فناوری

Reflect Orbital شرکتی است که قصد دارد نور خورشید را در شب به شما بفروشد

Reflect Orbital شرکتی است که قصد دارد نور خورشید را در شب به شما بفروشد

Screenshot of the landing page of the Reflect Orbital company [File]

اسکرین شات از صفحه فرود شرکت Reflect Orbital [فایل]
| اعتبار عکس: Reflect Orbital

Reflect Orbital، یک شرکت روشنایی و انرژی، می خواهد نور خورشید را در شب به مشتریان بفروشد. نیازهای آنها در حالی که روی پالایش فناوری برداشت نور خود کار می کند تا نیرو مزارع خورشیدی را تامین کند و انرژی خورشیدی پولی را پس از تاریکی هوا تامین کند.

این شرکت توسط مهندس بن نواک، که با اسپیس ایکس همکاری داشته، تاسیس شد. و Tristan Semmelhack از علاقه مندان به وسایل نقلیه پرنده، که تجربه توسعه پهپادها را دارد.

این شرکت در مورد خود در وب سایت رسمی گفت: “Reflect Orbital نور خورشید را با استفاده از یک صورت فلکی بازتابنده در فضا می فروشد.” >

در ماه مارس سال جاری، بنیانگذاران شرکت گفتند که در حال توسعه یک صورت فلکی از ماهواره‌های انقلابی هستند تا نور را به مزارع خورشیدی بفروشند.

«ما فکر می‌کنیم نور خورشید نفت و فضا جدید است. آماده حمایت از زیرساخت های انرژی است. این آزمایش هوابرد آخرین قطعه مورد نیاز قبل از پرتاب در بالای جو بود. data-ga-label=”AlsoReadArticle”>

Reflect Orbital از کاربران دعوت کرده است که برای نور خورشید از طریق وب‌سایت خود، اگرچه هنوز «محصول» خود را ارسال نکرده است.

این شرکت هشدار داد که برنامه‌ها در 23 اکتبر سال جاری در ساعت 12 صبح بسته می‌شوند و تحویل تنها در سه ماهه چهارم آغاز می‌شود. از سال 2025. طبق فرم درخواست، کاربران می توانند سعی کنند به چهار دقیقه نور برای قطر 5 کیلومتر دسترسی داشته باشند.

در 22 آگوست، Nowack ویدئویی را منتشر کرد که نشان می داد شخصی در حال تغییر انتخاب نور در وب سایت شرکت است. نقشه برای روشن کردن مکان واقعی آنها در شب. با این حال، مؤسس مشخص نکرد که آیا این اثر واقعاً با هدایت مجدد نور خورشید با فناوری شرکت به دست آمده است یا فقط با تابش نور برای اهداف تبلیغاتی.

دیگران این ایده را مورد انتقاد قرار داده اند و ادعا می کنند که به مردم اجازه می دهد به نور خورشید در شب دسترسی داشته باشند. بر اساس هوس هایشان فقط با تلفن هایشان می‌تواند سطوح بالای آلودگی نوری را افزایش دهد و باعث ایجاد مزاحمت برای مردم منطقه شود که سعی می‌کنند بخوابند – به غیر از حیات وحش.< /a>

طبق گفته Nowack، سطح بالایی از علاقه به محصول این شرکت وجود دارد.

“وای این دیوانه کننده است – 31768 برنامه برای نور خورشید ما. 10 برابر بیشتر از دیروز وقتی این را تایپ کردم چند صد نفر بالا رفت. خیلی خوبه!» او در 26 آگوست در X پستی ارسال کرد.

Reflect Orbital در وب سایت خود اشاره کرد که “به شدت در حال استخدام است.”

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا