اقتصاد

استودیوی پیکسل کرافت، بلاک چین جدید «Geist» را برای اعضا راه‌اندازی کرد.

استودیوی پیکسل کرافت، بلاک چین جدید «Geist» را برای اعضا راه‌اندازی کرد.

Bijie.com گزارش داد:

استودیوی Pixcraft از راه‌اندازی Geist، یک بلاک‌چین جدید بازی اتریوم لایه 3 که با پشتیبانی Arbitrum Orbit، Base و Alchemy توسعه یافته است، خبر داد.

هدف Geist حل چالش‌های کلیدی در صنعت بازی‌های بلاک چین مانند زامبی‌ها، حسابداری چندگانه و توزیع بی‌اثر پاداش است.

Geist از طریق مدل عضویت منحصر به فرد خود به دنبال بهبود تجربه بازی در اکوسیستم Aavegotchi با اطمینان از توزیع جوایز فقط بین کاربران قانونی است.

منبع: کیمیاگری

Geist چیست؟

Geist، که در ابتدا به عنوان “Gotchichain” در طول توسعه شناخته می‌شد، یک زنجیره بازی لایه 3 اتریوم است که برای پشتیبانی از برنامه‌های بازی و ارائه ویژگی‌هایی طراحی شده است که نیازهای منحصربه‌فرد جامعه بازی web3 را برآورده می‌کند.

Geist با مدل فقط اعضا خود متمایز است، که دسترسی به برنامه پاداش را برای کاربران دعوت شده محدود می کند. این مدل برای جلوگیری از بهره برداری از ربات ها و حساب های متعدد، که چالش های رایج در شبکه های بلاک چین باز هستند، طراحی شده است. Geist علاوه بر عضویت انحصاری خود، در اکوسیستم Aavegotchi به عنوان بلاک چین اولیه برای بازی‌ها و برنامه‌های مرتبط با Aavegothi ادغام شده است.

Geist توسط Arbitrum rollup stack و توسط Alchemy پشتیبانی می‌شود، که زیرساخت قوی از جمله API و ابزارهای توسعه مانند webhooks را فراهم می‌کند. این پلتفرم همچنین دارای یک بازار زنجیره ای NFT – Aavegotchi Baazaar – است که از پرداخت حق امتیاز پشتیبانی می کند.

Geist همچنین دسترسی آسان به $ETH و $GHST را از طریق ادغام Coinbase و همچنین ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته مانند انتزاع حساب و رله‌های بدون گاز فراهم می‌کند.

شبکه آزمایشی Polter قبل از شبکه اصلی راه اندازی می شود تا عملکرد پلت فرم را به طور کامل آزمایش کند و برای راه اندازی کامل Geist آماده شود.

منبع: Aavegotchi

چگونه عضو شویم؟

در مرحله راه‌اندازی اولیه، دعوت‌نامه‌ها عمدتاً به دارندگان Aavegotchi NFT تعلق می‌گیرد و هر دعوت‌نامه به آن‌ها اجازه دسترسی به برنامه پاداش پلتفرم، از جمله airdrops، هدایا، و رویدادهای ویژه را می‌دهد.

برای عضویت، کاربران دعوت شده باید دعوت را بپذیرند و مراحل لازم را برای فعال کردن عضویت خود انجام دهند.

برای دارندگان NFT غیر Aavegotchi، فرصت های بیشتری برای درخواست عضویت وجود خواهد داشت. کاربران علاقه مند می توانند در وب سایت Geist ثبت نام کنند و NFT های یادبود را در Arbitrum یا Base برش دهند. با این حال، عضویت عمدا محدود شده است و تنها تعداد کمی از متقاضیان پذیرفته خواهند شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا