اقتصاد

وکیل برتر ریپل مشکل اصلی را با چرخش اخیر SEC نام می برد

وکیل برتر ریپل مشکل اصلی را با چرخش اخیر SEC نام می برد

استوارت آلدروتی، وکیل برتر ریپل، به پلتفرم رسانه اجتماعی X رفته است تا در مورد جدیدترین چرخش کمیسیون اوراق بهادار و کمیسیون ایالات متحده بررسی کند.

آژانس نظارتی اخیراً از ادعای خود مبنی بر اینکه چندین ارز رمزنگاری محبوب، از جمله Solana (SOL) و Cardano (ADA) اوراق بهادار ثبت نشده هستند، عقب نشینی کرد.

U-turn که در پرونده اخیر بایننس فاش شد، موجی از شوک را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرد که همچنان در تضاد با SEC هستند.

هنوز، هیچ وضوحی وجود ندارد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، SEC همچنین در شکایت دیگری علیه صرافی Coinbase ادعا کرد که این توکن ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل اخیراً آژانس را به سردرگمی بیشتر با رویکرد تصادفی خود در مقررات متهم کرده است.

به نوبه خود، آلدروتی اشاره کرد که سایر توکن‌ها برای خشک شدن در دادخواست Coinbase کنار گذاشته می‌شوند. آلدروتی افزود: “این نحوه تنظیم نیست.”

چه اشتباهی در مورد تشکیل پرونده SEC

برای بسیاری وجود داشت

در حالی که SEC از ادعاهای خود در شکایت بایننس صرف نظر کرده است، به این معنی نیست که SOL، ADA و سایر توکن ها از قبل خارج شده اند.

همانطور که جاستین اسلاتر، مدیر سیاستگذاری در پارادایم توضیح داد، بسیاری از آنها در واقع “بیش از حد” پرونده اخیر را می خوانند. وی در توضیح داد: کمیسیون بورس و اوراق بهادار نمی‌گوید که دیگر این موضع را اتخاذ نخواهد کرد که سولانا و سایر توکن‌ها اوراق بهادار نیستند، بلکه صرفاً نمی‌خواهد ثابت کند که چنین توکن‌هایی در این مورد، یعنی پرونده Binance، اوراق بهادار هستند. پست رسانه های اجتماعی

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، گری جنلسر، رئیس SEC بارها اعلام کرده است که بسیاری از توکن ها اوراق بهادار ثبت نشده هستند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا