فناوری

Zoho برای تراکنش‌های B2B با Zoho Payments به پرداخت‌های آنلاین می‌پردازد

Zoho برای تراکنش‌های B2B با Zoho Payments به پرداخت‌های آنلاین می‌پردازد

FILE PHOTO: Zoho is foraying into payments with the launch of Zoho Payments, a unified payment solution, to help businesses accept money online from their customers. 

FILE PHOTO: Zoho با راه‌اندازی Zoho Payments، یک راه‌حل پرداخت یکپارچه، برای کمک به کسب‌وکارها در پذیرش پول آنلاین از مشتریان خود، در حال پرداخت است. 
| اعتبار عکس: KSL

Zoho با راه‌اندازی Zoho Payments، یک راه‌حل پرداخت یکپارچه، در حال انجام پرداخت‌ها است. برای کمک به کسب و کارها برای پذیرش پول آنلاین از مشتریان خود. 

Zoho Payments یک پلت‌فرم سازگار با PCI-DSS سطح 1 است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به‌طور ایمن پرداخت‌ها را از طریق کانال‌های مختلف، از جمله UPI، بیش از 35 گزینه Net Banking و کارت‌ها پردازش کنند. این راه حل با مجموعه برنامه های مالی و عملیاتی Zoho، مانند Zoho Books، Zoho Billing و Zoho Invoice ادغام می شود. 

سیواراماکریشنان ایسواران، رئیس جهانی امور مالی و عملیات BU، Zoho گفت: «در Zoho، ما قویاً معتقدیم که امور مالی، بانکداری و پرداخت‌ها باید با هم کار کنند. برای رسیدن به این چشم‌انداز، ما راه‌حل «بانکداری متصل» خود را در برنامه‌های مالی خود راه‌اندازی کرده بودیم و با بانک‌های پیشرو ادغام می‌شدیم. با راه اندازی Zoho Payments امروز، همراه با قابلیت های پرداخت B2B، ما می توانیم به هدف خود برسیم. 

علاوه بر تسهیلات پرداخت اصلی، Zoho پرداخت B2B را با استفاده از سیستم پرداخت صورت‌حساب Bharat (BBPS) NPCI Bharat BillPay Limited (NBBL) معرفی کرده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا فاکتورها و پرداخت‌ها را مستقیماً از طریق Zoho Books مدیریت کنند. انجام معاملات یکپارچه 

چندین حالت پرداخت، تأیید پرداخت فوری، تأمین مالی فاکتور و یک پلت فرم یکپارچه برای انتقال و تطبیق فاکتور وجود دارد. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند پرداخت‌های انبوه انجام دهند و برای فاکتورهای پرداخت نشده به منابع مالی دسترسی داشته باشند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا