فناوری

اینتل قصد دارد «هزاران کارمند» خود را در بحبوحه سیاست بازسازی و گزارش مالی ضعیف سه ماهه اخراج کند.

اینتل قصد دارد «هزاران کارمند» خود را در بحبوحه سیاست بازسازی و گزارش مالی ضعیف سه ماهه اخراج کند.

غول تراشه‌های اینتل اکنون در تلاش برای کاهش هزینه‌ها و تخصیص منابع بیشتر برای تلاش‌های تحقیق و توسعه، در حال برنامه‌ریزی برای اخراج “هزاران کارمند” است.

اینتل از نظر مالی در نقطه ایده آلی نیست، شرکت با مشکلات بزرگی در بخش مصرف کننده و مشتری مواجه است، اخراج های قریب الوقوع

خب، به نظر می رسد که امسال برای تیم آبی اصلاً خوب پیش نمی رود، زیرا این شرکت به دنبال عقب افتادن قابل توجهی در تولید درآمد از رقبای خود است. برای تکمیل همه چیز، تیم بلو اکنون اعلام کرده است که قصد دارد یک اخراج گسترده را در تلاش برای یافتن “بازگشت” از رکود اقتصادی که شرکت در چند فصل گذشته با آن روبرو بوده است، اجرا کند. این خبر در واقع ناامید کننده است، و در حالی که ما هیچ رقمی را ندیده ایم، گفته می شود که “هزاران کارمند” تحت تأثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت.

مطمئناً نمی‌توانیم بگوییم که لایه‌ی اخراج را از مدت‌ها قبل شاهد بودیم، اما اوضاع در اردوی تیم آبی نیز خوب نیست، با توجه به اینکه نه‌تنها شرکت نتوانسته است در این رقابت‌ها ادامه پیدا کند. هیاهوی هوش مصنوعی با پیشنهادات Gaudi خود، به عنوان رقبا با محصولات مربوطه خود بسیار جلوتر هستند. جدا از این، از نظر مصرف‌کننده، ممکن است اینتل با یکی از بدترین سال‌های خود مواجه شود، زیرا پردازنده‌های نسل چهاردهم و نسل سیزدهم این شرکت قربانی مشکلات گسترده ناپایداری که میلیون ها کاربر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است را رد می کند. کره زمین.

Unreal Engine Supervisor Discloses 50% Failure Rate With Intel's Core i9-14900K & 13900K CPUs, Switches To AMD For

بلومبرگ گزارش می دهد که نیروی کار اینتل در حال حاضر 110000 نفر است، در زمانی که این شرکت قرار است درآمدهای سه ماهه خود را گزارش کند، و توسط منابع در سراسر اینترنت گزارش شده است که اینتل قصد دارد 10000 کارمند خود را اخراج کند، اما این تقسیمات تحت تاثیر قرار گرفته است. در حال حاضر ناشناخته هستند. تیم آبی قبلاً برنامه هایی را برای اجرای هزینه ای در مقیاس بزرگ افشا کرده است. سیاست کاهش، در مجموع تا سال 2025 به 10 میلیارد دلار ارزش دارد، بنابراین موج اخراج در واقع بخشی از برنامه بلندمدت شرکت است.

تیم بلو باید سریعاً برای بازگرداندن علاقه مصرف‌کننده اقدام کند، زیرا با توجه به روشی که آنها با شکست دردسرساز بی‌ثباتی برخورد کرده‌اند، شرکت به وضوح در جهت رسیدگی به نگرانی‌های مشتریان در مسیر درستی قرار ندارد.

منبع خبر: بلومبرگ

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا