اقتصاد

Shiba Inu: SHIB 498٪ در واگرایی بازار گاوی تازه افزایش یافته است

Shiba Inu: SHIB 498٪ در واگرایی بازار گاوی تازه افزایش یافته است

Bijie.com گزارش داد:

شیبا اینو در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین توکن‌های ارزهای دیجیتال در جهان است. SHIB مسیر منحصر به فرد خود را ترسیم کرده است و شهرت خود را از پایه ایجاد کرده است.

این سکه طرفداران باورنکردنی پیدا کرده است و یک جامعه قوی دائماً برای دستیابی به نقاط عطف قیمتی جدید برای سکه رقابت می کنند. آیا SHIB می تواند قیمت 0.1 دلار را دریافت کند؟

همچنین بخوانید: تیم شیبا اینو از نقشه راه برای افزایش بالقوه 0.1 دلار رونمایی کرد

تحلیلگران افزایش قیمت Memecoin را تا 0.00081 پیش بینی می کنند دلار آمریکا، افزایش 498٪

Shiba Inu: SHIB 498٪ در واگرایی بازار گاوی تازه افزایش یافته است 1

تحلیل جاون مارک

Javon Marks، تحلیلگر برجسته، تجزیه و تحلیل جدید منحصر به فردی را ایجاد کرده است که نشان می دهد SHIB ممکن است به زودی به اوج های جدید برسد.

مارکس گفت که Shiba Inu در حال حاضر به نقطه همگرایی یا شکست یک گوه شکست خورده در نمودار 1 بعدی روزانه خود نزدیک می شود. طبق داده‌های Marks، این نشان‌دهنده یک شکست صعودی است که می‌تواند SHIB را به ATH جدید 0.000081 دلار برساند. نمودار قیمت نیز یک واگرایی صعودی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد افزایش قیمت SHIB که مدت‌ها منتظر آن بودیم ممکن است به زودی رخ دهد.

«قیمت شیبا در حال حاضر به نقطه همگرایی یا شکست الگوی نزولی شدید روزانه (نمودار 1 بعدی) نزدیک شده است، که اخیراً یک واگرایی منظم صعودی را تأیید کرده است، که می‌تواند به معنای شکست صعودی بعدی باشد مرحله، با یک شکست بزرگتر در حال حاضر، هدف $0.000081 هنوز در حال بازی است و می تواند مرحله بعدی صعود بیش از 498٪ را از اینجا آغاز کند تا به آن برسد

شیبا اینو: چه زمانی SHIB 0.1 دلار مطالبه خواهد کرد؟

جامعه Shiba Inu مدتهاست که خواهان قیمت 0.1 دلاری SHIB بوده است. توسعه دهندگان اکوسیستم SHIB نیز به طور خستگی ناپذیر کار کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که SHIB می تواند مسیر قیمت خود را مشخص کند. این توسعه دهنده اخیراً نسخه بلاک چین بازی Shiba Eternity را راه اندازی کرده و به روز رسانی جدید Shibarium را برای جذب کاربران عرضه کرده است.

پیش‌بینی CoinCodex

طبق CoinCodex، SHIB ممکن است قیمت جدیدی را قبل از پایان ماه اوت اعلام کند. سکه ممکن است تا 26 آگوست به 0.00002082 دلار برسد.

Shiba Inu: SHIB 498٪ در واگرایی بازار گاوی تازه افزایش یافته است 2

“پیش‌بینی‌های قیمت Shiba Inu برای 30 روز آینده، پیش‌بینی‌هایی مبتنی بر روندهای مثبت و منفی است. بر اساس این پیش‌بینی‌های Shiba Inu. SHIB در 26 آگوست 2024 با 0.00002082 دلار تغییر خواهد کرد، که در این فرآیند 57.54% افزایش می‌یابد.” /p>

پیش بینی بلند مدت قیمت شیبا اینو

برای اینکه SHIB به امتیاز قیمت 0.1 دلار دست یابد، توکن باید افزایش 755056.08 درصدی را ایجاد کند تا به نقطه قیمت 0.1 دلار برسد. با این حال، اگر SHIB موفق به بازگشت قبل از جدول زمانی از پیش تعیین شده شود، این شاخص ها ممکن است تغییر کنند.

“شیبا اینو باید 755056.08٪ افزایش یابد تا به 0.1 دلار برسد. طبق الگوریتم پیش بینی Shiba Inu ما، قیمت Shiba Inu به 0.1 دلار نخواهد رسید. تا 1 ژانویه 2049، بالاترین قیمت مورد انتظار برآورد شده توسط الگوریتم ما 0.00096 USD است. “

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا