فناوری

TeamGroup RAM دسکتاپ T-Force Delta RGB ECO DDR5 و PD20 ECO Mini SSD خارجی را راه اندازی کرد

TeamGroup RAM دسکتاپ T-Force Delta RGB ECO DDR5 و PD20 ECO Mini SSD خارجی را راه اندازی کرد

TeamGroup راه اندازی شد حافظه سازگار با محیط زیست T-Force Delta RGB DDR5 و mini SSD خارجی برای رایانه های رومیزی مدرن.

TeamGroup T-Force Delta RGB ECO DDR5 با پشتیبانی Intel XMP و AMD EXPO و PD20 ECO دارای ظرفیت حداکثر 4 ترابایت

است.

در راستای همسویی با روندهای بین‌المللی و اولویت‌بندی روش‌های دوستدار محیط‌زیست، TeamGroup دو سازگار با محیط زیست برای کاتالوگ آن. با اضافه شدن یک حافظه کاملاً جدید دسکتاپ و درایو حافظه خارجی، این شرکت در حال گسترش مجموعه محصولات سبز خود برای مشتریان در سراسر جهان است.

TeamGroup Launches T-Force Delta RGB ECO DDR5 Desktop RAM & PD20 ECO Mini External SSD 1

اجزای تازه راه اندازی شده عبارتند از حافظه T-Force Delta RGB ECO DDR5 و مینی SSD خارجی PD20 ECO. این قطعات دارای پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف هستند و از مواد دارای گواهی FSC برای بسته بندی استفاده می کنند و به تعهد TeamGroup به نوآوری سبز پایبند هستند. محصولات ECO این شرکت وعده کاهش انتشار کربن را در حین ارائه پایداری می دهند.

حافظه T-Force RGB ECO DDR5 اولین حافظه RGB سازگار با محیط زیست این شرکت است که از اورکلاک پشتیبانی می کند. ماژول RAM طراحی کلاسیک T-Force را با پخش کننده حرارت آلومینیومی نقره ای و نور RGB در بالا ارائه می کند که از طریق نرم افزار محبوب RGB قابل تنظیم است. ماژول حافظه با سرعت 5600 مگاهرتز یا 6000 مگاهرتز در دسترس است و از هر دو فناوری Intel XMP 3.0 و AMD EXPO پشتیبانی می کند. از طریق تنظیمات بهینه و طراحی سازگار با محیط زیست، T-Force RGB ECO DDR5 می تواند بدون دردسر با سرعت تبلیغ شده کار کند و انتشار کربن را تا 73% کاهش دهد.

TeamGroup Launches T-Force Delta RGB ECO DDR5 Desktop RAM & PD20 ECO Mini External SSD 2

T-Force RGB ECO DDR5 در دو ظرفیت مختلف موجود است: 32 گیگابایت (2×16 گیگابایت) و 64 گیگابایت (2×32 گیگابایت) با زمان بندی های مختلف CL. یک کیت رم 32 گیگابایتی 6400 مگاهرتز نیز در صفحه محصول TeamGroup، که زمان بندی CL32 و CL38 را برای آخرین پلتفرم های Intel و AMD ارائه می دهد.

به طور مشابه، SSD خارجی PD20 ECO Mini وعده کاهش انتشار کربن را می دهد و از 75% پلاستیک PCR ساخته شده است. SSD از بسته بندی FSC استفاده می کند که قابل بازیافت است و تقریباً 42200 بطری پلاستیکی را برای تولید 100000 واحد SSD ذخیره می کند. کاربران می توانند تا 4 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی با این SSD خارجی کوچک با سرعت انتقال بالا تا 1000 مگابایت بر ثانیه داشته باشند. PD20 ECO با رابط USB .32 Gen2x1 Type-C برای باز کردن پتانسیل خود ارائه می شود، در حالی که طراحی سبک وزن آن با تنها 22 گرم وزن به کاربران کمک می کند تا آن را به راحتی در جیب خود حمل کنند.

TeamGroup PD20 ECO External mini SSD

PD20 در ظرفیت های 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت موجود است و طراحی ضد آب با گواهی حفاظت IP54 ارائه می دهد. SSD دارای طراحی سوراخ بند برای اتصال آن به کوله پشتی است یا می توان از آن به عنوان جاکلیدی برای حمل آسان استفاده کرد.

رم دسکتاپ T-Force RGB ECO DDR5 با ضمانت مادام العمر ارائه می شود در حالی که SSD خارجی PD20 ECO Mini با 3 سال ضمانت ارائه می شود. TeamGroup MSRP رسمی این محصولات را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که به زودی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی مختلف مانند Amazon، Newegg، B&H، ASI، Micro Center و غیره وارد قفسه‌ها شوند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا