اقتصاد

به گفته تحلیلگران، آیا ترون 100 تا 150 درصد افزایش خواهد یافت و چرا این امکان وجود دارد

به گفته تحلیلگران، آیا ترون 100 تا 150 درصد افزایش خواهد یافت و چرا این امکان وجود دارد

Bijie.com گزارش داد:

    در زمان انتشار، TRX سطح پشتیبانی کلیدی را در 0.135 دلار آزمایش می کند. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که طلا به بالاترین رقم تاریخ 0.27 دلار خواهد رسید که 100 درصد افزایش خواهد داشت.

در حالی که Tron گام های مثبت قابل توجهی برداشته است، توکن اصلی آن TRX در میان بازار نزولی قوی با مشکل مواجه شده است. TRX پس از بازگشت بازار طی چند هفته گذشته، 3.74 درصد در نمودار هفتگی افزایش یافته است.

آلت‌کوین‌ها پس از تشکیل یک سیگنال صعودی در اوایل این ماه، افزایش یافته‌اند.

توسعه و محبوبیت اخیر Tron Network باعث شده است که تحلیلگران بر پیشرفت های اصلی TRX تمرکز کنند. برای مثال، Whales Crypto Trading تجزیه و تحلیل خود را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت و بیان کرد:

ترون در حال جهش از حد پایین کانال صعودی هفتگی است.

طبق گفته تحلیلگران، آلتکوین پس از شکستن منطقه مقاومت فعلی به 0.27 دلار، بیش از 100٪ افزایش می یابد تا به ATH برسد.

احساس اصلی

طبق تجزیه و تحلیل AMBCrypto از Market Prophit، در زمان انتشار، احساسات بازار TRX 0.1127 و در عین حال، امتیاز محبوبیت 1.028 است.

نفع بازار برای آلت کوین ها از داده های اخیر ناشی می شود، با پایانه های توکن نشان می دهد که شبکه ترون از اتریوم [ETH] پیشی گرفته است، در حالی که استیبل کوین هایی مانند تتر [USDT] نیز به طور فزاینده ای از ترون استفاده می کنند.

نمودار قیمت چه چیزی را نشان می دهد

در زمان نوشتن این مقاله، TRX پس از افت 1.56 درصدی در نمودار روزانه، با قیمت 0.1336 دلار معامله می شود. به همین ترتیب، حجم معاملات آلتکوین در 24 ساعت گذشته 32.1 درصد کاهش یافت.

با این حال، تجزیه و تحلیل AMBCrypto نشان می دهد که سودهای اخیر بر ضررها غلبه کرده است و بازار در زمان انتشار خوش بینانه باقی می ماند.

Chaikin، جریان پول (CMF) در زمان چاپ 0.11 بود که نشان دهنده افزایش فشار خرید است. این نشان می دهد که علاقه خرید به TRX در حال افزایش است و قیمت به اوج نزدیک می شود.

به طور مشابه، شاخص حرکت جهتی آلتکوین (DMI) یک روند صعودی قوی را نشان می دهد و در زمان انتشار روی 23.9 قرار دارد که بالاتر از شاخص منفی 17.9 است که نشان دهنده ادامه روند فعلی است.

با نگاهی بیشتر، تحلیل AMBCrypto از IntoTheBlock نشان می‌دهد که بازار از دارندگان بزرگ حمایت می‌کند. تا زمان انتشار، جریان خالص در میان دارندگان بزرگ آلتکوین 69.91 میلیون تن بود.

این نشان دهنده ورود بیشتر نهنگ ها است. در 24 ساعت گذشته، ورودی سهامداران اصلی 14422 میلیون تن در ساعت بوده است، در حالی که خروجی ها کمتر از 74.3 میلیون TRX بوده است.

این نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به چشم‌انداز آلت‌کوین‌ها اطمینان دارند.

در نهایت، داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که نقدینگی‌های موقعیت خرید در هفت روز گذشته کاهش یافته است.

انحلال موقعیت های خرید از 54000 دلار به 22000 دلار کاهش یافته است، که نشان می دهد دارندگان موقعیت های خرید مایل به پرداخت حق بیمه برای حفظ موقعیت های خود هستند.

آیا TRX می تواند ریباند شود؟

اگر شرایط فعلی بازار بدون تغییر باقی بماند، TRX به سمت بالا حرکت خواهد کرد.


واقع بینانه یا نه، این ارزش بازار TRX BTC است


بنابراین، اگر کندل روزانه بالای 0.135 دلار بسته شود و بالاترین قیمت ماهانه 0.139 دلار را دوباره بدست آورد، TRX از بالاترین سطح سالانه 0.145 دلار شکسته و به 0.155 دلار خواهد رسید.

با این حال، عقب نشینی از این سطح باعث کاهش آلت کوین به 0.128 دلار می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا