اقتصاد

قیمت SOL و DOGE اخیرا افزایش یافته است آیا امکان افزایش بیشتر وجود دارد؟

قیمت SOL و DOGE اخیرا افزایش یافته است آیا امکان افزایش بیشتر وجود دارد؟

Bijie.com گزارش داد:

قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته با 2.92 درصد افزایش، 146.75 دلار معامله شد و حجم آن با افزایش 12 درصدی به 2 میلیارد دلار رسید.

انتظار می‌رود قیمت سولانا از بین برود

قیمت سولانا به سمتی معامله می‌شود و گاوها با مقاومت نزدیک به 152 دلار مواجه می‌شوند.

SOL بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) معامله می‌شود، که نشان می‌دهد سکه در حال حاضر در یک روند صعودی صعودی است. اگر روند صعودی ادامه یابد، قیمت سولانا می تواند از مقاومت فعلی (SMA 200 روزه) در 159.44 دلار عبور کند.

همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) از سطح میانه 50 جهش می کند و در حال حاضر در 57 قرار دارد و به محدوده بیش از حد خرید نزدیک می شود.

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نیز از خط خنثی عبور کرده است که روند صعودی را تأیید می کند. نوار سبز روی هیستوگرام بالای خط صفر امتداد می یابد و خط MACD آبی از خط سیگنال نارنجی عبور می کند که نشان می دهد SOL در حال حاضر حرکت مثبتی را تجربه می کند.

طبق تحلیل SOL/USD در نمودار 4 ساعته، سکه یک سوگیری صعودی نشان می‌دهد. گاوها از شاخص های اصلی برای خروج از مرحله تثبیت استفاده می کنند. اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت سولانا می تواند افزایش یابد زیرا گاوها سطح مقاومت بعدی را در 183.94 دلار هدف قرار می دهند.

k8BSP9qSCRFJW3zT4tkU5SqgXHeecRSeoIklvdZS.jpeg

با این حال، اگر خرس‌ها کنترل قیمت را در این سطح در دست بگیرند، SOL می‌تواند به زیر الگوی جانبی شکسته شود و حمایتی نزدیک به 128.92 دلار پیدا کند.

قیمت Dogecoin در 24 ساعت گذشته 4.98 درصد افزایش یافته است و در 0.1049 دلار معامله می شود زیرا سرمایه گذاران شروع به جمع آوری بزرگترین میم کوین بر اساس ارزش بازار کرده اند.

با وجود دستاوردهای اخیر، قیمت DOGE به صورت هفتگی و ماهانه در قرمز باقی می ماند.

قیمت Dogecoin تلاش می‌کند از مرحله ادغام خارج شود

UlgBZ5UDZdMr4fobT7DofgXpyPibvOfpJTSjKXRq.jpeg

قیمت Dogecoin طی چند روز گذشته در محدوده ادغام بین 0.0941 دلار و 0.1068 دلار معامله شده است. اکنون، به نظر می‌رسد که میم کوین پیشرو در تلاش است تا از مرز 0.1068 دلار عبور کند و به این دوره معاملات جانبی پایان دهد.

اگر Dogecoin یک شمع 4 ساعته بالای 0.1068 دلار را در 24 ساعت آینده ببندد، آلت کوین ممکن است پایه فنی لازم برای ادامه صعود در 24 تا 48 ساعت آینده را داشته باشد. معامله گران ممکن است قیمت Dogecoin را که از کانال جانبی خارج می شود به عنوان یک ورود صعودی ببینند، که در نهایت می تواند قیمت Dogecoin را به سطح اصلی بعدی در 0.1223 دلار برساند.

از سوی دیگر، قیمت Dogecoin با مقاومت 0.1068 دلار رد شد، که ممکن است تز صعودی را باطل کند. در این حالت، Dogecoin ممکن است در نهایت پشتیبانی را در 0.0941 دلار آزمایش کند. اگر فروشندگان به کاهش قیمت ارز دیجیتال تا این شبکه ایمنی فنی ادامه دهند، Dogecoin ممکن است در کوتاه مدت تا 0.0842 دلار سقوط کند.

قیمت Dogecoin قدرت فنی بالایی را نشان می‌دهد

شاخص‌های فنی در نمودار 4 ساعته DOGE نشان می‌دهد که قیمت Dogecoin ممکن است در 24 ساعت آینده به صعود خود ادامه دهد. هر دو واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهند که گاوها در حال حاضر نسبت به خرس‌ها برتری دارند.

در چند ساعت گذشته، خط MACD از بالای خط سیگنال MACD در نمودار 4 ساعته عبور کرد. معامله گران اغلب این رویداد فنی را نشانه ای از ورود ارز دیجیتال به یک روند مثبت کوتاه مدت می دانند.

شکاف بین خطوط سیگنال MACD و MACD نیز در حال افزایش است، که ممکن است نشان دهنده افزایش حرکت صعودی DOGE باشد.

در همین حال، قرائت RSI از زیر معیار 50 کلیدی به 60 رسیده است. این نشان می‌دهد که خریداران کنترل قیمت Dogecoin را از دست فروشندگان خارج کرده‌اند و می‌توانند قیمت میم کوین را در 24 ساعت آینده بالاتر ببرند.

اگر این سیگنال‌های فنی تأیید شوند، قیمت Dogecoin می‌تواند در نهایت از مقاومت 0.1068 دلار عبور کند و فضای مورد نیاز برای افزایش بالقوه تا 0.1223 دلار ایجاد کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا