فناوری

تکنو از گوشی هوشمند مفهومی سه تایی Phantom Ultimate 2 رونمایی کرد

تکنو از گوشی هوشمند مفهومی سه تایی Phantom Ultimate 2 رونمایی کرد

Tecno unveils tri-fold concept smartphone Phantom Ultimate 2

تکنو از گوشی هوشمند مفهومی سه تایی Phantom Ultimate 2 رونمایی کرد
| اعتبار عکس: ترتیب ویژه

Transsion Holdings شرکت تلفن هوشمند Tecno در روز چهارشنبه (29 اوت 2024) گوشی هوشمند مفهومی سه تایی خود، Tecno Phantom Ultimate 2 را به نمایش گذاشت. وقتی صفحه اصلی Tecno Phantom Ultimate 2 باز شود تا 10 اینچ کشیده می‌شود.

در شکل تا شده‌اش، Tecno Phantom Ultimate 2 باریک‌ترین در بین مدل‌های تاشو سه‌گانه موجود است و تنها 11 میلی‌متر ضخامت دارد. ادعا می‌کند.

این دستگاه دارای نازک‌ترین پوشش باتری صنعت گوشی‌های هوشمند است که اندازه آن فقط 0.25 میلی‌متر است.

Tecno Phantom Ultimate 2 دارای یک صفحه نمایش پوششی 6.48 اینچی و یک صفحه نمایش پوششی 10 اینچی است. با نسبت تصویر 4:3 دارای OLED Touch و Display Driver Integration (TDDI) و صفحه نمایش پیشرفته 3K LTPO با 392ppi.

(برای اخبار برتر فناوری روز، اشتراکدر خبرنامه فناوری ما شوید)p>The Today’s تکنو ادعا می کند که لولاهای سه تایی تلفن می توانند بیش از 300000 تا شدن را پشتیبانی کنند.

Tecno Phantom Ultimate 2 همچنین از شناور شدن صفحه پشتیبانی می کند. به‌عنوان مثال، معلق بودن صفحه با پایه صفحه برای تایپ روی صفحه‌کلید به‌طور مسطح استفاده می‌شود، در حالی که صفحه‌نمایش عمودی، نمایشگری به سبک لپ‌تاپ برای یادداشت‌برداری راحت در جلسات یا سخنرانی‌های دانشگاه ارائه می‌کند.

Tecno Phantom Ultimate 2 

Tecno Phantom Ultimate 2 
| اعتبار عکس:
ترتیب ویژه

برای برقراری ارتباط بین موانع زبان، دستگاه را می توان در حالت چادری برای ترجمه همزمان هوش مصنوعی رو در رو با دو صفحه نمایش قرار داد.

برای مرور روزمره، صفحه نمایش تاشو از حالت چند پنجره ای برای بهبود کارایی پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد در بازی یا فیلم خود در حین پاسخ دادن به پیام ها یا جستجو در اینترنت بمانند.

این تلفن از تصاویر پس زمینه پویا و نمادهای تطبیقی ​​پشتیبانی می کند که تنظیم می شوند. با تا شدن و باز شدن، در حالی که طرح‌بندی UI برای موارد استفاده متنوع مانند مشاهده صفحه بزرگ و حالت چادری، و همچنین داشتن پتانسیل برای تطبیق برنامه‌های شخص ثالث هیجان‌انگیز سازگار است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا