اقتصاد

نهنگ های PEPE با وجود تلفات سنگین در حال انباشته شدن هستند – آیا باید از آن پیروی کنید؟

نهنگ های PEPE با وجود تلفات سنگین در حال انباشته شدن هستند – آیا باید از آن پیروی کنید؟

Bijie.com گزارش داد:

    نهنگ ها اخیراً 828.8 PEPE را از هیولاهای دریایی جمع آوری کردند. آیا اقدام نهنگ باعث افزایش قیمت برای PEPE می شود؟

په [PPE] علیرغم قیمت‌های پایین محلی فعلی، علاقه به نهنگ‌ها را احیا کرده است. طبق گزارش Spot On Chain، در 17 آگوست، دو کیف پول نهنگ 828.8 میلیارد دلار PEPE را از هیولای دریایی به ارزش 6.2 میلیون دلار بردند.

یک کیف پول نهنگ که گمان می رود متعلق به یک نفر است اخیراً 500 میلیارد PEPE فروخته و سپس 828.8 میلیارد PEPE دیگر را در پایین ترین قیمت اخیر 0.0000074 دلار فروخته است.

این نهنگ 500 میلیارد دلار PEPE 3 روز پیش با قیمت 0.000008 دلار فروخت و 828.64 میلیارد دلار PEP با قیمت کمتر 0.0000074 دلار خریداری کرد.

آیا اقدام نهنگ PEPE یک سیگنال خرید است؟

طبق داده‌های IntoTheBlock، غلظت memecoin PEPE تحت سلطه نهنگ‌ها است. بنابراین، حرکات نهنگ های فوق ممکن است بر قیمت PEPE تأثیر بگذارد.

در هفت روز گذشته معاملات، نهنگ‌ها تقریباً 49 درصد از حجم گردشی PEPE را در اختیار داشتند و پس از آن خرده‌فروشی‌ها با 27 درصد و سرمایه‌گذاران با 23 درصد قرار داشتند. به طور خلاصه، حرکات نهنگ PEPE را نمی توان نادیده گرفت.

بنابراین، آیا پیشنهاد 0.0000074 دلاری نهنگ “ارزان” و سیگنال خرید برای سایر دلالان حاشیه ای است؟

بله، نهنگ‌ها PEPE را با قیمت «ارزان‌تر» صید کردند.

خواندن منفی (13-%) نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی) نشان می دهد که PEPE کمتر از ارزش گذاری شده است و نشان می دهد که در ارزش فعلی آن نسبتاً ارزان است.

این بدان معناست که دارندگان کوتاه مدت PEPE (آنهایی که در 30 روز گذشته نگهداری می شوند) memecoin ها را با ضرر نگه می دارند.

برعکس، قرائت مثبت MVRV به این معنی است که PEPE بیش از حد ارزش گذاری شده است. علاوه بر این، ارزش MVRV مثبت همچنین به این معنی است که دارنده دارای سودهای تحقق نیافته است و ممکن است سعی کند برای سود بفروشد.

در همین حال، PEPE از نرخ باز (OI) در میان سکه‌های میم در آخر هفته پیشی گرفت، احتمالاً به دلیل اقدام اخیر نهنگ. این نشان می‌دهد که نقدینگی بیشتری به memecoin سرازیر می‌شود، که یک کاتالیزور مثبت برای قیمت است.

بعدی برای اقدام قیمت چیست؟

در نمودار روزانه، MACD (میانگین متحرک همگرایی/واگرایی) در آستانه یک متقاطع صعودی قرار دارد که می تواند نشانه شروع یک روند صعودی یا بهبود باشد.

اگر چنین است، هدف صعودی کوتاه‌مدت و کوتاه‌مدت برای گاوهای PEPE سطح فیب 61.8% (0.000009 دلار) خواهد بود. سطح فیب 78.6% (0.000068) به عنوان حمایت کلیدی کوتاه مدت در جهت نزولی عمل می کند.


پیش‌بینی قیمت PEPE 2024-2025 را بخوانید


با این حال، تا زمان انتشار، ساختار بازار نزولی است. علاوه بر این، تقاضا برای PEPE ثابت است، همانطور که توسط RSI جانبی (شاخص قدرت نسبی) نشان داده شده است، که زیر سطوح خنثی است.

گاوهای PEPE می توانند شاهد شکست قانع کننده ای از سطح عرضه 0.000009 دلار باشند. این حرکت ساختار بازار صعودی را معکوس می‌کند و پتانسیل بهبود بیشتری را نشان می‌دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا