در بحبوحه عقب نشینی بیت کوین، سکه های میم قورباغه 81 درصد افزایش یافت

در بحبوحه عقب نشینی بیت کوین، سکه های میم قورباغه 81 درصد افزایش یافت

مم کوین‌های با مضمون قورباغه به‌عنوان بخش کریپتو با بیشترین رشد در ۲۴ ساعت گذشته پیشتاز شدند و به‌طور میانگین ۷.۳ درصد جهش کردند. از آنجایی که بیت کوین (BTC) 4.2 درصد سقوط می کند، Pepe مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس (TRUMP) 80.9 درصد در بازه زمانی روزانه افزایش می یابد.

علی رغم جهش در 24 ساعت گذشته، TRUMP همچنان تقریباً 100٪ در هفته کاهش می یابد. Skull of Pepe Token (SKOP) نیز در وضعیت مشابهی قرار دارد، زیرا روزانه 32.3 درصد جهش داشت، اما هنوز 10.4 درصد در دوره هفتگی کاهش یافته است.

Purple Pepe (PURPE) نیز در میان سکه‌های میم با مضمون قورباغه است که با وجود یک جهش روزانه، عملکرد هفتگی منفی دارد. PURPE بین 29 و 30 ژوئیه 20.5٪ رشد کرد، اما هنوز 17.3٪ در هفته کاهش یافته است.

10 میم سکه برتر با تم قورباغه. تصویر: CoinGecko

از سوی دیگر، Marv (MARV) در طول اصلاح بازار موفق به رشد 23.8 درصدی شد و به حرکت مثبت 64 درصدی خود در هفته گذشته افزود. با این حال، حجم معاملات روزانه آن کمی بیش از 62000 دلار است، که نشان می‌دهد چگونه قیمت‌های میم کوین می‌توانند با فعالیت نسبتاً کوچک معاملاتی نوسانات زیادی داشته باشند.

علاوه بر این، با وجود نشان دادن حجم معاملاتی کمتر از 23000 دلار، می‌توان همین امر را در مورد توکن پایه یانگ پیزی AKA Pepe (PEEZY) و رشد روزانه 15.5 درصدی آن مشاهده کرد.

Pink Hood Froglicker (FROGLIC) بسته سکه‌های میم با مضمون قورباغه را که در ۲۴ ساعت گذشته دو رقمی شده‌اند، با افزایش ۱۳ درصدی متفاوت با عملکرد منفی ۵۰.۱ درصدی هفتگی آن بسته می‌شود.

قابل توجه، PeiPei (PEIPEI) کمترین سود را در بین 10 کوین میم با مضمون قورباغه داشت، حتی اگر بیشترین حجم معاملات روزانه را به ثبت رساند، نزدیک به 12 میلیون دلار. در زمان نگارش مقاله، PEIPEI علیرغم افزایش 5.7 درصدی تنها در یک ساعت، 0.9% افزایش یافته است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل