اقتصاد

Dunkin در کره جنوبی بیت کوین رایگان با دونات می دهد

Dunkin در کره جنوبی بیت کوین رایگان با دونات می دهد

زنجیره فست فود دانکین از طریق یک سری تبلیغات با همکاری صرافی رمزنگاری محلی Bithumb، بیت کوین را به مشتریان خود در کره جنوبی می دهد.

شرکت کنندگان می توانند با شرکت در تبلیغاتی که قرار است از 26 جولای تا 8 آگوست اجرا شوند، “کوپن” بیت کوین را برای بازخرید بیت کوین رایگان دریافت کنند، طبق گفته دانکین کره جنوبی. وب سایت. این هدایا بخشی از شراکت زنجیره قهوه با صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی Bithumb است.

در طول اولین تبلیغ، مشتریانی که بسته دونات Bithumb خریداری می کنند، یک کوپن بیت کوین به ارزش 5000 وون (تقریباً 3.50 دلار) دریافت می کنند، بروشور تبلیغاتی دانکین ترجمه شده نشان می دهد. در تبلیغ دیگری، مشتریان دانکین که بیش از 8000 وون خرج می کنند می توانند تا 15000 وون (10 دلار) بیت کوین برنده شوند. تبلیغ دیگری به کاربران Bithumb فرصتی برای برنده شدن کارت هدیه موبایل Dunkin ارائه می دهد.

، صفحه وب تبلیغات نشان می دهد که کوپن های بیت کوین تا 14 آگوست در وب سایت Bithumb قابل بازخرید هستند. مشتریان برای بازخرید کوپن و دریافت بیت کوین باید 19 سال یا بیشتر داشته باشند.

مشخص نیست که چند فروشگاه Dunkin در کره جنوبی در تبلیغات شرکت می کنند. این کشور از اوایل امسال میزبان بیش از 900 مکان دانکین است.

دانکین فوراً به درخواست رمزگشایی برای نظر پاسخ نداد.

ویرایش شده توسط اندرو هیوارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا