بنیانگذار Zcash Zooko Wilcox از Electric Coin کناره‌گیری می‌کند و مدیرعامل جدیدی را معرفی می‌کند

بنیانگذار Zcash Zooko Wilcox از Electric Coin کناره‌گیری می‌کند و مدیرعامل جدیدی را معرفی می‌کند

زوکو ویلکاکس از سمت مدیرعاملی شرکت Electric Coin کناره گیری می کند، تیمی که در پشت ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی Zcash قرار دارد (ZEC).

ECC تغییر در رهبری را در 18 دسامبر اعلام کرد و جاش سویهارت به جای ویلکاکس ارتقا یافت.

ویلکاکس در مورد تاریخچه حریم خصوصی در اینترنت صحبت می کند. منبع: ECC/YouTube

سوئیهارت قبلاً در ECC به عنوان یکی از معاونان رشد شرکت از اکتبر 2018 تا آگوست 2023 کار می کرد، اما چهار ماه به عنوان بخشی از کار مرخصی گرفت. سرمایه گذار زمان در شرکت خدمات سرمایه گذاری Denver Angels در کلرادو، طبق LinkedIn. گفت در یک پست 18 دسامبر.

این شرکت اضافه کرد: “علاوه بر چشم اندازی برای ECC و اشتیاق خوش بینانه برای Zcash، جاش دارای سابقه کارآفرینی، فنی و محصول قوی است.”

من نمی توانم از جای دیگری شروع کنم جز تشکر و احترام به @zooko. او جانی در Zcash دمید و پرچمدار آن بود – نه فقط برای این پروژه بلکه برای آزادی انسان. او یک قهرمان است.

— جاش سویهارت (@jswihart) 18 دسامبر 2023

سویهارت گفت که این شرکت در چند ماه آینده بر افزایش ابزار Zcash از طریق محصولات متمرکز بر کاربر و موقعیت بهتر ECC از نظر مالی تمرکز خواهد کرد.

Wilcox – یک هدف “مکزیمالیست آزادی بشر” که خود را توصیف می کند – در 18 دسامبر در یک پست متوسط ​​به زمان خود برای ساختن Zcash از پایه به طور مثبت فکر کرد:

“این یک تجربه باورنکردنی بوده است، و من همیشه سپاسگزار خواهم بود که این فرصت را داشتم تا یکی از رویاهای علمی تخیلی خود را در واقعیت انجام دهم.»

با این حال، ویلکاکس گفت که بهترین کار برای او و شرکت است که راه خود را از هم جدا کنند. او گفت: «فکر نمی‌کنم این ترکیب Zcash با شخص من برای من سالم باشد و فکر نمی‌کنم برای Zcash مفید باشد.

ویلکوکس افزود: «نقش زی کش در تاریخ بشر بسیار بزرگتر از هر فرد دیگری است و خواهد بود». a href=”https://cointelegraph.com/news/researchers-claim-999-of-zcash-transactions-are-traceable”>نحوه بهترین پیشبرد Zcash، اما گفت که این دو هرگز در مورد ” اختلاف نظر نداشتند چرا.”

مرتبط: Binance اشتباه کرد که Monero، Zcash و سایر سکه های حریم خصوصی را راه اندازی کرد

Wilcox در نقش خود به عنوان کارگردان در هیئت مدیره پروژه Bootstrap باقی خواهد ماند. ، شرکت مادر ECC. Alan Fairless، Christina Garman، Michelle Lai و Zaki Manian نیز در آن هیئت حضور دارند.

Zcash یک بلاک چین و ارز دیجیتال متمرکز بر حریم خصوصی است که در 29 اکتبر 2016 راه اندازی شد. ECC دو سال قبل تاسیس شد. در سال 2014.

Zcash بر اساس پایگاه کد بیت کوین است و مانند بیت کوین (BTC)، دارای عرضه ثابت است. از 21 میلیون سکه.

این خبر هیچ تاثیری بر قیمت ZEC که در حال حاضر 28.8 دلار است، طبق CoinGecko.

مجله: ترس و تردید قانونگذاران باعث ایجاد مقررات پیشنهادی رمزنگاری در ایالات متحده می‌شود

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل