اقتصاد

Bitwise کمپین رسانه ای ETF رمزنگاری را با “جالب ترین مرد جهان” راه اندازی کرد.

Bitwise کمپین رسانه ای ETF رمزنگاری را با “جالب ترین مرد جهان” راه اندازی کرد.

بازیگر جاناتان گلداسمیت، که در یک کمپین تبلیغاتی در نقش “جالب ترین مرد جهان” ظاهر شد. برای آبجو Dos Equis، در حال احیای شخصیت خود برای تبلیغ بیت کوین (BTC) وجوه قابل مبادله (ETF) برای Bitwise Asset Management است.

در پست 18 دسامبر در X (تویتر)، Bitwise منتشر شد یک نقطه تبلیغاتی با گلداسمیت که “جالب ترین مرد جهان” را در یک بار مجلل نشان می دهد، همانطور که او اغلب در تبلیغات آبجو انجام می داد. با این حال، این بازیگر به‌جای گفتن امضای خود «تشنه بمانید، دوستان من» روی یک بطری Dos Equis، پیامی متمرکز بر رمزنگاری برای بینندگان داشت:

“ می دانید این روزها چه چیز جالبی است؟ بیت کوین. دوستان من به دنبال Bitwise بگردید.»

گلد اسمیت از سال 2006 تا 2018 در چندین قسمت تبلیغاتی ظاهر شد و خود را به عنوان “جالب ترین مرد جهان” نشان داد. تبلیغات شامل “حقایق” طنز درباره شخصیت او بود، از جمله “او تنها مردی است که تا به حال تست رورشاخ را به دست آورده است” و “او در لیست ارتقاء پروازهایی است که حتی در آنها حضور نداشته است.”

این بازیگر 85 ساله، این شخصیت را برای یک Super احیا کرد. تبلیغات کاسه‌ای در سال 2019 و یک برند تکیلا، اما «جالب‌ترین مرد» سال‌ها به‌جز میم‌های بازگردانده شده، تا حد زیادی از کانون توجه خارج شده است. تبلیغ او Bitwise در حالی انجام شد که مدیر دارایی دارای یک برنامه معلق ETF بیت کوین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است.

موارد مرتبط: Bitwise از راه اندازی ETF اتریوم در 2 اکتبر خبر داد

SEC هرگز تبادل BTC یا اتر (ETH) را تایید نکرده است- محصول مورد معامله برای فهرست و معامله در بورس ایالات متحده. کمیسیون تصمیم گیری در مورد ETF BTC را از Bitwise در ماه آگوست به تعویق انداخت که منجر به مدیر دارایی برنامه خود را اصلاح می کند در سپتامبر.

شرکت های بزرگ رمزنگاری گاهی اوقات چهره های برجسته ای مانند Goldsmith را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استخدام می کنند. اگرچه بسیاری از کمپین‌ها موفقیت‌آمیز هستند، بازیگران گاهی اوقات مشمول دعوا پس از سقوط یا اقدام اجرایی، همانطور که در مورد ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو در حال تبلیغ بایننس و تام برادی نمایش در تبلیغات برای FTX.

مجله: BlackRock پرونده ETF BTC، السالوادور را اصلاح می کند. گرایش شهروندی رمزنگاری و موارد دیگر: خلاصه Hodler، 10 تا 16 دسامبر

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا