فناوری

[اختصاصی] فناوری شارژ سریع 300 واتی Realme در ویدیو قبل از رونمایی رسمی به نمایش گذاشته شد

[اختصاصی] فناوری شارژ سریع 300 واتی Realme در ویدیو قبل از رونمایی رسمی به نمایش گذاشته شد

Realme راه اندازی چیزی که ادعا می کند “سریعترین فناوری شارژ جهان” است در 14 آگوست. این برند هنوز جزئیاتی را فاش نکرده است، اما شایعه شده است که فناوری شارژ سریع 300 واتی Realme خواهد بود. قبل از راه‌اندازی، 91mobiles، به لطف OnLeaks، ویدیویی دریافت کرده است که شارژ سریع Realme را نشان می‌دهد. تکنولوژی در عمل حتی گفته شده است که فناوری شارژ ممکن است بالاتر از 300 وات باشد. 

فناوری شارژ سریع Realme فاش شد 

در ویدیوی زیر، Realme فناوری شارژ سریع خود را نشان می‌دهد که در آن تلفن همراه با یک تایمر در کنار آن وصل شده است تا زمان شارژ را نشان دهد. در اینجا می بینیم که گوشی از 0 تا 17 درصد تنها در 35 ثانیه شارژ می شود. جزئیاتی در مورد ظرفیت باتری گوشی فاش نشده است و تأیید نشده است که برای شارژ کامل چقدر زمان لازم است. نتایج برای این برند برای ارائه شارژ فوق سریع همچنان بسیار چشمگیر خواهد بود. 

شایعه شده است که Realme فناوری شارژ سریع 300 واتی خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد. با این حال، اشاره شده است که سرعت شارژ ممکن است بالاتر از 300 وات باشد. این می تواند درست باشد زیرا Realme به دنبال سریع ترین برچسب فناوری شارژ در جهان است و Redmi قبلاً این ادعا را داشته است. برند فرعی شیائومی در سال گذشته از فناوری شارژ سریع 300 واتی خود رونمایی کرد. 

Realme همچنین با فناوری‌های شارژ فوق سریع برای گوشی‌های هوشمند غریبه نیست. قبلاً فناوری شارژ سریع 240 واتی خود را معرفی کرده است. با گوشی هوشمند Realme GT Neo 5. ادعا می شود که باتری 4600 میلی آمپر ساعتی گوشی را از 0 تا 100 درصد در کمتر از 10 دقیقه شارژ می کند. شارژر 240 واتی می تواند در 80 ثانیه به 0 تا 20 درصد و در چهار دقیقه به 0 تا 50 درصد برسد. 

جشنواره سالانه طرفداران 828 Realme هفته آینده برگزار می‌شود و در آنجا از فناوری شارژ سریع رونمایی خواهد کرد. سپس باید جزئیات بیشتری در مورد آن بدانیم و همچنین بفهمیم که آیا Realme قصد دارد فناوری شارژ سریع خود را با هر یک از تلفن های هوشمند آینده خود ارائه دهد یا خیر. 

<پانویس>

< meta content="2024-08-09T15:14:18+05:30"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا