاه قرارداد در مدت زمان کوتاهی منحل شود. احساسات بازار ارزها تا حدودی بهبود یافته است. طبق داده های Alternative.me، شاخص وحشت به 30 بازگشته است. اگرچه هنوز در مرحله وحشت است، اما وحشت نسبت به دو هفته قبل کاهش یافته است. بازار احتمالاً برای چندین جلسه بازگشت خود را حفظ خواهد کرد.

از دیدگاه کلان، جلسه جکسون هول این هفته برگزار خواهد شد و کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر به انتظار اجماع بازار تبدیل شده است، اما امکان عقب نشینی ریسک گریزی را نمی توان رد کرد. شاخص دلار آمریکا به زیر مرز 102 کاهش یافت و بازدهی خزانه داری 10 ساله حدود 3.88 درصد در نوسان بود. بازار یک پنجره بحرانی را برای معاملات کاهش نرخ بهره آغاز کرد و خط ماهانه نزدک از نزولی به صعودی تبدیل شد و باعث شد بازار ریسک به طور کلی دوباره به حالت اول بازگردد. محیط کلان برای افزایش مستمر دارایی‌های کریپتو مساعد است و بازار ممکن است فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های نقطه‌ای ایجاد کند.

2 بخش ایجاد ثروت

1) تغییرات بخش: بخش هوش مصنوعی (NMR، FET، TAO)

دلایل اصلی:

  • Numerai اخیراً مسابقه داده‌های مدل‌سازی فاکتورهای رمزنگاری شده را برگزار کرده است و این پروژه در مسیر هوش مصنوعی به توسعه خود ادامه می‌دهد دیروز؛

    < /li>

  • پروژه مسیر هوش مصنوعی یک حوزه اصلی نگرانی برای کاربران در اروپا و مناطق انگلیسی زبان است در فهرست جستجوی داغ Google؛

افزایش: NMR، FET، و TAO به ترتیب 28، 11 و 6.5 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافتند؛

عوامل مؤثر بر چشم انداز بازار:

  • روند پیگیری NVIDIA: NVIDIA معیاری برای مسیر هوش مصنوعی است که در صورت ادامه بازگشت NVIDIA در سهام ایالات متحده، بر ارزیابی کلی بازار از مسیر هوش مصنوعی تأثیر می گذارد بازار فردا، بخش هوش مصنوعی بازار کریپتو پیش بینی می شود که بازگشت مجدد را آغاز کند؛

  • تاثیر اخبار: به به‌روزرسانی‌های محصول و مشارکت‌هایی که اخیراً توسط طرف پروژه تبلیغ شده است، توجه کنید، اگر AMA برگزار شود، می‌توانید از قبل دارایی‌های مرتبط را در نظر بگیرید، زیرا احتمال زیادی وجود دارد این انتشار از فضای بهبود یافته نقدینگی در آینده نزدیک بهره خواهد برد.

2) بخش‌های زیر باید بر روی آنها متمرکز شوند: SOL Meme Coin (WIF، BONK، POPCAT)

دلایل اصلی:

لیست ارز خاص:

  • WIF: سکه میم اکوسیستم سولانا، که قبلاً در فهرست رابینهود قرار داشت. توکن‌های SOL بالا می‌روند و معمولاً سکه‌های MEME در بالای سولانا با سرعت بیشتری بالا می‌روند؛

  • BONK، POPCAT: سکه‌های اصلی Meme در Solana، حجم تراکنش اخیراً افزایش یافته است، تقاضای تراکنش نسبتاً زیاد است، و توکن‌ها فضایی برای طرح‌بندی دارند؛

3. جستجوهای داغ کاربر

1) Dapp محبوب

شبکه ذرات:

Particle Network یک راه‌حل L1 است که تمام بلاک‌چین‌ها را از طریق حساب‌های جهانی یکپارچه می‌کند و هدف آن حل مشکل تکه تکه شدن کاربر و نقدینگی در Web3 است. پیش از این، آزمایشگاه بایننس سرمایه گذاری خود را در شبکه ذرات اعلام کرده بود. اخیراً، Particle Network اعلام کرد که اولین شبکه آزمایشی مشترک Chain Abstraction Alliance (Co-Testnet) به عنوان اولین گام برای یکپارچه سازی تمام زنجیره ها، در حال همکاری با Berachain است. از آنجایی که Particle Network اطلاعات مالی خود را اعلام کرد و شبکه آزمایشی خود را راه اندازی کرد، بسیار محبوب شد و تعداد زیادی از کاربران را برای مشارکت جذب کرد.

2)تویتر

Bitget 研究院:美元指数跌破 102 整数关口,或将迎来定投现货资产的良好时机 image 0

ایجاد کند.

TON:

بازار بر پروژه DOGS مینی ربات تلگرام پرترافیک TON تمرکز دارد. مجموعه ایردراپ DOGS در 22 آگوست به پایان می رسد و TGE در 23 آگوست انجام می شود. DOGS از پیش شارژ مستقیم ایردراپ ها پشتیبانی کرده است. به Bitget. اکوسیستم TON در بسیاری از جنبه‌ها به گسترش خود ادامه می‌دهد و اخیراً پیشرفت‌های عمده‌ای رخ داده است: اعضای سابق بنیاد TON، TON Ventures را با اندازه اولیه 40 میلیون دلار آمریکا تأسیس کردند که نشان می‌دهد شبکه بیت‌کوین TON Teleport BTC را پل می‌کند راه اندازی خواهد شد با نام “tgBTC” “؛ Injective یکپارچه شدن خود را با اکوسیستم TON اعلام کرد.

3) جستجوی Google و منطقه

Bitget 研究院:美元指数跌破 102 整数关口,或将迎来定投现货资产的良好时机 image 1

از دیدگاه جهانی:

گری جنسلر:

شایعات رسانه‌ها حاکی از آن است که اگر هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر امسال پیروز شود، او قصد دارد تا گری جنسلر، رئیس SEC ایالات متحده را به عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند،

Tron:

از زمان راه اندازی SunPump، بیش از 11000 سکه Meme در زنجیره ترون ایجاد شده است که بیش از 4 میلیون TRX کسب کرده است. IntoTheBlock در پلتفرم X پست کرد که تعداد تراکنش‌های با ارزش زیست‌محیطی TRON بین 100 تا 10000 دلار 124 درصد افزایش یافته است.

قضاوت از جستجوهای داغ در هر منطقه:

(1) آسیا: کاربران سنگاپور به توکن‌های بخش هوش مصنوعی علاقه نشان داده‌اند، و OLAS و FET در جستجوهای داغ در ژاپن هستند: NXRA، TAIKO و BOME کلمات کلیدی هنگ کنگ

(2) منطقه CIS: جستجوهای داغ همچنان بر روی اکوسیستم TON متمرکز هستند و Blum، Tapswap، TON و غیره جستجوهای داغ در این منطقه هستند.

(3) آمریکای لاتین: میم های سگ در جستجوهای داغ در بسیاری از کشورها، از جمله FLOKI، SHIB، و BONK ظاهر شد.

4 فرصت های بالقوه ایردراپ

گاتو

بازی مینی اپلیکیشن تلگرام، دسته توسعه حیوانات خانگی، بازی بسیار کامل شده است. این پروژه که در توییتر برای همکاری با DWF اعلام شد، یکی از 11 پروژه انتخاب شده از 170 پروژه در شتاب دهنده قبلی TON است.

این پروژه قبلاً در فهرست P2E مرکز برنامه‌های تلگرام رتبه اول و در فهرست The Open Legend با ترافیک بالا در منطقه CIS رتبه سوم را داشت.

روش های مشارکت خاص: با مراقبت از حیوانات خانگی، شرکت در مسابقات استادیوم و جمع آوری جوایز برای به دست آوردن سکه های طلا، حیوانات خانگی را می توان به NFT تبدیل کرد و به فروش رساند این فرصت را دارند که در آینده توکن دریافت کنند.

Bcoin 2048

نسخه مینی اپلیکیشن تلگرام مینی بازی 2048 دارای مکانیزم های داخلی مانند رستاخیز پس از تماشای تبلیغات و پاداش برای انجام وظایف است. اطلاعات رسمی فاش شده توسط پروژه در 4 آگوست: 4 میلیون کاربر در کل، 41 میلیون بازی.

روش های مشارکت خاص: گیم پلی با بازی معمولی 2048 مطابقت دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا