معاملات زنجیره ای Zilliqa در میان “مشکلات فنی” سقوط کرد

معاملات زنجیره ای Zilliqa در میان “مشکلات فنی” سقوط کرد

اکوسیستم 383 میلیون دلاری Zilliqa به دلیل “وضعیت بحرانی” که شبکه را تحت تاثیر قرار می دهد، دچار اختلال شده است.

طبق 18 دسامبر پست توسط توسعه دهندگان، بلاک چین Zilliqa با یک «مشکل فنی که منجر به وقفه در مسدود کردن تولید شده است» مواجه است. داده‌های بلاک چین نشان می‌دهد که تراکنش‌های روزانه در Zilliqa متعاقباً با 50 درصد کاهش به 30906 رسیده است. به طور متوسط ​​در چند روز گذشته 61000 مورد بوده است.

فعالیت از آن زمان متوقف شده است و آخرین تراکنش در حدود ساعت 11 صبح UTC انجام شد و از آن زمان هیچ بلوک جدیدی تولید نشد. مت دایر نوشت: «تیم سخت کار می‌کند تا شبکه را بازیابی کند.» نوشت ، مدیر عامل Zilliqa، در یک پیگیری.

موارد مرتبط: Zilliqa کنسول بازی Web3 را تیز می کند، Funko با برادران وارنر همکاری می کند

با این حال، توسعه‌دهندگان تأکید کردند که «وجوه SAFU هستند» و کاربران همچنان می‌توانند موجودی کیف پول زنجیره‌ای خود را با استفاده از کاوشگر بلوک Zilliqa بررسی کنند، پس از گزارش‌هایی مبنی بر اینکه کاربران قادر به دیدن موجودی توکن در کیف پول Zilliqa خود نیستند.

“هیچ اقدامی برای اهداف کاربران لازم نیست. فقط منتظر بمانید تا شبکه بازیابی شود، و همه چیز به حالت عادی باز خواهد گشت.» یکی از مدیران انجمن در Discord رسمی Zilliqa گفت. “en” dir=”ltr”>جامعه محترم، ما می نویسیم تا شما را از وضعیت بحرانی که در حال حاضر شبکه بلاک چین زیلیقا را تحت تاثیر قرار داده است مطلع سازیم.

شبکه در حال حاضر در حال تجربه یک مشکل فنی است که منجر به وقفه شده است. برای جلوگیری از تولید این چالش غیرمنتظره برتر ماست…

— Zilliqa (@zilliqa) 18 دسامبر 2023

Ziliqa که در سال 2017 در آسیای جنوب شرقی تأسیس شد، شبکه اصلی خود را در سال بعد راه اندازی کرد و به مقیاس پذیری بلاک چین و متاورس سرمایه گذاری. این شبکه از زمان آغاز به کار 61.4 میلیون تراکنش را پردازش کرده است. با این حال، حتی قبل از قطع شدن شبکه فعلی، زنجیره بلوکی Zilliqa تراکنش‌های نسبتاً کم در ثانیه در رابطه با میزان استفاده.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید
خروج از نسخه موبایل