اقتصاد

انتظار می رود تانکین (TON) به 10 دلار برسد و زمان مشخص به شرح زیر است

انتظار می رود تانکین (TON) به 10 دلار برسد و زمان مشخص به شرح زیر است

Bijie.com گزارش داد:

Toncoin (TON) به یکی از سهامی تبدیل شد که بیشترین سود را در 24 ساعت گذشته داشته است. این دارایی پس از افزایش 12 درصدی توجه بازار را به خود جلب کرد. با توجه به CoinMarketCap، TON از 6.67 دلار به بالاترین سطح 7.07 دلار رسید. با این حال، این دارایی در زمان انتشار با کاهش جزئی مواجه شده است، به طوری که TON با قیمت 6.81 دلار معامله می شود. علاوه بر این، دارایی در ماه گذشته 6 درصد کاهش یافته است.

منبع
انتظار می رود تانکین (TON) به 10 دلار برسد و زمان مشخص به شرح زیر است 1

شاخص‌های ورودی و خروجی جهانی براساس داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که آدرس‌های سودآور دارای 4.8 میلیارد تن توکن هستند. در همین حال، 32.98 میلیون توکن TON به ارزش 226 میلیون دلار بی ارزش هستند. به این ترتیب ارزش کل 778.23 میلیون توکن TON به 5.35 میلیارد دلار می رسد. به عبارت دیگر، 44 درصد از دارندگان دارایی به قیمت فعلی دارایی سود می کنند. این در حالی است که 20 درصد تحت تأثیر ضرر و زیان قرار گرفتند.

این عمدتاً به دلیل افزایش تراکنش‌های بزرگ در شبکه TON است. بر اساس داده های اخیر، معاملات بزرگ با فراوانی در حال انجام است. این بدان معناست که شرکت های بزرگ در حال پیوستن به بازار هستند. از آنجایی که سرمایه‌گذاران بیشتر و بیشتری بر رشد مستمر تکیه می‌کنند، معمولاً قبل از وقوع یک مرحله انباشتگی رخ می‌دهد.

همچنین بخوانید: Toncoin: آیا TON می تواند قبل از سپتامبر به بالاترین حد خود برسد؟

آیا TON در آگوست 2024 می تواند به 10 دلار برسد؟

طبق داده‌های Changelly، Toncoin در روزهای آینده افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. این دارایی هر روز شاهد رشد دو رقمی خواهد بود. حدود دو ماه پیش، TON به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 8.24 دلار رسید. آلت کوین قرار است اواخر این هفته به اوج های جدیدی برسد و نسبت به سطوح فعلی 29 درصد افزایش یابد. علاوه بر این، در پایان این ماه، Toncoin به مرز 10 دلاری خواهد رسید که بسیار پیش بینی شده بود.

منبع
انتظار می رود تانکین (TON) به 10 دلار برسد و زمان مشخص به شرح زیر است 2

همچنین بخوانید: بایننس Toncoin (TON) را در Launchpool و Super Earn راه اندازی کرد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا