اقتصاد

تحلیلگران: قیمت ریپل (XRP) به طرز چشمگیری در حال رخ دادن است

تحلیلگران: قیمت ریپل (XRP) به طرز چشمگیری در حال رخ دادن است

Bijie.com گزارش داد:

TL; Ph.D.

    قیمت XRP نوسان داشته است و اخیراً پس از کاهش شدید و بهبود نسبی حدود 0.57 دلار کاهش یافته است. تحلیلگران احتمال شکست را پیش بینی می کنند و برخی افزایش کوتاه مدت تا 0.65 دلار را هدف قرار می دهند.

چه چیزی ممکن است برای XRP باشد؟

XRP ریپل در چند هفته گذشته دچار آشفتگی شده است. قیمت آن در ابتدای ماه بسیار بالاتر از 0.60 دلار بود قبل از اینکه در 5 آگوست به 0.43 دلار سقوط کرد (همان روزی که سقوط کلی بازار کریپتو رخ داد).

سه روز بعد، با این حال، XRP دوباره به سمت شمال حرکت می کند و به دنبال تحولات قابل توجه در دعوای حقوقی Ripple علیه SEC از 0.63 دلار فراتر رفت. قاضی تورس حکم داد که شرکت باید 125 میلیون دلار جریمه برای نقض برخی از قوانین اوراق بهادار بپردازد که 94 درصد کاهش از 2 میلیارد دلاری که در ابتدا توسط رگولاتورها درخواست شده بود، کاهش یافته است.

XRP نتوانست این شتاب را حفظ کند و طی چند روز آینده به زیر 0.60 دلار سقوط کرد. در حال حاضر در حدود 0.57 دلار (طبق داده های CoinGecko) معامله می شود که طی دو هفته 25 درصد افزایش یافته است.

قیمت XRP، منبع: CoinGecko

برخی از تحلیلگران نسبت به ظهور بهبودی جدید خوشبین هستند. Crypto Rover، یک کاربر X با بیش از 800000 دنبال کننده، ادعا می کند که XRP “برای یک پیشرفت بزرگ آماده می شود.” او پیش‌بینی خود را بر اساس تقاطع بالقوه خطوط روند صعودی و نزولی دارایی استوار کرد. یک نقطه ملاقات اغلب مقدمه ای برای اقدام خشونت آمیز در هر جهت است.

CRYPTOWZRD نیز 2 سنت خود را داد و استدلال کرد که نمودارهای XRP “به طور کلی مثبت” هستند. تحلیلگران انتظار دارند در کوتاه مدت به مقاومت 0.65 دلار بازگشته باشد که ممکن است با فشار صعودی بیشتر به دنبال داشته باشد.

RSI چه چیزی را درخواست می کند؟

یک شاخص مهم تغییر قیمت و سرعت XRP، شاخص قدرت نسبی (RSI) است. از 0 تا 100 متغیر است و نشان می دهد که آیا سکه بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروخته شده است.

نسبت بالای 70 نشان می‌دهد که XRP در محدوده خرید بیش از حد است، که به این معنی است که احتمال اصلاح قیمت وجود دارد. در حال حاضر، RSI حدود 60 است و تنها یک بار در 20 روز گذشته از محدوده فوق فراتر رفته است.

قابل توجه، این نسبت در اوایل جولای به زیر 20 سقوط کرد، زمانی که قیمت XRP در حدود 0.39 دلار بود. بلافاصله پس از آن، دارایی بهبود قابل توجهی را تجربه کرد و ماه را با نزدیک به 0.66 دلار بسته شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا