اقتصاد

بیت‌کوین ETF جریان‌های خنثی را می‌بیند زیرا بازار در انتظار کاهش نرخ ۷۵ واحد پایه توسط فدرال رزرو است

بیت‌کوین ETF جریان‌های خنثی را می‌بیند زیرا بازار در انتظار کاهش نرخ ۷۵ واحد پایه توسط فدرال رزرو است

Bijie.com گزارش داد:

بیت کوین هفته را ثابت به پایان رساند و قیمت آن در حدود 58,425 دلار ثابت بود که کاهش جزئی 0.5 درصدی نسبت به هفته گذشته داشت. این کریپتوکارنسی یک ترن هوایی بود، با شروع قدرتمند روز، به 61575 دلار در روز سه شنبه.

اما به همان سرعت، تا پنجشنبه، قیمت به 56000 دلار کاهش یافت. بهبودی جزئی در روز جمعه و در آخر هفته، آن را به همان جایی که شروع کرده بود بازمی گرداند.

این حرکت رفت و برگشتی برای ماه اوت چیز جدیدی نیست، زیرا نوسانات عادی بوده است، اما قیمت بیت کوین برای دو هفته متوالی نسبتاً ثابت مانده است.

اقدامات قیمتی ولرم خود را در جریان‌های خنثی به ETF بیت‌کوین اسپات نشان داد که شاهد ورود خالص 32 میلیون دلار بود. قیمت ها ممکن است حرکت چندانی نداشته باشند، اما فعالیت معاملاتی به دور از کسل کننده است.

با وجود حجم معاملات کم در ماه آگوست، حجم معاملات تجمعی برای ETF های نقدی بیت کوین تنها در هفته گذشته به حدود 7 میلیارد دلار رسید که به طور میانگین 1.4 میلیارد دلار در روز بود.

حجم معاملات بر خشکسالی اوت غلبه کرد

در چند هفته گذشته، حجم معاملات به ترتیب به 10.7 میلیارد دلار و 12.5 میلیارد دلار رسیده است که صحنه شلوغی را نشان می دهد. حجم معاملات نقدی بیت کوین ETF افزایش یافته است و حجم معاملات از ابتدای ماه اوت به بیش از 30 میلیارد دلار رسیده است.

اینها اعدادی هستند که از آوریل، زمانی که سرمایه گذاران خوشبین تر بودند، ندیده بودیم. این در تضاد شدید با کاهش معمول تابستان، به ویژه در سه ماهه سوم است.

در حالی که بیت کوین موقعیت خود را حفظ کرده است، ETF نقطه اتریوم (ETH) جایگاه خود را از دست داده است. هفته گذشته شاهد خروج 14 میلیون دلاری دیگر بودیم که مطابق با روند خنثی مدتی است که ادامه دارد.

از زمان راه‌اندازی این ETFها، خروجی‌ها تقریباً 420 میلیون دلار بوده است. با این حال، ممکن است یک پوشش نقره ای در اینجا وجود داشته باشد. جریان خروجی از مقیاس خاکستری اتریوم ETF (ETHE) اخیراً کند شده است.

برخی از ناظران بازار می گویند که اگر اتریوم اندکی شتاب مثبت به دست آورد، ممکن است شاهد تبدیل این جریان های خروجی به جریان ورودی باشیم.

این دقیقاً همان چیزی است که در سه ماهه اول با ETF بیت کوین اتفاق افتاد، و ممکن است دقیقاً به همین دلیل باشد که اتریوم باید به مسیر خود بازگردد. با این حال، در حال حاضر، بیت کوین جایی است که عمل انجام می شود.

همه نگاه‌ها اکنون به فدرال رزرو و تصمیم‌گیری نرخ بهره آتی آن است. در نشست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در ماه سپتامبر، صحبت‌های زیادی در مورد کاهش احتمالی نرخ 50 واحد پایه (bps) وجود دارد.

اما با سرازیر شدن داده ها، این انتظارات تغییر کرده است. اکنون، بازار بر روی یک کاهش کوچک ۲۵ واحدی در ماه سپتامبر و احتمالاً دو کاهش ۲۵ واحدی دیگر در ماه های نوامبر و دسامبر شرط بندی کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا