فناوری

Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Nothing Phone (2a): پنج تفاوتی که باید بدانید

Nothing Phone (2a) Plus در مقابل Nothing Phone (2a): پنج تفاوتی که باید بدانید

هیچ چیز به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند خود را عرضه نکرده است. تلفن (2a) پلاس. این برند قول می‌دهد که Phone (2a) Plus جدید «از محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های برند Nothing استفاده می‌کند و سه حوزه کلیدی را تقویت می‌کند: عملکرد، دوربین و طراحی».

پس چگونه Nothing Phone (2a) Plus با تلفن چیزی (2a) مقایسه کنید )؟ اگرچه هنوز مورد اول را به طور کامل بررسی نکرده‌ایم، اما به دومی امتیاز تقریباً عالی 4.5 ستاره داده‌ایم. 

ما مشخصات هر دو گوشی را بررسی کرده‌ایم و پنج تفاوت اصلی را در زیر مشخص کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام گوشی هوشمند برای شما مناسب‌تر است.

در حالی که تلفن (2a) با چیپست مدیاتک دیمنسیتی 7200 پرو کار می کند، تلفن (2a) پلاس از مدیاتک دایمنسیتی 7350 پرو استفاده می کند. MediaTek Dimensity 7350 Pro که توسط Nothing به عنوان “رویای یک گیمر” مورد استقبال قرار می گیرد، به لطف پشتیبانی از پردازنده گرافیکی ARM Male-G610 MC4، قول می دهد در هنگام بازی 30٪ سریعتر از تلفن (2a) باشد. 

Nothing Phone (2a) Plus همچنین دارای فناوری 4 نانومتری Gen 2 با هشت هسته با حداکثر فرکانس 3.0 گیگاهرتز است که به این معنی است که اجرای چندوظیفه‌ای روزانه برنامه روی گوشی روان و تقریباً 10 درصد سریع‌تر از Phone 2a است.

Nothing Phone (2a) Plus screen
هیچ تلفن 2a به علاوه

Nothing Phone (2a) Plus دارای دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی است

به‌جای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی Nothing Phone (2a)، Phone (2a) Plus اکنون دارای لنز جلویی 50 مگاپیکسلی است. نه تنها این، بلکه دوربین سلفی Phone (2a) Plus اکنون ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند که ارتقای قابل توجهی از تلفن (2a) است. 

علاوه بر دوربین جلوی جدید 50 مگاپیکسلی، Nothing از زمان عرضه تلفن (2a) در ماه مارس، چندین به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین را نیز منتشر کرده است، با این نام تجاری به‌روزرسانی‌ها را توضیح می‌دهد: «تجربه دوربین را با افزایش دقت رنگ، اشباع و اشباع رنگ به‌خوبی تنظیم کنید. ثبات رنگ بهینه شده علاوه بر این، دقت آبی، سرعت بارگیری برنامه دوربین و عملکرد کلی را بهبود می‌بخشند.»

Left ImageRight Image

Nothing Phone (2a) Plus شارژ سریع تری دارد

Phone (2a) Plus دارای قابلیت شارژ سریع 50 واتی است که نسبت به 45 وات تلفن (2a) کمی افزایش یافته است. اگرچه این تفاوت ناچیز به نظر می رسد، اما Nothing ادعا نمی کند که Phone (2a) Plus در کمتر از 20 دقیقه تا یک روز شارژ می شود، که “تقریباً 10٪ سریعتر از Phone (2a) است.” 

با این وجود، هر دو گوشی Phone (2a) Plus و Phone (2a) دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند که می تواند بیش از 90٪ از ظرفیت کامل خود را حتی پس از 1000 چرخه شارژ حفظ کند.

Nothing Phone (2a) Plus در دو رنگ جدید موجود است

هیچ چیز دو رنگ جدید برای Phone (2a) Plus معرفی نکرده است، با خاکستری متالیک و سبک سیاه به روز شده، در حالی که Phone (2a) فقط در رنگ های مشکی و نقره ای موجود است.

صرف نظر از رنگ‌ها، روکش فلزی Phone (2a) Plus به برجسته‌کردن ارتقاء گوشی و حفظ رابط Glyph در پشت کمک می‌کند. این رابط Glyph Phone (2a) Plus دارای همان قابلیت‌های Phone (2a) از جمله Glyph Timer و Glyph Progress است و در عین حال زیبایی‌شناسی فلزی جدید را روشن می‌کند.

Left ImageRight Image

تلفن Nothing (2a) ارزانتر است

شاید جای تعجب نباشد که Nothing Phone (2a) کمی ارزان تر از Phone (2a) Plus است که به تازگی معرفی شده است. تلفن 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی (2a) 319 پوند است، در حالی که گوشی بزرگتر 12 گیگابایتی/256 گیگابایتی 349 پوند است.

Phone (2a) Plus از 3 آگوست با قیمت 399 پوند برای گوشی 12/256 گیگابایتی برای خرید در دسترس خواهد بود. همچنین در ایالات متحده تحت برنامه بتا ایالات متحده با قیمت 399 دلار، از 7 آگوست 2024، در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا