اقتصاد

پیش بینی قیمت اوراق قرضه – مراقب فشار کوتاه مدت در کوتاه مدت باشید!

پیش بینی قیمت اوراق قرضه – مراقب فشار کوتاه مدت در کوتاه مدت باشید!

Bijie.com گزارش داد:

    ساختار بازار نزولی BONK نشان می دهد که قیمت ها می تواند شروع به کاهش 20 درصدی کند. قبل از ادامه روند نزولی ممکن است یک فشار کوتاه رخ دهد

با کاهش 13 درصدی BONK در هفت روز گذشته، آلتکوین ها به همراه بقیه بازار memecoin ضربه سختی خورده اند. سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% توسط خرس ها شکسته شد و پایین ترین سطح آوریل نیز احتمالاً رد می شود.

سطوح انحلال نشان می دهد که بازگشت قیمت کوتاه مدت امکان پذیر است. با این حال، تسلط نزولی می تواند منجر به کاهش 20 درصدی قیمت دیگر شود.

BONK سطح اصلاحی 78.6% را از دست داده است – آیا به پایین ترین حد اواخر فوریه سقوط می کند؟

هفته گذشته، میانگین‌های متحرک 20 روزه و 50 روزه یک متقاطع نزولی را تشکیل دادند که نشان‌دهنده یک روند نزولی مداوم است. MACD موافق است و تأکید می کند که حرکت نزولی قوی تر است.

مجموعه ای از سطوح اصلاحی فیبوناچی (زرد) بر اساس رالی های فوریه و مارس ترسیم شده است. در ماه آوریل، سطح 78.6% به بالای 0.0000188 دلار رسید، اما BONK یک هفته بعد بهبود یافت.

همین سطح قبل از فشار فروش در 5 آگوست و 15 اوت تا حدودی عقب نشینی کرد. گاوها امیدوارند تاریخ تکرار شود. علاوه بر این، اندیکاتور A/D روند نزولی دارد و احتمال بازیابی سریع را کاهش می دهد.

سطوح انحلال نشان می دهد که معامله گران نوسان می توانند در کجا پیشنهاد بدهند

دلتای سطح انحلال نیز منفی است. این نشان می‌دهد که موقعیت‌های فروش بیش از حد باز هستند و پتانسیل یک فشار کوتاه یا افزایش قیمت در جستجوی این نقدینگی وجود دارد.

جیب نقدینگی قابل توجه ممکن است 0.0000188 دلار و 0.00002 دلار باشد.

معامله‌گران Swing می‌توانند از این سطوح برای باز کردن موقعیت‌های فروش استفاده کنند، زیرا نقشه حرارتی انحلال در ماه گذشته 0.000015 دلار را به عنوان یک استخر نقدینگی عظیم نشان می‌دهد.


واقع بینانه یا نه، در اینجا ارزش بازار BONK بر حسب BTC است


یک ناحیه مغناطیسی قوی ممکن است BONK را به سمت این ناحیه بکشد و سپس حرکت صعودی را به سمت استخر نقدینگی بزرگ بعدی با قیمت 0.0000225 دلار آغاز کند.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده به منزله مشاوره مالی، سرمایه گذاری، تجاری یا سایر انواع مشاوره نیست و تنها بیانگر نظرات نویسنده است

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا