اقتصاد

ماسک ناگهان حرکت بزرگی انجام داد و یک پست نادر شوک بزرگی در بازار ایجاد کرد

ماسک ناگهان حرکت بزرگی انجام داد و یک پست نادر شوک بزرگی در بازار ایجاد کرد

Bijie.com گزارش داد:

در روز سه شنبه (20 اوت)، بیت کوین به بالای 60000 دلار بازگشت و Dogecoin (DOGE) بیش از 5٪ افزایش یافت. سوپر PAC میلیاردر طرفدار ترامپ، معروف به “پدر دوج کوین” در حال استخدام بومیان در کارولینای شمالی است و به طور همزمان تصویری از D.O.G.E را به تمسخر دولت رئیس جمهور فعلی بایدن منتشر کرد.

ماسک تصویری حاوی D.O.G.E را توییت کرد و آن را به عنوان مخفف “وزارت کارآمدی دولت” به تمسخر گرفت.

图片

(منبع: توییتر)

پیش از این، ترامپ گفته بود که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور، ماسک را به عنوان یک کابینه یا مشاور در نظر خواهد گرفت.

پس از انتشار این خبر، Dogecoin افزایش یافت و از برادر بزرگ خود بیت کوین پیشی گرفت و بیش از 5% افزایش یافت و 0.1052 دلار گزارش شد.

图片

(منبع: CoinMarketCap)

سوپر PAC طرفدار ترامپ در حال استخدام برای جمع آوری آرا در کارولینای شمالی است، نشانه ای از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری نگران عملکرد خود در یکی از جمهوری خواه ترین ایالت ها است.

آگهی‌های شغلی در Indeed در شهرهایی از جمله وینستون-سالم، ویلمینگتون و فایت‌ویل، N.C، به شرح زیر است: «برای کمیته اقدام سیاسی آمریکا، گروهی که به انتخاب ترامپ اختصاص یافته است، معاون رئیس‌جمهور و نامزد دموکرات‌ها را شکست داد کامالا هریس.”

Blitz Canvassing، یکی از فروشندگانی که با super PAC ماسک کار می‌کند، آگهی‌های شغلی با دستمزدهای 22 تا 30 دلار در ساعت منتشر کرد. این شرکت همچنین در دیترویت، گرند رپیدز و ایست لنسینگ، میش، استخدام می کند، که در میان رقابتی ترین ایالت ها در انتخابات ریاست جمهوری اخیر بوده اند.

ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس، یک ابر PAC برای تامین مالی کمپین ترامپ ایجاد کرد.

کارولینای شمالی یکی از هفت ایالت نوسانی است که مورد علاقه هر دو طرف است، اما به طور گسترده به عنوان ساده‌ترین ایالت برای پیروزی ترامپ در نظر گرفته می‌شود. این ایالت در 50 سال گذشته تنها دو بار به یک نامزد دموکرات ریاست جمهوری رأی داده است.

دموکرات‌ها استدلال می‌کنند که کارولینای شمالی از زمانی که هریس جایگزین بایدن به‌عنوان نامزد حزب شد، رقابتی فزاینده‌تر شده است و پیشرفت‌هایی در پیشتازی در نظرسنجی که ترامپ در بیشتر مبارزات انتخاباتی داشت، داشته است.

طبق نظرسنجی Bloomberg News/Morning Consult، در پایان ماه جولای، ترامپ با 48٪ -46٪ از هریس در ایالت پیشتاز بود.

نظرسنجی ها نشان می دهد که ترامپ در ماه آوریل با 10 درصد از بایدن در ایالت پیشتاز بود.

ماسک به طور فزاینده ای از ثروت و نفوذ خود برای کمک به بازگرداندن ترامپ به کاخ سفید استفاده کرده است، به طوری که این کارآفرین میلیاردر پس از سوء قصد به قتل رئیس جمهور سابق در ماه ژوئیه از ترامپ حمایت می کند و هفته گذشته در مورد گفتگو با نامزد جمهوری خواه در شبکه اجتماعی صحبت می کند. پلتفرم رسانه ای که او مالک آن است، توییتر (که اکنون با نام X شناخته می شود).

ماسک در ماه جولای به کمیته اقدام سیاسی ایالات متحده کمک مالی کرد، اما این مبلغ تا زمانی که این سازمان گزارش سه ماهه بعدی خود را در ماه اکتبر به کمیسیون انتخابات فدرال ارائه نکند، مشخص نخواهد شد.

روز جمعه، هریس در یک رویداد مبارزاتی با موضوع اقتصادی در رالی، کارولینای شمالی، سخنرانی کرد و ترامپ روز چهارشنبه در آشبورو، کارولینای شمالی سخنرانی خواهد کرد.

آنهایی که تنها راه می روند مریض هستند، آنهایی که دسته جمعی راه می روند دورند!

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا