اقتصاد

اخبار صبح |. VanEck پیشرفت می کند رای دهندگان ارز دیجیتال ETF ممکن است اجازه دهند هریس در انتخابات ایالات متحده شکست بخورد

اخبار صبح |. VanEck پیشرفت می کند رای دهندگان ارز دیجیتال ETF ممکن است اجازه دهند هریس در انتخابات ایالات متحده شکست بخورد

سرفصل‌ها

VanEck اصرار دارد با وجود اسناد Cboe، طرح ETF سولانا را ادامه دهد. در حال انتقال به جز

اگرچه بازارهای جهانی Cboe پرونده نظارتی ETF 19b-4 VanEck Solana را از وب سایت خود حذف کرده است، VanEck همچنان اصرار دارد که طرح ETF Solana خود را پیش ببرد. متیو سیگل، مدیر تحقیقات دارایی دیجیتال VanEck، تأیید کرد که اسناد استخدامی VanEck (S-1) هنوز معتبر هستند، اگرچه اسناد دیگر قابل مشاهده نیستند. Cboe در ماه ژوئیه درخواستی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرد و به دنبال فهرست کردن ETF Solana در بورس خود بود و از SEC خواست تا در ماه مارس تصمیم بگیرد. سیگل گفت ون اک به Solana (SOL)، مشابه بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به عنوان یک کالا نگاه می کند تا یک امنیت، و به ترویج این طرح با شرکای صرافی ادامه خواهد داد.

موسس اسکای بریج: رای دهندگان ارزهای دیجیتال ممکن است به هریس اجازه دهند در انتخابات ایالات متحده شکست بخورد

آنتونی کامالا، بنیانگذار SkyBridge Capital، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده اسکاراموچی گفت که هریس ممکن است در انتخابات ایالات متحده شکست بخورد، زیرا او در جلب نظر رأی دهندگان طرفدار رمزارزها شکست خورده است.

اسکاراموچی گفت: “بگذارید بگوییم تنها 25 میلیون نفر در ایالات متحده صاحب ارزهای رمزنگاری شده هستند، اما فرض کنید 5٪ از آنها رای دهندگان تک موضوعی هستند … اگر در ایالات متحده در وضعیت نوسانی بودند، او در انتخابات شکست خواهد خورد.”

اسکراموچی، که به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید در دولت ترامپ خدمت می کرد، اعتراف کرد که نگرش حزب دموکرات ایالات متحده نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال “یک فاجعه” بوده است. در حالی که به نظر می رسد اکثر افراد جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل مواضع کمپین طرفدار کریپتو از دونالد ترامپ حمایت می کنند، اسکاراموچی معتقد است که او کاندیدای ایده آل برای کریپتو نیست.

“او تراکنشی ترین فردی است که تا به حال ملاقات کرده اید، او فردا طرفدار رمزنگاری است یا ممکن است نباشد.”


منظور

بر اساس داده‌های Coingecko تا زمان انتشار:

قیمت معامله اخیر BTC 59,569.58 دلار آمریکا بوده است. افزایش یا کاهش درون روزی+1.9%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2638.21 یوان با افزایش یا کاهش درون روز بود+ 1.0%< /strong>؛

قیمت معامله اخیر BNB 560.49 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه +5.6 %؛

قیمت معامله اخیر SOL 144.36 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه+1.3%؛< /p>

قیمت معامله اخیر DOGE 0.1015 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه+1.5%؛

قیمت معامله اخیر XPR 0.5985 دلار آمریکا، با افزایش یا کاهش روزانه-6.2%.


سیاست

دو برادر مظنون به استفاده از روبات های MEV برای سرقت ۲۵ میلیون دلار ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۵ محاکمه خواهند شد< /

دو برادر، آنتون و جیمز پرایر-بوئنو، در 14 اکتبر 2025 در ناحیه جنوبی نیویورک به اتهام سرقت 25 میلیون دلار ارز دیجیتال از طریق استفاده از حداکثر ارزش قابل استخراج (MEV) متهم خواهند شد. ) محاکمه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده. آنها به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری سیمی، پولشویی و سایر جرایم متهم شدند. به گفته وزارت دادگستری، این برادران تنها در 12 ثانیه به صورت غیرقانونی ارز دیجیتال را به دست آوردند و دارایی ها را از طریق شرکت های پوسته و صرافی های خارجی مخفی کردند. هر دو نفر با قرار وثیقه 250 هزار دلاری آزاد شده‌اند و محدودیت‌های مسافرتی دارند. اگر مجرم شناخته شوند، ممکن است با هر اتهام تا 20 سال زندان محکوم شوند.


برنامه های بلاک چین

نمایش: نقش کلیدی TON و تلگرام در بازی های Web3< /p >

دیوید مک، مدیرعامل Catizen و تیم وانگ، رئیس بنیاد، در این مصاحبه درباره اهمیت شبکه باز تلگرام (TON) در بازی‌های Web3 صحبت کردند. پایگاه کاربر عظیم و مکانیسم تشویقی TON یک پلت فرم ایده آل برای بازی های Web3 فراهم می کند و به حل مشکل جذب کاربر کمک می کند. Catizen با ترکیب برنامه های درون بلاک چینی (IAB) و خریدهای درون برنامه ای (IAP) با موفقیت تعداد زیادی از کاربران را به کاربران باکیفیت تبدیل کرده است.

علاوه بر این، Catizen اخیراً پروژه خیریه “Catizen vibe, heal the world” را راه اندازی کرده است که از درآمد حاصله برای نجات گربه های ولگرد استفاده می کند و از طریق فعالیت های اجتماعی بازخورد مثبتی دریافت کرده است.

پروتکل تجارت پایدار زیست محیطی سولانا Drift بازار پیش بینی را راه اندازی کرد BET

پروتکل تجارت پایدار مبتنی بر Solana Drift راه اندازی یک بازار پیش بینی BET نامیده می شود. Drift Labs یک مشارکت کننده اصلی در Drift Protocol است. BET فقط در کشورهایی در دسترس است که پروتکل Drift در آنها اجرا می شود.

Infinit “لایه انتزاعی DeFi” را برای کمک به راه اندازی DApp های سفارشی راه اندازی می کند

توسعه دهنده رمزارز Infinit راه اندازی ” ” را اعلام می کند. DeFi Abstraction Layer، طبق گزارش‌ها، این ابزار به هر کسی اجازه می‌دهد تا یک dApp سفارشی‌سازی شده را راه‌اندازی کند یا یک dApp موجود را در عرض چند دقیقه گسترش دهد.

تیم گفت: “این زیرساخت فرآیند توسعه را ساده می کند و نیاز به استفاده از زبان های کدگذاری پیچیده مانند Solidity یا Rust را از بین می برد. در مراحل بعدی، غیر توسعه دهندگان می توانند مستقیما راه اندازی و گسترش دهند. از پروتکل‌های رابط کاربر پسند DeFi Infinit بدون نیاز به کدنویسی با پشتیبانی شرکت‌هایی مانند Electric Capital و Mirana Ventures، بیش از 630 میلیون دلار در TVL در 12 پروتکل ارائه کرده است /h2>

حجم تراکنش اتریوم DApp در هفته گذشته 33 درصد کاهش یافت

اتریوم (ETH) حجم معاملات برنامه های غیرمتمرکز (DApps) طی هفته گذشته 33 درصد کاهش یافت و به 39.04 میلیارد دلار رسید. این کاهش نشان دهنده انقباض در بازار کلی ارزهای دیجیتال است، اگرچه اتریوم همچنان در ارزش کل قفل شده (TVL) و حجم تراکنش پیشتاز است. صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) ضعیف عمل کرده‌اند که منجر به خروج و محدود کردن افزایش قیمت ETH شده است.

در حالی که TVL اتریوم در 30 روز 9 درصد افزایش یافت و به 18.6 میلیون دلار رسید، TVL زنجیره BNB کاهش یافت. کاهش فعالیت زنجیره‌ای در شبکه اتریوم می‌تواند تأثیر منفی بر قیمت اتریوم داشته باشد، حتی اگر راه‌حل‌های لایه دوم مانند Base، Optimism و Arbitrum شاهد سطوح بی‌سابقه فعالیت هستند. این کاهش گسترده در فعالیت به کاهش عمومی علاقه در سراسر صنعت کریپتو اشاره دارد.

مدیر اجرایی Polygon: RWA یک فرصت 30 تریلیون دلاری است< کالین باتلر، رئیس سرمایه نهادی جهانی در Polygon، گفت که دارایی‌های واقعی نمادین (RWA) یک فرصت بازار جهانی 30 تریلیون دلار است. افراد با ارزش خالص بالا و صندوق های سهام خصوصی، پذیرش در این فضا را به همراه خواهند داشت، زیرا توکنیزاسیون نقدینگی و دسترسی را به همراه می آورد.

باتلر خاطرنشان کرد که بازار دارایی های واقعی در جهان واقعی به 11.66 میلیارد دلار رسیده است و انتظار می رود در آینده رشد قابل توجهی داشته باشد. تقریباً 9 میلیارد دلار در ابزارهای اعتباری خصوصی توکن شده سرمایه گذاری شده است که نمونه های اصلی آن از جمله KKR و Hamilton Lane است. باتلر پیش‌بینی می‌کند که در چند سال آینده ده‌ها میلیارد دلار در انتشار دارایی‌های خصوصی توکن‌شده وجود خواهد داشت. در حال حاضر، تقریباً 11.6 میلیارد دلار RWA توکن شده در شبکه‌های بلاک چین نگهداری می‌شود که محبوب‌ترین آنها صندوق‌های بازار پول توکن شده مانند صندوق نقدینگی دیجیتال نهادی BlackRock USD و صندوق پول دولتی فرانکلین OnChain ایالات متحده است.

VanEck مدیر تحقیقات دارایی دیجیتال: هوش مصنوعی خواهد بود استخراج کنندگان سکه رونق زیادی به همراه خواهند داشت

مدیر تحقیقات دارایی های دیجیتال VanEck گفت که هوش مصنوعی رونق زیادی برای استخراج کنندگان بیت کوین به همراه خواهد داشت.

Michael Saylor: Fair مقررات و اجازه دادن به بانک‌های بزرگ برای نگهبانی بیت‌کوین می‌تواند باعث افزایش ۱۰۰ برابری بیت‌کوین شود

مایکل سیلر گفت که مقررات منصفانه، حسابداری منصفانه و اجازه دادن به بانک‌های بزرگ برای نگهبانی بیت‌کوین می‌تواند باعث افزایش ۱۰۰ برابری بیت‌کوین شود. “.

Moody’s و Elliptic برای بهبود قابلیت های غربالگری ریسک ارائه دهندگان خدمات دارایی های مجازی همکاری می کنند

شرکت تحقیقات مالی Moody و شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Elliptic برای تقویت قابلیت های غربالگری ریسک برای دارایی های مجازی به همکاری رسیده اند. ارائه دهندگان خدمات (VASP). این همکاری داده‌های درون زنجیره‌ای و خارج از زنجیره، از جمله تاریخچه تراکنش دارایی‌های دیجیتال، سوابق مالی و پایگاه‌های اطلاعاتی نظارتی را یکپارچه می‌کند تا ارزیابی ریسک جامع‌تری از VASPها ارائه دهد. طرفین قصد دارند از این اطلاعات برای ایجاد یک “موتور ریسک یکپارچه” برای کمک به خدمات مالی سنتی برای مقابله موثرتر با چالش های مبارزه با پولشویی و پیروی استفاده کنند. فناوری جامع Elliptic نقشی کلیدی در این سرویس ایفا خواهد کرد و راهی کارآمد و مقیاس‌پذیر برای ردیابی جریان درآمدهای مجرمانه بین بلاک چین‌ها را ممکن می‌سازد.

تحلیلگر CryptoQuant: دو شاخص زنجیره ای نشان می دهد که اتریوم ممکن است در مراحل پایانی اصلاح باشد

CryptoQuant تحلیلگر Burak Kesmeci در رسانه های اجتماعی پست کرد: “دو شاخص مختلف در زنجیره ممکن است نشان دهند که ما در حال حاضر در مراحل پایانی اصلاح ETH هستیم. داده های فعلی نشان می دهد که خریداران اتریوم به تدریج در حال بازیابی قدرت هستند. با این حال، آیا این فقط یک بازگشت موقت است. ، یا آغاز یک رالی قدرتمند گاو نر است، زمان نشان خواهد داد”


    به روز رسانی های اقتصادی مهم

    <شورای حاکم ECB: افزایش اخیر در خطر رشد منفی در منطقه یورو دلایل کاهش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در سپتامبر را تقویت کرده است

    شورای حاكم ECB رن گفت: هیچ نشانه روشنی از بهبودی در بخش تولید وجود ندارد پرونده بانک برای کاهش نرخ بهره در نشست بعدی سیاست پولی در ماه سپتامبر.

    احتمال اینکه فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ بهره را ۲۵ واحد کاهش دهد ۷۷ درصد است

    طبق گزارش CME، “Fed Watch” نشان می دهد که احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر 77 درصد است و احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره 23 درصد است. احتمال اینکه فدرال رزرو تا نوامبر به طور تجمعی نرخ بهره را 50 واحد کاهش دهد 60.1 درصد است، احتمال کاهش 75 واحدی نرخ بهره به طور تجمعی 34.8 درصد است و احتمال اینکه نرخ بهره را 100 واحد پایه کاهش دهد. به طور تجمعی 5.0٪ است.

    ترامپ: من حق دارم در مورد سیاست نرخ بهره اظهار نظر کنم، اما فدرال رزرو نباید گوش داد

    در مواجهه با انتقادهای خارجی مبنی بر اینکه او استقلال فدرال رزرو را کاهش می دهد، ترامپ این موضوع را کم اهمیت جلوه داد که باید بتواند آزادانه نظرات خود را در مورد سیاست نرخ بهره به اشتراک بگذارد. ترامپ دوشنبه پس از یک رویداد در ایالت نوسان پنسیلوانیا گفت: “من فکر می کنم رئیس جمهور می تواند صحبت کند. این بدان معنا نیست که آنها باید گوش کنند.” ترامپ گفت که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو را به طور خستگی‌ناپذیری در مورد نرخ‌های بهره در دوران ریاست‌جمهوری خود ترغیب کرده است، «که ممکن است تأثیری داشته باشد یا نداشته باشد، «رئیس‌جمهور مطمئناً می‌تواند در مورد نرخ‌های بهره صحبت کند، زیرا من فکر می‌کنم غریزه‌های بسیار خوبی دارم.» ترامپ گفت: «این به این معنا نیست که من می‌توانم به آن‌ها بپردازم، اما به این معناست که من باید حق داشته باشم در مورد آن صحبت کنم، درست مثل بقیه.» /strong>ترامپ: در صورت انتخاب، ماسک برای سمت کابینه یا مشاور در نظر گرفته می‌شود

    رئیس‌جمهور سابق آمریکا ترامپ گفت که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده، وی لغو اعتبار مالیاتی 7500 دلاری خودروهای الکتریکی را در نظر خواهد گرفت و در صورت تمایل به ماسک اجازه خواهد داد تا در کابینه یا نقش مشاوره ای خدمت کند.

    نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک: سهم بی سابقه ای از پاسخ دهندگان ایالات متحده که انتظار دارند در چهار ماه آینده شغل خود را از دست بدهند

    نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک از انتظارات مصرف کنندگان نشان داد که نسبت پاسخ دهندگانی که فکر می کنند ممکن است شغل خود را در چهار ماه آینده از دست بدهند، از زمان شروع نظرسنجی در سال 2014 به رکورد بالایی رسیده است. سهم پاسخ دهندگانی که انتظار دریافت پیشنهاد در چند ماه آینده را دارند نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به طور کلی، نظرسنجی فدرال رزرو نیویورک نشان می دهد که نرخ گردش مالی در بازار کار در حال افزایش است، کارگران به طور فزاینده ای از دستمزد و مزایای خود ناراضی هستند و انتظارات حقوقی بالایی دارند.

    رسانه‌های آمریکایی: هریس در مقابله با ترامپ پیشنهاد افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها را به ۲۸ درصد داد

    به گزارش NBC News، هریس، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری ایالات متحده، خواستار افزایش نرخ مالیات شرکت‌ها به 28% شد، اولین پیشنهاد اصلی او به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری، برای افزایش درآمد مالیاتی دولت و تامین مالی برنامه‌های گران قیمتی که می‌خواهد دنبال کند. جیمز سینگر، سخنگوی کمپین هریس، گفت که هریس برای نرخ مالیات شرکتی 28 درصدی فشار خواهد آورد و آن را “راهی از نظر مالی مسئولانه برای بازگرداندن پول به جیب طبقه کارگر و اطمینان از جمع آوری میلیاردها میلیارد دلار در صورت اجرای این سیاست” خواند. اجرا شد. همچنین بخش بزرگی از قوانین امضا شده توسط رئیس جمهور سابق دون ترامپ در زمان ریاست جمهوری وی را که نرخ مالیات شرکت ها را از 35 درصد به 21 درصد کاهش می دهد، لغو می کند. در همین حال، ترامپ اخیراً گفته است که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، مالیات ها از جمله برای مشاغل را کاهش خواهد داد.


    دایره المعارف

    اثبات واگذاری سهام (DPoS) چیست؟

    DPoS تکامل مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) است که برای ارائه مقیاس پذیری، کارایی و حکومت دموکراتیک پیشرفته طراحی شده است. دانیل لاریمر در سال 2014 مفهوم DPoS را به عنوان بهبود مکانیسم سنتی اجماع PoS با هدف بهبود کارایی و مقیاس پذیری پیشنهاد کرد. Larimer ابتدا دیدگاه خود را در یک پست انجمن Bitcointalk به اشتراک گذاشت که منجر به اجرای واقعی DPoS و راه اندازی BitShare در سال 2015 شد. این شروع DPoS در فناوری بلاک چین بود و پایه و اساس پذیرش آن را در پروژه های دیگری مانند Steem و Eos گذاشت. Eos، به طور خاص، از مکانیسم‌های اجماع برای انجام یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه سکه (ICO) در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2017 استفاده کرد، که توجه قابل توجهی را به DPoS جلب کرد و پتانسیل آن را برای دستیابی به عملکرد بالا و حاکمیت غیرمتمرکز برجسته کرد.

    سلب مسئولیت: به عنوان یک پلتفرم اطلاعاتی بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

    مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا