اقتصاد

اخبار صبح | کلرادو کمیته رای گیری فدرال رزرو کلیساها را نمادین می کند: زمان آن رسیده است که نرخ های بهره را کاهش دهیم.

اخبار صبح | کلرادو کمیته رای گیری فدرال رزرو کلیساها را نمادین می کند: زمان آن رسیده است که نرخ های بهره را کاهش دهیم.

سرفصل‌ها

سازمان کلیسای کلرادو جایگزین 2.5 میلیون دلار نمادسازی کلیسا می‌شود >

شبکه‌ای از سازمان‌های کلیسایی وابسته به نام خانه دعای کلرادو، کلیسای اصلی خود را در تلاش برای خرید این ساختمان ۲.۵ میلیون دلاری نشانه‌گذاری کرده‌اند. کشیش بلیک بوش که این پروژه را رهبری می‌کند، گفت که قدرت بالاتری برای استفاده از فناوری بلاک چین به عنوان ابزاری برای پیشبرد مأموریت سازمان هدایت می‌شود.

صاحبان فعلی ساختمان 11457 فوت مربعی که به دلیل نمای بیرونی سنگی آن به “کلیسای سنگی قدیمی” معروف است، آن را در سال 2022 به قیمت 2.2 میلیون دلار خریداری کردند. بنا بر گزارش ها، بوش و سازمان کلرادو قصد خرید این ساختمان را به قیمت 2.5 میلیون دلار دارند بر روی بلاک چین قرار داده شده است.

کمیته رای گیری فدرال رزرو: زمان آن رسیده که کاهش نرخ بهره را در نظر بگیریم

فدرال رزرو کمیته رای گیری FOMC در سال جاری، دالی گفت که داده های اقتصادی اخیر به من “اطمینان بیشتری” داد که تورم تحت کنترل است. اکنون زمان آن رسیده است که محدوده نرخ بهره فعلی 5.25٪ -5.50٪ را تنظیم کنید. اگرچه بازار کار در حال کاهش است، اما «ضعیف نیست».


منظور

طبق زمان انتشار، طبق داده‌های Coingecko:

قیمت معامله اخیر BTC 58608.89 دلار آمریکا بوده است. افزایش یا کاهش درون روزی-1.6%؛

قیمت تراکنش اخیر ETH 2617.07 یوان بود، با افزایش یا کاهش درون روزی0.1%؛

قیمت معامله اخیر BNB 530.86 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه -2.3%< /strong>;

SOL آخرین قیمت معامله 142.50 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه +0.4%؛< /p>

قیمت معامله اخیر DOGE 0.1 دلار آمریکا بود، با افزایش یا کاهش روزانه-2.7%؛

قیمت معامله اخیر XPR 0.5647 دلار آمریکا، با افزایش یا کاهش روزانه -0.6٪.


سیاست

مدیر عامل بازارهای بهتر: SEC ایالات متحده 90% شانس برنده شدن در پرونده تجدید نظر ریپل را دارد< /strong>

مدیر عامل Better Markets دنیس کلهر گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شانس 90 درصدی برای برنده شدن در شکایت ریپل در مورد XRP دارد. او از حکم دادگاه انتقاد کرد و معتقد بود که قاضی پرونده قانون را نادرست اجرا کرده است.

کلهر در یکی از درخواست‌های تجدیدنظر لغو می‌شود، به همین دلیل است که قاضی به کمیسیون SEC ایالات متحده اجازه تجدیدنظر نداد. Nubit از همکاری با فراکتال بیت کوین خبر داد

پروژه بلاک چین مدولار Nubit از همکاری با فراکتال بیت کوین برای معرفی اعتبار سنجی SNARK مبتنی بر OP_CAT و Nuport خبر داد. بیت کوین.


رمز ارز

40 ETF بیت کوین در سراسر جهان مجموعاً 1,070,594 بیت کوین دارند.

طبق داده های HODL15Capital، بر اساس داده های جهانی بیت کوین ETF که در 16 اوت 2024 به روز شد، 40 صندوق دارای 1,070,594 بیت کوین به ارزش بیش از 64 میلیارد دلار آمریکا هستند. IBIT به انباشت بیت کوین ادامه می دهد.

حجم کل تراکنش پلتفرم وام دهی NFT Blend به ۶٫۷۸۹ میلیارد دلار آمریکا رسیده است

با توجه به Dune Data نشان می دهد که حجم کل تراکنش پلت فرم وام NFT Blend به 6.789 میلیارد دلار آمریکا با مجموع 750071 وام رسیده است. این پلتفرم در حال حاضر دارای 11481 آدرس وام مستقل و 4595 آدرس وام مستقل است.

تحلیلگر: رسیدن بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار تا پایان سال ۲۰۲۵ قیمت سهام MicroStrategy را تا حدود ۶۰ افزایش خواهد داد. % %

مارک پالمر، تحلیلگر فین تک بنچمارک تخمین می زند که اگر بیت کوین تا پایان سال 2025 به 150000 دلار برسد، قیمت میکرواستراتژی (MSTR) به 2150 دلار در هر سهم (یا MSTR در 9 آگوست 10) خواهد رسید. تقسیم سهام برای 1 به 215 دلار در هر سهم خواهد رسید.

از آگوست 2024، سهام در حدود 132 دلار معامله می‌شود، به این معنی که پیش‌بینی پالمر مبنی بر اینکه افزایش 300 درصدی قیمت‌های نقدی BTC فقط قیمت سهام MSTR را حدود 60 درصد افزایش می‌دهد.

TVL توافقنامه تجدید نقدینگی اتریوم در حال حاضر به 101.88 رسیده است. میلیارد دلار آمریکا

داده‌های DefiLlama نشان می‌دهد که پروتکل تعهد مجدد نقدینگی اتریوم TVL در حال حاضر 10.188 میلیارد دلار است که در این میان پنج پروتکل برتر TVL عبارتند از:

-ether. fi TVL 4.983 میلیارد دلار بود، کاهش 1.46% در روز هفتم

-Puffer Finance TVL 1.22% در روز هفتم بود. Eigenpie TVL 1.174 میلیارد دلار بود، کاهش 3.11٪ در هفتم؛

-Renzo TVL 974 میلیون دلار آمریکا بود، کاهش 11.08٪ در هفتم؛

-Mellow LRT TVL 665 میلیون دلار آمریکا بود، افزایش در رتبه هفتم 2.90٪ است؛

تعداد تراکنش های تایید نشده در کل شبکه بیت کوین 171875 است

بر اساس داده های BTC.com، تعداد تراکنش های تایید نشده در کل شبکه بیت کوین شبکه بیت کوین در حال حاضر 171875 است و قدرت محاسباتی کل شبکه بیت کوین 651.33 EH/s است، نرخ تراکنش 24 ساعته 9.52 تراکنش در ثانیه است. سختی فعلی کل شبکه 86.87T پیش بینی شده است که درجه سختی بعدی با 1.84 درصد افزایش به 88.47T باقی مانده است.

شبکه TON در حال حاضر 644 میلیون تن تعهد دارد

طبق داده‌های tonscan، شبکه TON در حال حاضر مجموعاً از 644 میلیون تن تعهد شده، علاوه بر این، APY تعهد شده فعلی 3.7٪ است و شبکه در مجموع دارای 386 گره تأیید است.


    تحولات اقتصادی مهم

    فدرال رزرو بهره را کاهش داد نرخ ها در 25 سپتامبر احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره 72.5 درصد است

    طبق گزارش CME “Fed Watch”: احتمال کاهش 25 واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر است. 72.5 درصد و احتمال کاهش 50 واحدی نرخ 27.5 درصد است. احتمال کاهش تجمعی نرخ بهره توسط فدرال رزرو تا نوامبر 50 واحد پایه 56.3 درصد است، احتمال کاهش انباشته نرخ بهره 75 واحد پایه 37.6 درصد است و احتمال اینکه نرخ بهره را 100 واحد پایه کاهش دهد. در مجموع 6.2٪ است.

    هریس در حال تلاش برای پیشنهاد مالیاتی جدید برای کاهش هزینه های زندگی است

    معاون رئیس جمهور کامالا هریس مجموعه گسترده‌ای از پیشنهادات اقتصادی را ارائه می‌کند که معافیت‌های مالیاتی جدید و کاهش هزینه‌های زندگی برای آمریکایی‌ها را فراهم می‌کند و هدف آن رفع نگرانی‌های مالی است که برای رای‌دهندگان اهمیت دارد.


    دایره المعارف

    اثبات واگذاری سهام (DPoS) چیست؟

    DPoS تکامل مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) است که برای ارائه مقیاس پذیری، کارایی و حکومت دموکراتیک پیشرفته طراحی شده است. دانیل لاریمر در سال 2014 مفهوم DPoS را به عنوان بهبود مکانیسم سنتی اجماع PoS با هدف بهبود کارایی و مقیاس پذیری پیشنهاد کرد. Larimer ابتدا دیدگاه خود را در یک پست انجمن Bitcointalk به اشتراک گذاشت که منجر به اجرای واقعی DPoS و راه اندازی BitShare در سال 2015 شد. این شروع DPoS در فناوری بلاک چین بود و پایه و اساس پذیرش آن را در پروژه های دیگری مانند Steem و Eos گذاشت. Eos، به‌ویژه، از مکانیسم‌های اجماع برای اجرای یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه سکه (ICO) در صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2017 استفاده کرد و توجه قابل توجهی را به DPoS جلب کرد و پتانسیل آن را برای دستیابی به عملکرد بالا و حاکمیت غیرمتمرکز برجسته کرد.

    سلب مسئولیت: به عنوان یک پلت فرم اطلاعات بلاک چین، محتوای مقالات منتشر شده فقط برای مرجع اطلاعاتی است و به عنوان مشاوره سرمایه گذاری واقعی در نظر گرفته نشده است. لطفاً یک فلسفه سرمایه گذاری صحیح ایجاد کنید و حتماً آگاهی از ریسک خود را افزایش دهید.

    مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا