اقتصاد

رگبار باران در ۴ استان جنوبی تا پایان هفته

رگبار باران در ۴ استان جنوبی تا پایان هفته

رگبار باران در ۴ استان جنوبی تا پایان هفته

رگبارطی پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش برنا، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز سه شنبه ۳۰ مردادماه اظهار کرد: امروز (سه شنبه) و به‌ ویژه چهارشنبه بارش در برخی نقاط هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی و غرب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین گستره بارش امروز و فردا مناطقی از بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب یزد و جنوب اصفهان و از پنجشنبه تا شنبه مناطقی از کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهار محال و بختیاری، شرق خوزستان و جنوب اصفهان را نیز فرا خواهد گرفت.

وی افزود: امروز و فردا در دامنه ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: همچنین امروز و فردا در برخی مناطق شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز غرب و جنوب غرب، پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

رفیعی بیان کرد: آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با افزایش باد خواهد بود و برای امشب گرد و خاک احتمال می‌رود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا