فناوری

گزارش: سری Google Pixel 9 می تواند اولین سری باشد که با نسخه قدیمی اندروید عرضه می شود

گزارش: سری Google Pixel 9 می تواند اولین سری باشد که با نسخه قدیمی اندروید عرضه می شود

در عرض چند روز، سری Google Pixel 9 روشنایی روز را خواهد دید، اما ما نمی‌دانیم که چه سورپرایزی برای این رویداد باقی مانده است زیرا تقریباً همه چیز در مورد تلفن‌ها منتشر شده است. اکنون. جدیدترین مجموعه‌ای از فاش‌ها و نکات حاکی از آن است که در زمان راه‌اندازی، سری پیکسل 9 از نظر مشخصاتی مانند نسخه نرم‌افزاری و فضای ذخیره‌سازی پایه تفاوت چندانی با سری پیکسل 8 نخواهد داشت، اما ممکن است جهش تدریجی در سرعت شارژ و عملکرد پردازنده وجود داشته باشد. . منظور ما این است:

نرم افزار Google Pixel 9 در هنگام بوت (شایعه)

AndroidHeadlines ادعا می‌کند که سری پیکسل 9 اندروید 14 را بوت می‌کند و نه اندروید 15. اگر درست باشد، این اولین باری است که Google مجموعه جدیدی از پیکسل‌ها را منتشر می‌کند. نسخه قدیمی اندروید مسلماً، گوشی‌های جدید می‌توانند زودتر اندروید 15 را دریافت کنند، اما هنوز هم کمی نامناسب است. بنابراین، پیشنهاد می کنیم این شایعه را با کمی نمک مصرف کنید. 

ما تعجب می‌کنیم که این برای سیاست به‌روزرسانی نرم‌افزار ۷ ساله Pixels چه معنایی دارد؟

Google Pixel 9 7 years feature drops

حافظه ذخیره‌سازی Google Pixel 9، جزئیات رم (مورد انتظار)

همان نشریه ادعا می‌کند که Pixel 9، Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کار خواهند کرد. این همان چیزی است که سری پیکسل 8 با آن شروع کرد. 

گفته می‌شود پیکسل 9 با گزینه‌های رام 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود، در حالی که Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL می‌توانند با گزینه‌های ROM 128، 256، 512 و 1 ترابایتی عرضه شوند.

Pixel 9 Pro Fold می‌تواند در انواع حافظه‌های 256 یا 512 گیگابایتی وارد فروشگاه‌های جهانی شود و انتشارات انتظار دارد تنها مدل 256 گیگابایتی در هند در دسترس باشد.

در مورد رم، Pixel 9 می‌تواند با 12 گیگابایت رم در مدل پایه عرضه شود. مدل‌های Pro می‌توانند با 16 گیگابایت رم در انواع پایه خود وارد بازار شوند.

سرعت شارژ Google Pixel 9 (شایعه)

Google می‌تواند ادعا کند باتری 24 ساعته سری پیکسل 9 دارد. AndroidHeadlines می گوید Pixel 9 Pro XL می تواند باتری 5060 میلی آمپر ساعتی داشته باشد (10 میلی آمپر ساعت بیشتر از Pixel 8 Pro’s سلول 5050mAh). 

همه پیکسل‌های جدید می‌توانند آجری با شارژ سریع 45 واتی داشته باشند. انتظار می‌رود 70 درصد از مخزن Pro XL را در 30 دقیقه پر کند، در حالی که همان آجر شارژ می‌تواند 55 درصد از مدل‌های پایین‌رده را در کمتر از نیم ساعت پر کند.

Google Pixel 9 جزئیات پردازنده (شایعه)

انتظار می‌رود سری Pixel 9 از یک SoC داخلی Tensor G4 پشتیبانی کند. این تراشه می‌تواند به طراحی هشت هسته‌ای برمی‌گردد که در سال گذشته توسط گوگل غیر هسته‌ای بود. اما می‌تواند معماری ARMv9.2 جدیدتری داشته باشد.

طبق AndroidAuthority، Tensor G4 می‌تواند از 4 هسته بازده Cortex-A520 در 1.95 گیگاهرتز، 3 هسته عملکرد Cortex-A720 در 2.6 گیگاهرتز و 1 هسته Cortex تشکیل شود. هسته اصلی X4 با فرکانس 3.1 گیگاهرتز. در مقایسه با 4x Cortex-A510 Tensor G3 در 1.7 گیگاهرتز + 4x Cortex-A715 در 2.4 گیگاهرتز + 1x Cortex-X3 در تنظیم 2.9 گیگاهرتز، هسته‌های تراشه جدید سرعت کلاک بالاتری در همه جبهه‌ها دارند.

حتی گفته می‌شود پردازنده گرافیکی Mali-G715 آن نیز به ۹۴۰ مگاهرتز می‌رسد در حالی که نسل قبلی تنها ۸۹۰ مگاهرتز را مدیریت می‌کرد. 

ممکن است این بار گوگل با ساختار اصلی، معماری و شایعه شده مودم Exynos 5400. گفته می شود که مودم به تنهایی تا 50 درصد مصرف انرژی بهتری ارائه می دهد.

در همین حال، عملکرد تراشه جدید می تواند توسط هوش مصنوعی نیز کمک کند. دوباره AndroidHeadlines ادعا می‌کند که پیکسل‌های جدید می‌توانند ویژگی‌های نرم‌افزاری هیجان‌انگیز مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ارتقاء مقیاس ویدیوی 4K تا 8K و افزایش زوم برای بهبود جزئیات در عکس‌های بزرگ‌نمایی شده را به ارمغان بیاورند. Pixel 9 Pro Fold ممکن است ویژگی ارتقاء 8K را نداشته باشد، اما می‌تواند ویژگی Video Boost را داشته باشد، که یک بهبود دهنده کیفیت ویدیو مبتنی بر ابر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا