اقتصاد

پس از اینکه BlackRock راه اندازی فوری ETF را رد کرد، سولانا 7.5 درصد کاهش یافت

پس از اینکه BlackRock راه اندازی فوری ETF را رد کرد، سولانا 7.5 درصد کاهش یافت

سولانا (SOL) روند صعودی خود را در 24 ساعت گذشته معکوس کرد پس از اینکه بلک راک، شرکت سرمایه گذاری چندملیتی پیشرو آمریکایی تأیید کرد که در آینده نزدیک صندوق قابل معامله در بورس سولانا (ETF) راه اندازی نخواهد کرد. آینده. سامارا کوهن، مدیر ارشد سرمایه گذاری ETF و Index BlackRock، این را در مصاحبه ای با بلومبرگ در 29 ژوئیه تایید کرد.

CIO BlackRock ETF و Index Investments سامارا کوهن درباره iShares Ethereum Trust ETF (ETHA) بحث می کند و انتظار دارد تا پایان سال جاری و تا سال 2025 شاهد تخصیص ETF های رمزنگاری در نمونه کارها باشیم https: //t.co/5UOLwIRWHL pic.twitter.com/rYqpym7Wqg

— Bloomberg Crypto (@crypto) 29 ژوئیه 2024

کوهن با وجود پیش‌بینی افزایش تخصیص ETFهای رمزنگاری در نمونه کارها تا پایان سال جاری و تا سال 2025، به عدم علاقه فعلی شرکتش به ETF Solana اشاره کرد.

قابل توجه، اظهارات کوهن باعث فروش در بازار سولانا شد که شاهد آن بود که کریپتو در حال افزایش حرکت صعودی خود را متوقف کرد و بلافاصله معکوس شد. SOL که بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند که در رالی فعلی به سمت 200 دلار می‌رود، پس از صعود به بالای مقاومت فیبوناچی 0.786 در نمودار روزانه، در 193.89 دلار معکوس شد.

این معکوس SOL را به زیر سطح فیبوناچی 0.786 رساند و باعث شد آلت کوین 7.5 درصد از ارزش خود را در کمتر از 24 ساعت از دست بدهد. بر اساس داده های TradingView، SOL در زمان نگارش مقاله به 180.34 دلار کاهش یافت و یک شمع معکوس روند کلاسیک را در نمودار روزانه تشکیل داد.

d9bed8b3 d8a7d8b2 d8a7db8cd986daa9d987 blackrock d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c d981d988d8b1db8c etf d8b1d8a7 d8b1d8af daa9d8b1d8af 66a93a98eaf59

نمودار روزانه SOLUSD در TradingView

اقدام قیمت اخیر سولانا نشان‌دهنده ناامیدی سرمایه‌گذاران است که امیدوار بودند مدیران دارایی‌ها ممکن است پس از تأیید برنامه‌های ETF اتریوم توسط SEC، ETF‌های بیشتری را دنبال کنند. این خبر لحظه ای حرکت صعودی اخیر را که شاهد افزایش بیش از 60 درصدی SOL در سه هفته گذشته بود، از بین برد و به بالاتر از سطوح مقاومت چندگانه صعود کرد.

در همین حال، کوهن معتقد است که خروجی های اخیر از ETF های اتریوم به دلیل سرمایه گذارانی است که به دنبال حداکثر نقاط دسترسی هستند. بنابراین، حجم معاملات نشان می‌دهد که اتر حدود 40 درصد از دارایی‌های جدید را به خود اختصاص داده است، اما 25 درصد از حجم معاملات را به دلیل خروج از ابزارهای سرمایه‌گذاری پروکسی تشکیل می‌دهد.

سلب مسئولیت: اطلاعات ارائه شده در این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی و آموزشی است. این مقاله شامل هیچ گونه توصیه یا توصیه مالی نمی شود. Coin Edition مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از استفاده از محتوا، محصولات یا خدمات ذکر شده ندارد. به خوانندگان توصیه می شود قبل از هر اقدامی در رابطه با شرکت احتیاط کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا