اقتصاد

تسلا برای ثبت حرکات شما تا 48 دلار در ساعت پرداخت می کند

تسلا برای ثبت حرکات شما تا 48 دلار در ساعت پرداخت می کند

Bijie.com گزارش داد:

تسلا به دنبال نوع جدیدی از کارمندان است: به اصطلاح «اپراتورهای جمع‌آوری داده» که به آموزش روبات‌های Optimus خود کمک می‌کنند. با این حال، داده های جمع آوری شده حرکات بدن آنها خواهد بود که با دستگاه های ضبط حرکت ثبت می شود.

این شغل در سایت مشاغل تسلا پست شده است و به نامزد مناسب حقوقی بین 25.25 تا 48 دلار در ساعت در کارخانه پالو آلتو، کالیفرنیا ارائه می دهد “پوشیدن کت و شلوار عکسبرداری حرکتی و هدست واقعیت مجازی در حین انجام اقدامات تعیین شده.”

این شغل که به عنوان موقعیت “Tesla Robotics” فهرست شده است، تحقیقات تسلا در مورد روبات های انسان نما را پیش خواهد برد، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، گفت که این ربات در کارخانه ها و دفاتر آن مستقر شده است. به عبارت دیگر، جمع آوری داده ها در دنیای واقعی ممکن است در نهایت به شرکت ها کمک کند تا وظایف انسانی را خودکار کنند.

از آنجایی که تسلا شروع به استفاده از تعداد کمی از روبات های Optimus در عملیات داخلی خود می کند، تولید انبوه توسط شرکت های شخص ثالث در سال 2026 آغاز خواهد شد. خط آینده روبات‌های Optimus با رقابت سایر محصولات جدید مانند Figure 02 با ویژگی‌های غنی‌تر و قدرتمندتر و ربات 1X مجهز به OpenAI که برای مصارف خانگی و صنعتی ساخته شده است، روبرو خواهد بود.

یک شغل در تسلا دارای مزایای مختلفی است، از جمله حقوق رقابتی، طرح های پزشکی، دندانپزشکی و بینایی، ساختمان خانواده و مزایای زایمان، کارفرمای مطابق با طرح های 401(k) و طرح های خرید سهام کارکنان مزایای دیگر عبارتند از زمان مرخصی و مرخصی، مرخصی با حقوق، مراقبت از کودک و حمایت از والدین.

سه شیفت هشت ساعته برای جمع آوری اطلاعات شبانه روزی در دسترس است.

با این حال، نامزدها باید شرایط خاصی را برآورده کنند. این شغل شامل پیاده روی یک مسیر آزمایشی از پیش تعیین شده هر روز برای جمع آوری داده ها است و داوطلبان باید بتوانند بیش از هفت ساعت در روز راه بروند در حالی که تمام تجهیزات را برای ثبت حرکات خود حمل می کنند.

هماهنگی مداوم دست/چشم، هماهنگی بدن و “آگاهی حرکتی” نیز مورد نیاز است.

این نیز یک موقعیت مناسب برای همه نیست. قد متقاضیان باید بین ۵/۷ تا ۵/۱۱ اینچ باشد.

کارمندان همچنین باید اطلاعاتی را که جمع آوری می کنند تجزیه و تحلیل کنند و گزارش بنویسند. هدف اصلی این موقعیت جمع آوری داده ها، کمک به درخواست های مهندسی و گزارش بازخورد تجهیزات است.

مسئولیت‌های دیگر عبارتند از راه‌اندازی و توقف تجهیزات ضبط، انجام تجهیزات جزئی و اشکال‌زدایی نرم‌افزار، ارائه بازخورد عملکرد تجهیزات، تجزیه و تحلیل و گزارش داده‌های جمع‌آوری‌شده در طول شیفت، بارگذاری داده‌ها و نوشتن جزئیات. یادداشت گزارش روزانه مشاهدات و مسائل.

این دقیقاً علم موشکی نیست، اما این تسلا است، نه شرکت خواهر SpaceX.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا