اقتصاد

انجمن NFT ARC انکوباتور ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند و 4.5 میلیون دلار جمع آوری می کند

انجمن NFT ARC انکوباتور ارزهای دیجیتال را راه اندازی می کند و 4.5 میلیون دلار جمع آوری می کند

Bijie.com گزارش داد:

ARC – یک انجمن دارای دروازه NFT با بیش از 850 عضو – 100000 دلار برای ایجاد یک نسخه بلاک چین از چارچوب محبوب Y Combinator جمع آوری کرد. این سازمان روز سه شنبه اعلام کرد. 4.5 میلیون دلار.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ARC الروی چئو در بیانیه ای گفت: “ما بیش از دو سال را صرف سرپرستی شبکه ای از ارتباطات، تخصص و توسعه یک نیروگاه جهانی از مردم، سازندگان کردیم. و اینفلوئنسرها برای ایجاد یک اکوسیستم جامع برای کمک به موفقیت برندهای جاه طلبانه Web2 آسیا و پروژه های Web3.”

به عنوان “ترکیب Y دنیای Web3″، ARC مستقر در سنگاپور گفت که از همان مدل برای جوجه کشی پروژه، قابلیت های عرضه به بازار و تامین مالی استفاده خواهد کرد.

Y Combinator یک شتاب دهنده راه اندازی بلندمدت مستقر در سانفرانسیسکو است که بودجه، راهنمایی و منابع را برای شرکت های در مراحل اولیه فراهم می کند. Y Combinator به راه اندازی شرکت هایی مانند Dropbox، Airbnb و Stripe کمک کرد. سم آلتمن از OpenAI از سال 2014 تا 2019 به عنوان رئیس Y Combinator خدمت کرد.

ARC گفت که سرمایه جدید با ارائه پشتیبانی اختصاصی از پروژه های جدید Web3، ایجاد مشارکت های استراتژیک برای تسریع توسعه و آزمایش مفهوم و ساده سازی فرآیند به تسریع توسعه و آزمایش مفهوم کمک خواهد کرد. فرآیند راه اندازی مفهومی به بازار برای ترویج اکوسیستم ARC.

Cheo آن را “4.5 میلیون دلیل برای بخشی از اکوسیستم ARC” می نامد و می گوید که جمع آوری کمک های مالی با جامعه مهم است.

چئو گفت: «این فقط یک مفهوم عالی نیست. “ما روی افراد شرط بندی می کنیم و تیم مناسب را پشت سر آنها قرار می دهیم. برخلاف بسیاری از اکوسیستم های دیگر، پروژه هایی که از ARC متولد شده اند، قدرت یک جامعه جهانی برای حمایت از آنها را دارند.”

او این استراتژی را استاندارد جدیدی برای چگونگی ایجاد پروژه ها و کسب و کارهای جدید نامید.

طبق ARC، این رویکرد هماهنگ اجتماعی دسترسی به بودجه، قابلیت‌های راه‌اندازی، و سازندگان و توسعه‌دهندگان پروژه‌های Web3 را در یک پلتفرم به ارمغان می‌آورد.

Cheo اضافه کرد: “این نشان دهنده توانایی جامعه ARC برای حمایت از یک هدف تک فکری و تعهد فوق العاده ای است که جامعه برای موفقیت پروژه ما انجام داده است.” “این جمع آوری کمک مالی ثابت می کند که اکوسیستم ARC کار می کند.”

طبق گزارش ARC، 4.5 میلیون دلار توسط 163 عضو به رهبری شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Arcane Group جمع آوری شد. شرکت کنندگان عبارتند از: آدریان لای (گروه نیومن)، آرتور چئونگ (دیفینس کپیتال)، سیسیلیا لی، ژرمین جیانگ (شبکه ماسک) و کریس سیریس (استودیو LiquidX).

ARC در سال 2022 توسط چئو و کیات لیم رهبر تجارت سنگاپور تاسیس شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا